Fru Aagaard skriver:
Der er man jo heldigvis så forskellig, hvordan man har det 
Der skal være råd til ferier, og nyt tøj, og oplevelser og opsparing, men vi har plads til 3 børn PT, og bil, og hus - jamen, man gør det jo kun bbesværligbt for sig selv hvbis man ser det besværlige i det.
Jeg så ikke enig i det ordsprog, når jeg tænker på vores datter og tænker tilbage på vores barndom osv., det handler jo også om opdragelse, og hvordan man som forældrer er og videregivelser af gener og miljøet selvfølgelig, mange ting spiller ind 
Økonomi - kommer jo også an på hvad job man har og tjener, og om de SKAL gå i mærketøj far inderst til yderst osv. 
Men, synes det dejligt at man som par er enig, det jo det vigtigste 
nu er det ikke fordi, at min datter går i mærke tøj, og alt til baby er genbrug fra min datter, tror jeg har brugt 3000kr i alt til baby, fordi jeg har gemt alt,men der var nogle ting der skulle udskiftes.
min datter er ikke besværlig eller uopdragen på nogen måde, der er kun ros alle steder fra, men kan desværrer kun sige at det er der andre børn som ikke er, og skaber problemer. her mener jeg mobning og de problemer der er med nogle andre piger i kl. son virkelig ødelægger for resten. og når der så ikke lige er andre skoler nærheden, så er det fandme svært. min datter skal. i 3. kl, og det mobning der foregår i hendes klasse, ligger på teenage niveau. så lige nu håber jeg at den privatskole der er ved at blive dannet bliver til noget, så jeg kan flytte hende. dermed ment små børn, små problemer, store børn store problemer. og vi valgte netop at bo her, for at det skulle være nemmere for børnene at komme rundt selv og legekammerater.
jeg har intet imod dem der får mange børn, men pga. af vores aldre og økonomi. må være nok med to, selvom det bliver min og vores. men jeg tror da, nok også hvis vi havde mødt hinanden noget før, ville der nok også havde været en mere.
Men jeg syntes også det er vigtigt, at man kan se tilbage på sit liv, og føler man har fået noget ud af det, og har fået nogle af sine drømme opfyldt.