Når det er slut...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

twinny

Jeg er 22, når jeg får de to drenge... Også er det slut.. Ville kun have to børn og de kom så samtidigt. hehe...  Min kæreste og jeg er meget enige om at det er slut efter dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Lone Jakobsen

jeg fik min den 4. 10 år efter jeg havde født den første. jeg var 30, og følte det var en god alder at få den sidste i.

det sjove er egentligt at jeg følte mig som en gammel erfaren mor. hvor fremmede kunne finde på at behandle mig som om det var den første

Anmeld

13. juli 2011

4kløver

Jeg har 4 en på 17.15.13år og en på 20 mdr. Og venter en og jeg er er 35 har altid sagt at alle mine børn skulle komme inden jeg blev 30 men det gjorde de så ikke lige..
Men nu skulle det være slut.. (tror jeg)

Anmeld

13. juli 2011

TbCp

Det her er vores sidste.... det er vores nr. 2 som kommer til januar... Jeg er knap 34 når den lille kommer... og her stopper vi

Anmeld

13. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Fru Aagaard skriver:

Ja, i en alder af 23, har jeg en fantastisk datter på snbart 6 år, og venter nr to til januar. Nøj, vi glæder os til endelig at gøre trunte til storsøster...

Vi vil gerne have nr. 3, og hvis mandens alder tillader det og vi har energien og lysten, så er en nr. 4 ikke afvist, men de kommer alle inden jeg bliver 30år, også er manden 43år...

Jeg kom sådan til at tænke på noget - min søster er 32 når hun får den første , tænk jeg højst 30, også jeg færdig.. Det jo ingen alder

HVAD NU HVIS jeg får lyst til en mere når jeg 34 - det jo slet ikke utænkeligt, manden siger vi tager den til den tid, og er ikke afvisende... Han elsker de små, ligesom mig

Men, hvornår er I andre færdige med at få små babyer?

Jeg vil meget gerne have 3 børn (kommer fra familie med 2), min kære kæreste vil kun have 2 (kommer fra familie med 3).
Vi er igang med at lave vores første nu. Jeg er 21, han er 24. Og så vil vi gerne have den anden indefor 3-4 år.
Så hvis det sot dtil manden er vi færdige inden jeg er 27. Hvis alt går ligetil.
Så jeg håber vi kan blive enige om en lille krudtugle til.

Anmeld

13. juli 2011

Anne85

Jeg er 26 og mor til en datter på 1 år og en søn på snart 4.... jeg TROR det er slut nu meeeeen hvornår ved man virkelig at det er det?  Afviser ihvertfald ikke helt at der kunne komme en nummer tre - men som tingene er nu nyder vi egentlig bare at være forældre til to. Mange af vores venner og familie blir ved med at sige "arhh... så komemr der da en lille efternøler om 5-10 år" - nok fordi vi trods alt er så unge - men det tror jeg ikke - jeg ville synes det var synd for den sidste at der ikke var jævnaldrende søskene OG jeg ville synes det var svært at have teenagebørn samtidig med små børn - deres behov er så forskelligt - og de ting man kan lave med dem så forskelligt.

Men nu må vi se  Tror ALDRIG jeg kommer til at sige at NU er det definitivt slut - for jeg ELSKER jo at have små børn

Anmeld

28. juli 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg er 24 år og mor til to piger på henholdsvis 1 og 6 år.

Vil vil rigtig gerne have en mere til næste år, men derefter er det også slut  .....Det tror jeg ihvert fald hehe. Kunne ikke forestille mig at have 4 børn... puha. Men omvendt kunne jeg heller ikke forestille mig 3 børn, dengang vi kun havde en...

Anmeld

28. juli 2011

lotte32

Jeg var 18 år da jeg fik den 1. og 23 da jeg fik nummer to, så blev jeg single og jeg var SÅ sikker på at jeg var færdig med det pjat.. 

men men men, så mødte jeg min dejlige mand og da min yngste startede i skole, ku jeg pludselig mærke at jeg da slet ikke var færdig, så nu venter vi en lille ny og er allerede begyndt at snakke om at få en nummer 4, hurtigt efter

jeg er nu 32 år og min mand 39 år,

Min søn blir 14 år og min datter blir 8 år, inden lillbror/søster kommer i dec./jan.

Så til foråret skal vi fejre 40års fødselsdag, konfirmation og barnedåb

Lotte Ø.

Anmeld

28. juli 2011

Millesmammi

Fru Aagaard skriver:

Ja, i en alder af 23, har jeg en fantastisk datter på snbart 6 år, og venter nr to til januar. Nøj, vi glæder os til endelig at gøre trunte til storsøster...

Vi vil gerne have nr. 3, og hvis mandens alder tillader det og vi har energien og lysten, så er en nr. 4 ikke afvist, men de kommer alle inden jeg bliver 30år, også er manden 43år...

Jeg kom sådan til at tænke på noget - min søster er 32 når hun får den første , tænk jeg højst 30, også jeg færdig.. Det jo ingen alder

HVAD NU HVIS jeg får lyst til en mere når jeg 34 - det jo slet ikke utænkeligt, manden siger vi tager den til den tid, og er ikke afvisende... Han elsker de små, ligesom mig

Men, hvornår er I andre færdige med at få små babyer?

vi er 18 og venter nummer to til Dec. og vi er IKKE færdige :-)

men synes det er flot din mand ikke synes det er noget problem med hans alder, og jeg synes bestemt heller ikke det er noget problem, så længe det ikke er det første barn vi snakker om i den alder :-)

Anmeld

28. juli 2011

twinboys

Jeg er 36år og jeg har to store drenge på 8år og vi skal ikke have flere...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.