Når det er slut...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.291 visninger
40 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

Fru Aagaard

Ja, i en alder af 23, har jeg en fantastisk datter på snbart 6 år, og venter nr to til januar. Nøj, vi glæder os til endelig at gøre trunte til storsøster...

Vi vil gerne have nr. 3, og hvis mandens alder tillader det og vi har energien og lysten, så er en nr. 4 ikke afvist, men de kommer alle inden jeg bliver 30år, også er manden 43år...

Jeg kom sådan til at tænke på noget - min søster er 32 når hun får den første , tænk jeg højst 30, også jeg færdig.. Det jo ingen alder

HVAD NU HVIS jeg får lyst til en mere når jeg 34 - det jo slet ikke utænkeligt, manden siger vi tager den til den tid, og er ikke afvisende... Han elsker de små, ligesom mig

Men, hvornår er I andre færdige med at få små babyer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Nalle

Vi er begge 20 år, har to børn Victoria på 2½ år og Sebastian på 1 år 

Vi er færdige med at få børn

Anmeld

13. juli 2011

mulle7430

Fru Aagaard skriver:

Ja, i en alder af 23, har jeg en fantastisk datter på snbart 6 år, og venter nr to til januar. Nøj, vi glæder os til endelig at gøre trunte til storsøster...

Vi vil gerne have nr. 3, og hvis mandens alder tillader det og vi har energien og lysten, så er en nr. 4 ikke afvist, men de kommer alle inden jeg bliver 30år, også er manden 43år...

Jeg kom sådan til at tænke på noget - min søster er 32 når hun får den første , tænk jeg højst 30, også jeg færdig.. Det jo ingen alder

HVAD NU HVIS jeg får lyst til en mere når jeg 34 - det jo slet ikke utænkeligt, manden siger vi tager den til den tid, og er ikke afvisende... Han elsker de små, ligesom mig

jeg har 6 tøser og fik dem inden jeg blev 30 og kan ikke få flere har kunne det de sidste 8 år meeeeen engang imellem kommer tanken da om en mere

Anmeld

13. juli 2011

musse1

Fru Aagaard skriver:

tillykke med graviditeten, fantastisk i sådan er enige om i skal ha flere 

jeg fik den sidste da jeg var 26 år. han er 11 mdr nu. så har vi 4 børni aldre fra 11 mdr og til 6½ år. vi er enige om det er slut nu.

Anmeld

13. juli 2011

Ellie79

Vi venter nummer to og bliver 32 til august . Manden er 30 og lige nu siger manden vi er færdige men det har intet med alder at gøre. Vi bor i Aarhus og vil gerne købe hus og rejse en del med vores børn så rent økonomisk vil to nok være fint. Men skulle lysten melde sig når jeg er 34-35 år ja så skal det ihvertfald ikke være alder der sætter grænsen. 

Anja 39+2

Anmeld

13. juli 2011

Fru Aagaard

musse1 skriver:

tillykke med graviditeten, fantastisk i sådan er enige om i skal ha flere 

jeg fik den sidste da jeg var 26 år. han er 11 mdr nu. så har vi 4 børni aldre fra 11 mdr og til 6½ år. vi er enige om det er slut nu.

Det der med at sige at NU er det slut, det skræmmer mig lidt, men måske man slet ikke har det sådan, når man kan mærke at nu er det slut

Dejligt med 4 unger, de må få meget glæde af hinanden

Anmeld

13. juli 2011

Fru Aagaard

AnjaB skriver:

Vi venter nummer to og bliver 32 til august . Manden er 30 og lige nu siger manden vi er færdige men det har intet med alder at gøre. Vi bor i Aarhus og vil gerne købe hus og rejse en del med vores børn så rent økonomisk vil to nok være fint. Men skulle lysten melde sig når jeg er 34-35 år ja så skal det ihvertfald ikke være alder der sætter grænsen. 

Anja 39+2

Held og lykke med den kommende fødsel

Alderen skal helst ikke være en hindring, for HVIS vi nu finder på enb efternøler, jamen, så er manden måske 47 - og kan virkelig ikke se det et problem, jeg er selvfølgelig 13 år yngre, og det hjælper måske lidt på det, men der er da en grænse, absolut, men ikke i de aldre

Anmeld

13. juli 2011

musse1

Fru Aagaard skriver:

Det der med at sige at NU er det slut, det skræmmer mig lidt, men måske man slet ikke har det sådan, når man kan mærke at nu er det slut

Dejligt med 4 unger, de må få meget glæde af hinanden

de har virkelig glæde af hinanden, især de to store og de to små, men leger også alle 4 sammen.

det er helt sikkert skræmmende, jeg tænker da også, uhh gad endelig gerne ha en mere inden jeg bliv 30, men ved også der skal være overskud, økonomi og plads. der ville ik være nogle af delene, jeg har været gravid siden jeg var 18 og min krop kan ik rigtig mere,kan ingen ting når jeg er gravid, så må man også indse at det er slut og nyde de 4 vi har, manden ønsker slet ik flere og det har da også meget at sige. så derfor nyder jeg også jeg kan gå hjemme med de to små og nyde alle 4 børn. tidne kommer jo ik igen. 

Anmeld

13. juli 2011

Corn

Fru Aagaard skriver:

jeg var 29 og han 33 da vi fik vores tredje sidste år. Og jeg kan ikke bære tanken om, at det er slut.

Så vi forbeholder os retten til, at formere os yderligere, hvis lysten til babyer igen melder sig.

Jeg synes dog selv, at når ældstemand bliver ti år, så er jeg 34, så er det slut... tror jeg

Anmeld

13. juli 2011

bobbles

Fru Aagaard skriver:

Vi har en pige der blev 4 år i marts og vi venter nr 2 til oktober.. Også er vi heldigvis enige begge 2 at det er sidste gang  det er os mere praktisk at når man skal på ferie eller ture at man kun har 2 med.. jeg ville ihvertfald få svært ved at overskue at skulle holde øje med fx 6 børn der render hver sin retning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.