inpe skriver:
hold da op en masse børn, hvordan få i overskud til det.
Jeg bliver selv 33 og venter mig den sidste, jeg har ikke sinde, at skulle have flere børn, har selv en datter fra et tidligere forhold, som bliver ni. Men det handler vil også om, hvad man vil have ud af livet.
min mand er 37, og det er hans den første, og han respektere mit, ønske om ikke, at ville have flere.
økonomisk syntes jeg det, er dyrt med børn, og pengene skal jo komme et sted fra. Jeg har det personligt, sådan at jeg også gerne vil ud og rejse og tage på ferie, og give vores børn nogle gode oplevelser, det ville vi ikke kunne med en børneflok på 6. og så bliver huset for lille og bilen for lille, og der er nogle store økonomiske poster, at skulle udskifte. Jeg syntes absolut, at jeg trives med tanken om en lille familie med 2 voksne og 2 børn. og vi ønsker jo også, at have tid til hinanden, og tid til os selv, til andet end bare børn. ogg husk småbørn små problemer store børn store problemer, og vil lige sige at det ordsprog passer.
Der er man jo heldigvis så forskellig, hvordan man har det 
Der skal være råd til ferier, og nyt tøj, og oplevelser og opsparing, men vi har plads til 3 børn PT, og bil, og hus - jamen, man gør det jo kun bbesværligbt for sig selv hvbis man ser det besværlige i det.
Jeg så ikke enig i det ordsprog, når jeg tænker på vores datter og tænker tilbage på vores barndom osv., det handler jo også om opdragelse, og hvordan man som forældrer er og videregivelser af gener og miljøet selvfølgelig, mange ting spiller ind 
Økonomi - kommer jo også an på hvad job man har og tjener, og om de SKAL gå i mærketøj far inderst til yderst osv. 
Men, synes det dejligt at man som par er enig, det jo det vigtigste