Hvad med jer ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

Fenja09

Mulleunge skriver:

ok tak .. men det kommer vel også an på hvad start vægten er ikke ? (;

Jo det kommer an på startvægt, men i mit tilfælde skyldes det nok at jeg havde det rigtig rigtig skidt de første mdr, så spiste ikke særlig meget - JM var lidt urolig i starten fordi jeg ikke havde taget noget på, men eftersom at vægten bare står stille, og bebsen vokser som den skal så er alt fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Mauser.

Fenja09 skriver:

Jo det kommer an på startvægt, men i mit tilfælde skyldes det nok at jeg havde det rigtig rigtig skidt de første mdr, så spiste ikke særlig meget - JM var lidt urolig i starten fordi jeg ikke havde taget noget på, men eftersom at vægten bare står stille, og bebsen vokser som den skal så er alt fint

skønt (:

Anmeld

13. juli 2011

Tabula Rasa

Mulleunge skriver:

Hvor meget er normalt tror du?? (:

Omkring 7-8 kg for normalvægtige, ifølge sundhedsstyrelsen

Anmeld

13. juli 2011

Mauser.

Tabula Rasa skriver:

Omkring 7-8 kg for normalvægtige, ifølge sundhedsstyrelsen

ok (: jeg har tager 9 kilo på, startede med en startvægt på 53 kilo ..

Anmeld

13. juli 2011

Bshizzle

Med mit første barn havde jeg taget ca 9 kg på i uge 27.
- alt ialt tog jeg over 20 kg på..

Denne gang her har jeg kun taget 6 kg på og er lige rundet uge 31.

Kan ikke se hvad der er "rigtigt og "forkert" i vægt.. bare barnet har det godt og passer dens vægt-stigning efter skalaen.

Anmeld

13. juli 2011

Kofoed.

Nu havde/har jeg en høj BMI, men jeg havde taget 10-12 kg på der og følte/føler mig bestemt ikke tilpas i min krop, hader maven, skrækmærkerne og værst af alt, at kæreste trækker sig væk fra en, da han synes det er ubehageligt med for nært nærkontakt, når baby er imellem os og samtidig er så aktiv og "virkelig".

Så ja, kender det med, at man for det dårligere og dårligere med sig selv under graviditeten.

Anmeld

13. juli 2011

CamillaValby

Jeg er nu 29+ og har taget 14 kg på.

Pas på med at tænke for meget over vægten, der er mange ting der spiller ind.

fx jeg er 169 høj og vejede før 59 kg. I starten havde jeg MEGET kvalme, og intet hjalp. Hverken piller, og alle de ting man får smidt i hovedet. Lægen sagde så at jeg skulle spise hver anden time, for at holde kvalmen en smule nede. Og det har faktisk hjulpet.

Jeg spiser stor set aldrig usundt, og har heller ikke gjort det nu.

Nogle af mine kilo er allerede vand.

Anmeld

14. juli 2011

Muttitil1+1

Bshizzle skriver:

Med mit første barn havde jeg taget ca 9 kg på i uge 27.
- alt ialt tog jeg over 20 kg på..

Denne gang her har jeg kun taget 6 kg på og er lige rundet uge 31.

Kan ikke se hvad der er "rigtigt og "forkert" i vægt.. bare barnet har det godt og passer dens vægt-stigning efter skalaen.

Helt enig!

Anmeld

14. juli 2011

Glad Giraf

Mulleunge skriver:

Hej alle gravide / jer som har været ..

Jeg er lige gået ind i uge 27 og syntes at jeg har taget en del på, føler jeg ihvertfald selv :/

- Derfor vil jeg lige hører hvor meget i havde taget på, da i var i uge 27 ? Håber i vil svare ..

Kram

Jeg er i uge 28 og har taget ca 10 kilo på... synes også det virker af meget, men som normalvægtig skal du tage 10-15 kilo på, så har stadig fem kilo at løbe på uden alt for fårlig samvittighed

Anmeld

14. juli 2011

inpe

jeg kan desværre ikke være med, jeg har kun taget 4,4 kg på i alt og er i 40+2, med mega stor mave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.