Når det er slut...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg blir 37 lige om hjørnet her... går hjemme med mini nu.... vi ville rigtig gerne have en mere og måske tager vi chancen... men jeg kan jo desværre ikke holde ordentlig på dem.... så nu har jeg to fortidligt fødte.... vi har 3 tilsammen.... og vi ville rigtig gerne have nummer 4... men nu må vi se om et par år....

Synes ikke det har noget med alder at gøre... mere om lysten, energien og økonomien kan holde til alle de børn.. og i min verden skal jeg kunne kunne give mine børn kærlighed, tid og opleve verden sammen med dem... samt ordentlige skoleforhold... og her betyder det privat, da børnene ikke kan rumme en stor klasse med 25 elever... da de har nogle senfølger... alt skal tages i betragtning... ellers synes jeg det kan være synd bare at føde børn på samlebånd.... meeen elsker børn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

inpe

hold da op en masse børn, hvordan få i overskud til det.

Jeg bliver selv 33 og venter mig den sidste, jeg har ikke sinde, at skulle have flere børn, har selv en datter fra et tidligere forhold, som bliver ni. Men det handler vil også om, hvad man vil have ud af livet.

min mand er 37, og det er hans den første, og han respektere mit, ønske om ikke, at ville have flere.

økonomisk syntes jeg det, er dyrt med børn, og pengene skal jo komme et sted fra.  Jeg har det personligt, sådan at jeg også gerne vil ud og rejse og tage på ferie, og give vores børn nogle gode oplevelser, det ville vi ikke kunne med en børneflok på 6.  og så bliver huset for lille og bilen for lille, og der er nogle store økonomiske poster, at skulle udskifte. Jeg syntes absolut, at jeg trives med tanken om en lille familie med 2 voksne og 2 børn. og vi ønsker jo også, at have tid til hinanden, og tid til os selv, til andet end bare børn. ogg husk småbørn små problemer store børn store problemer, og vil lige sige at det ordsprog passer.

Anmeld

13. juli 2011

tobogsylsmor27

jeg ermor til to dejlig drenge på 6 ½ og 2 år. jeg er 28 år og jeg skal ikke havde flere for min krop kan ikke klare flere men hvis jeg kun klare få flere havde jeg fået en mere men jeg er nu tilfreds med de to drenge jeg har så behøver ikke flere

Anmeld

13. juli 2011

Fru Aagaard

Mathias Villads skriver:

Jeg blir 37 lige om hjørnet her... går hjemme med mini nu.... vi ville rigtig gerne have en mere og måske tager vi chancen... men jeg kan jo desværre ikke holde ordentlig på dem.... så nu har jeg to fortidligt fødte.... vi har 3 tilsammen.... og vi ville rigtig gerne have nummer 4... men nu må vi se om et par år....

Synes ikke det har noget med alder at gøre... mere om lysten, energien og økonomien kan holde til alle de børn.. og i min verden skal jeg kunne kunne give mine børn kærlighed, tid og opleve verden sammen med dem... samt ordentlige skoleforhold... og her betyder det privat, da børnene ikke kan rumme en stor klasse med 25 elever... da de har nogle senfølger... alt skal tages i betragtning... ellers synes jeg det kan være synd bare at føde børn på samlebånd.... meeen elsker børn...

Er fuldstændig enig, derfor tager man jo en baby af gangen, der skal være tid, overskud og økonomi, og ikke mindst KÆRLIGHED til dem alle..

Anmeld

13. juli 2011

Fru Aagaard

inpe skriver:

hold da op en masse børn, hvordan få i overskud til det.

Jeg bliver selv 33 og venter mig den sidste, jeg har ikke sinde, at skulle have flere børn, har selv en datter fra et tidligere forhold, som bliver ni. Men det handler vil også om, hvad man vil have ud af livet.

min mand er 37, og det er hans den første, og han respektere mit, ønske om ikke, at ville have flere.

økonomisk syntes jeg det, er dyrt med børn, og pengene skal jo komme et sted fra.  Jeg har det personligt, sådan at jeg også gerne vil ud og rejse og tage på ferie, og give vores børn nogle gode oplevelser, det ville vi ikke kunne med en børneflok på 6.  og så bliver huset for lille og bilen for lille, og der er nogle store økonomiske poster, at skulle udskifte. Jeg syntes absolut, at jeg trives med tanken om en lille familie med 2 voksne og 2 børn. og vi ønsker jo også, at have tid til hinanden, og tid til os selv, til andet end bare børn. ogg husk småbørn små problemer store børn store problemer, og vil lige sige at det ordsprog passer.

Der er man jo heldigvis så forskellig, hvordan man har det

Der skal være råd til ferier, og nyt tøj, og oplevelser og opsparing, men vi har plads til 3 børn PT, og bil, og hus - jamen, man gør det jo kun bbesværligbt for sig selv hvbis man ser det besværlige i det.

Jeg så ikke enig i det ordsprog, når jeg tænker på vores datter og tænker tilbage på vores barndom osv., det handler jo også om opdragelse, og hvordan man som forældrer er og videregivelser af gener og miljøet selvfølgelig, mange ting spiller ind

Økonomi - kommer jo også an på hvad job man har og tjener, og om de SKAL gå i mærketøj far inderst til yderst osv.

Men, synes det dejligt at man som par er enig, det jo det vigtigste

Anmeld

13. juli 2011

Muhmi

Jeg har sat grænsen ved fire... (måske kun tre) Og har også sat den til jeg er 30 år... Meeeen, vi har først lige fået nummer 1 og jeg er 26... Heheh.. Sååe mon ikke der bliver lidt forkydning... Jeg havde jo også sagt til mig selv, at første barn ville jeg have når jeg var 21, men sådan blev det jo ikke og derfor synes jeg det er ok at pille lidt ved tallene, der sker jo hele tiden ting i ens liv som gør ting mulige/umulige at nå

Anmeld

13. juli 2011

karina1980

Fru Aagaard skriver:

Ja, i en alder af 23, har jeg en fantastisk datter på snbart 6 år, og venter nr to til januar. Nøj, vi glæder os til endelig at gøre trunte til storsøster...

Vi vil gerne have nr. 3, og hvis mandens alder tillader det og vi har energien og lysten, så er en nr. 4 ikke afvist, men de kommer alle inden jeg bliver 30år, også er manden 43år...

Jeg kom sådan til at tænke på noget - min søster er 32 når hun får den første , tænk jeg højst 30, også jeg færdig.. Det jo ingen alder

HVAD NU HVIS jeg får lyst til en mere når jeg 34 - det jo slet ikke utænkeligt, manden siger vi tager den til den tid, og er ikke afvisende... Han elsker de små, ligesom mig

Men, hvornår er I andre færdige med at få små babyer?

jeg var færdig som 26 årig og blev klemt af

Anmeld

13. juli 2011

chael

Fru Aagaard skriver:

Ja, i en alder af 23, har jeg en fantastisk datter på snbart 6 år, og venter nr to til januar. Nøj, vi glæder os til endelig at gøre trunte til storsøster...

Vi vil gerne have nr. 3, og hvis mandens alder tillader det og vi har energien og lysten, så er en nr. 4 ikke afvist, men de kommer alle inden jeg bliver 30år, også er manden 43år...

Jeg kom sådan til at tænke på noget - min søster er 32 når hun får den første , tænk jeg højst 30, også jeg færdig.. Det jo ingen alder

HVAD NU HVIS jeg får lyst til en mere når jeg 34 - det jo slet ikke utænkeligt, manden siger vi tager den til den tid, og er ikke afvisende... Han elsker de små, ligesom mig

Men, hvornår er I andre færdige med at få små babyer?

Men tænk spå at når du er 34 år, og så 18 frem? Så er du 52 år.

Personligt er det også slut for mit vedkommende ved de 30 år. Jeg vil også gerne have noget tid for mig selv uden unger i den anden ende, hvis du forstår

Men nej, det er ingen alder, men jeg ville også tænke frem i tiden og se lidt på hvad jeg også selv vil. Og er manden din ældre end dig, ja så vil han jo være over 60år, førend den sidste flyver fra reden.

I skal jo også nyde jeres otium

*Camilla 29+0

Anmeld

13. juli 2011

nvm

jeg er 25 og har to.en på snart 5 og en på 8 mdr. og er LAAANGT fra færdig...

jeg tror først jeg selv synes jeg er for gammel og færdig med at få børn når jeg runder de 38-40 år...

stod det til mig, ville jeg gerne ha nr 3 inde for et år..

Anmeld

13. juli 2011

Fru Aagaard

chael skriver:

Men tænk spå at når du er 34 år, og så 18 frem? Så er du 52 år.

Personligt er det også slut for mit vedkommende ved de 30 år. Jeg vil også gerne have noget tid for mig selv uden unger i den anden ende, hvis du forstår

Men nej, det er ingen alder, men jeg ville også tænke frem i tiden og se lidt på hvad jeg også selv vil. Og er manden din ældre end dig, ja så vil han jo være over 60år, førend den sidste flyver fra reden.

I skal jo også nyde jeres otium

*Camilla 29+0

Det jo igen, hvordan man selv har det, men jeg kan da sagtens se hvad du mener Vi jo heller ikke sikre på om der kommer flere efter nr. 3, altså, så vi færdige når jeg er måske 27-28år. CA. Det kommer jo an på så meget.

Måske kommer nr tre lige efter nr 2, det må man se, men, igen, og heldigvis, er vi alle forskellige ;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.