Når det er slut...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

Mutti2B

Jeg er 34 år og er slet ikke kommet i gang endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

MortilCilas

Jeg er 20, har 1 barn, og har ikke planer om flere men man kan altid ændre mening

Anmeld

13. juli 2011

Brams

Fru Aagaard skriver:

Ja, i en alder af 23, har jeg en fantastisk datter på snbart 6 år, og venter nr to til januar. Nøj, vi glæder os til endelig at gøre trunte til storsøster...

Vi vil gerne have nr. 3, og hvis mandens alder tillader det og vi har energien og lysten, så er en nr. 4 ikke afvist, men de kommer alle inden jeg bliver 30år, også er manden 43år...

Jeg kom sådan til at tænke på noget - min søster er 32 når hun får den første , tænk jeg højst 30, også jeg færdig.. Det jo ingen alder

HVAD NU HVIS jeg får lyst til en mere når jeg 34 - det jo slet ikke utænkeligt, manden siger vi tager den til den tid, og er ikke afvisende... Han elsker de små, ligesom mig

Men, hvornår er I andre færdige med at få små babyer?

Jeg var 34, da vi fik Lærke og jeg ville blive lykkelig hvis der "dumpede" en baby mere forbi (selvom vi godt ved det ikke kan lade sig gøre). Jeg er i dag 36

Anmeld

13. juli 2011

Clisolka

Fru Aagaard skriver:

Ja, i en alder af 23, har jeg en fantastisk datter på snbart 6 år, og venter nr to til januar. Nøj, vi glæder os til endelig at gøre trunte til storsøster...

Vi vil gerne have nr. 3, og hvis mandens alder tillader det og vi har energien og lysten, så er en nr. 4 ikke afvist, men de kommer alle inden jeg bliver 30år, også er manden 43år...

Jeg kom sådan til at tænke på noget - min søster er 32 når hun får den første , tænk jeg højst 30, også jeg færdig.. Det jo ingen alder

HVAD NU HVIS jeg får lyst til en mere når jeg 34 - det jo slet ikke utænkeligt, manden siger vi tager den til den tid, og er ikke afvisende... Han elsker de små, ligesom mig

Jeg ved endnu ikke om jeg er færdig med at få børn - jeg har Isabella på 8 mrd., og jeg fylder 33 lige rundt om hjørnet. Dog har jeg sat min grænse til 35 år 

Jeg har fået Isabella så "sent", fordi jeg manglede manden i mit liv. For mig var det den rigtige alder jeg havde, da jeg blev gravid 

Anmeld

13. juli 2011

Krussedulle

Fru Aagaard skriver:

Tjaa.. Jeg er 22 og har 2 dejlige drenge, en på 4 år og en på 5 mdr.. .. Og så venter jeg nr 3 til februar.. .. Og vi er ret enige om at vi stopper ved nr 3.. Så jeg er 23, og min mand 24, når vi er færdige med at få børn.. ... Og selvom jeg måske lige nu har svært ved at forene mig med tanken om at jeg er gravid for aller sidste gang.. så tror jeg at når først lillebrøster kommer til verden, bliver der nok at se til med en på knap 5 år, 1 år og 0 år ... Og så er jeg kun 41 når nr 3 bliver 18 så har vi masser af tid til at nyde hinanden.. Og hvis mine børn får børn tidligt, lige som mig, jamen så vil jeg da bare nyde at blive bedstemor.. også selvom det skulle blive i en alder af 36

Anmeld

13. juli 2011

inpe

Fru Aagaard skriver:

Der er man jo heldigvis så forskellig, hvordan man har det

Der skal være råd til ferier, og nyt tøj, og oplevelser og opsparing, men vi har plads til 3 børn PT, og bil, og hus - jamen, man gør det jo kun bbesværligbt for sig selv hvbis man ser det besværlige i det.

Jeg så ikke enig i det ordsprog, når jeg tænker på vores datter og tænker tilbage på vores barndom osv., det handler jo også om opdragelse, og hvordan man som forældrer er og videregivelser af gener og miljøet selvfølgelig, mange ting spiller ind

Økonomi - kommer jo også an på hvad job man har og tjener, og om de SKAL gå i mærketøj far inderst til yderst osv.

Men, synes det dejligt at man som par er enig, det jo det vigtigste

nu er det ikke fordi, at min datter går i mærke tøj, og alt til baby er genbrug fra min datter, tror jeg har brugt 3000kr i alt til baby, fordi jeg har gemt alt,men der var nogle ting der skulle udskiftes.

min datter er ikke besværlig eller uopdragen på nogen måde, der er kun ros alle steder fra, men kan desværrer kun sige at det er der andre børn som ikke er, og skaber problemer. her mener jeg mobning og de problemer der er med nogle andre piger i kl. son virkelig ødelægger for resten. og når der så ikke lige er andre skoler nærheden, så er det fandme svært. min datter skal. i 3. kl, og det mobning der foregår i hendes klasse, ligger på teenage niveau. så lige nu håber jeg at den privatskole der er ved at blive dannet bliver til noget, så jeg kan flytte hende. dermed ment små børn, små problemer, store børn store problemer.   og vi valgte netop at bo her, for at det skulle være nemmere for børnene at komme rundt selv og legekammerater. 

jeg har intet imod dem der får mange børn, men pga. af vores aldre og økonomi. må være nok med to, selvom det bliver min og vores. men jeg tror da, nok også hvis vi havde mødt hinanden noget før, ville der nok også havde været  en mere.

Men jeg syntes også det er vigtigt, at man kan se tilbage på sit liv, og føler man har fået noget ud af det, og har fået nogle af sine drømme opfyldt.

Anmeld

13. juli 2011

Fru Aagaard

inpe skriver:

Men jeg syntes også det er vigtigt, at man kan se tilbage på sit liv, og føler man har fået noget ud af det, og har fået nogle af sine drømme opfyldt.

PRÆCIS 

Anmeld

13. juli 2011

inpe

Fru Aagaard skriver:

PRÆCIS 

Anmeld

13. juli 2011

Annette A

Fik nr. 1 da jeg lige var fyldt 23 og venter nu nr. 2 i en alder af 31 og er enig med min kæreste om, at vi ikke skal have flere. Men man kan jo aldrig sige aldrig, selvom det er planen.. Men grænsen for mig vil nok være i en alder af 35.. 

Anmeld

13. juli 2011

Mi

Jeg er FÆRDIG!!!!! Jeg er 31 år og har tre børn. Når jeg holder små babyer, så er syntes jeg jo bare at de er helt fantastiske, men kan mærke at jeg er såååååååååå færdig med selv at få børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.