Hvad med jer ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

MortilCilas

Kellie skriver:

Må jeg spørge hvordan det så er gået med vægten efter graviditeten og hvor meget tabte du efter fødslen? 

På de to første måneder, gik jeg fra 89kg til 67kg, (og tabte ca 10kg ved fødselen) og lave ikke andet end at sidde og ligge ned, da jeg havde mange smerte der nede. Og De sidste 6kg kom stille og roligt. Og har ammet, og fra min søn var 3½-4 måneder gammel, begyndte jeg at gå minimum 6km hver dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Annette A

Cilas skriver:

På de to første måneder, gik jeg fra 89kg til 67kg, (og tabte ca 10kg ved fødselen) og lave ikke andet end at sidde og ligge ned, da jeg havde mange smerte der nede. Og De sidste 6kg kom stille og roligt. Og har ammet, og fra min søn var 3½-4 måneder gammel, begyndte jeg at gå minimum 6km hver dag

Det var da dejligt det gik så hurtigt for dig at komme ned i vægt igen..  Du har givet mig håb for det måske ikke ender med en længerevarende vægtøgning. Det kunne jo være rart om man kunne komme til at bruge sit tøj igen en dag.. Men ja motionen skal da også nok hjælpe..

Anmeld

16. juli 2011

Miss HH

Mulleunge skriver:

Hej alle gravide / jer som har været ..

Jeg er lige gået ind i uge 27 og syntes at jeg har taget en del på, føler jeg ihvertfald selv :/

- Derfor vil jeg lige hører hvor meget i havde taget på, da i var i uge 27 ? Håber i vil svare ..

Kram

Følger lige med da jeg selv er i uge 25+3 så nærmer mig stille de 27 

Anmeld

16. juli 2011

MortilCilas

Kellie skriver:

Det var da dejligt det gik så hurtigt for dig at komme ned i vægt igen..  Du har givet mig håb for det måske ikke ender med en længerevarende vægtøgning. Det kunne jo være rart om man kunne komme til at bruge sit tøj igen en dag.. Men ja motionen skal da også nok hjælpe..

Det fantastisk at det gik så hurtig .. Og dog kan jeg alligevel ikke klemme mig ned i ret meget af mit gamle tøj, 1 par bukser kun og de klemmer på mit underliv når jeg sidder ned. Men også fordi jeg var så utrolig smal om røven før, har graviditeten ændret en del på :O
Jeg vil krydse mine fingre for dig, og sende dig håb!!

Anmeld

16. juli 2011

Annette A

Cilas skriver:

Det fantastisk at det gik så hurtig .. Og dog kan jeg alligevel ikke klemme mig ned i ret meget af mit gamle tøj, 1 par bukser kun og de klemmer på mit underliv når jeg sidder ned. Men også fordi jeg var så utrolig smal om røven før, har graviditeten ændret en del på :O
Jeg vil krydse mine fingre for dig, og sende dig håb!!

Tak tak.. Ja man bliver jo også lidt bredere rundt omkring uanset hvad, så det er måske ikke alt tøj man kan vende tilbage til. Sidste gang tog jeg jeg ik andet på end det nødvendige, men så tog jeg på efter fødslen, så man ikke regne med noget som helst..

Anmeld

16. juli 2011

MortilCilas

Kellie skriver:

Tak tak.. Ja man bliver jo også lidt bredere rundt omkring uanset hvad, så det er måske ikke alt tøj man kan vende tilbage til. Sidste gang tog jeg jeg ik andet på end det nødvendige, men så tog jeg på efter fødslen, så man ikke regne med noget som helst..

Ja nemlig, jeg gik i meget mærke og ungdomstøj før, som björkvin osv, og det tøj passer overhovedt ikke til min krop mere, så nu er det mere kvindeligt/dame tøj. :O
Erj hvor øv :O Nej, man kan intet regne med :O

Anmeld

16. juli 2011

ano14316

Jeg har ikke tager på og jeg er i 27+2 i dag.

Men jeg var også meget overvægtig.. jeg startede med at tabe mig 6 kg, inden for de første par mdr. og nu har jeg så taget 2,5 af dem  på. 

så vægten siger -3,5 kg hos mig. Det tror jeg så hænger sammen med at jeg motionere MEGET mere end jeg gjorde før, fordi jeg er flyttet på landet, og fordi jeg nu har tid til at ride meget meget mere. Har lige måtte købe nye ridebukser en str. mindre.

Jeg fandt denne her fra "Brochuren ”Råd om mad og motion når du er gravid”, sundhedsstyrelsen" der viser hvad normalen er. 

Og i flg den er normalen jo når man går ind i uge 28  
undervægtig: 10 kg
normalvægtig: 8 kg
overvægtig: 6 kg 

Og så er det jo helt perfekt der hvor du ligger

Anmeld

16. juli 2011

heisamig

Jeg har termin på torsdag og har taget 14 kg på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.