Billedtråd! Der er tvungen deltagelse!!! Ha ha ha ha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

Barbamama

Rosa skriver:

Øhhh, nej - men jeg chekker den straks og vender tilbage med en ordentlig røffel hvis I ikke arter jer 

Ha ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Mira0911

Okey.... 

Her kommer et, hvor Julie ikke fik sin vilje... så hun blev sur og satte sig i en kasse... Hvor numsen også lige kunne være....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juli 2011

Barbamama

Mira0911 skriver:

Okey.... 

Her kommer et, hvor Julie ikke fik sin vilje... så hun blev sur og satte sig i en kasse... Hvor numsen også lige kunne være....

Nåårh hvor er hun sød!!! Og hvor er det kært, hvis det er det værste hun kan finde på når hun bliver sur.

Anmeld

12. juli 2011

Mira0911

michella80 skriver:

Nåårh hvor er hun sød!!! Og hvor er det kært, hvis det er det værste hun kan finde på når hun bliver sur.

Hehe, hun kan skam også godt finde på at kaste rundt med vores og hendes egne ting... 

Anmeld

12. juli 2011

Barbamama

Mira0911 skriver:

Hehe, hun kan skam også godt finde på at kaste rundt med vores og hendes egne ting... 

Ja okay. Synes dog det er mega sødt alligevel. He he

Anmeld

12. juli 2011

Mira0911

michella80 skriver:

Ja okay. Synes dog det er mega sødt alligevel. He he

Synes også det er sødt hun plantede sig i kassen... Jeg kunne IKKE lade være med at små fnise... 

Anmeld

12. juli 2011

JustAnotherName

Rosa skriver:

Jaaa, okay så 

gud, hvor er han dejlig og nuttet og kær og sød og...  

Anmeld

12. juli 2011

Rosa

gud, hvor er han dejlig og nuttet og kær og sød og...  

Altså  - du ved jo om nogen noget om lækre børn, så den putter jeg i gemme-kassen, den kompliment 

Anmeld

12. juli 2011

JustAnotherName

Mira0911 skriver:

Okey.... 

Hehe, det er også et yderst oplagt og komfortabelt sted at være, når man er sur   - griner

Anmeld

12. juli 2011

JustAnotherName

Rosa skriver:

Altså  - du ved jo om nogen noget om lækre børn, så den putter jeg i gemme-kassen, den kompliment 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.