Billedtråd! Der er tvungen deltagelse!!! Ha ha ha ha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

Barbamama

Ranarupta skriver:

Lige lidt fra mobilen:

Nååårh hvor er ha SKØN! OG total fedt billede af ham med solbriller på! Har forgæves forsøgt at få sådan et af Carla, men hun vil dælme ikke have dem på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Barbamama

Vingummien skriver:

HESTEHALE

Ha ha ha ha GODT SÅ!

Anmeld

12. juli 2011

Ranarupta

michella80 skriver:

Nååårh hvor er ha SKØN! OG total fedt billede af ham med solbriller på! Har forgæves forsøgt at få sådan et af Carla, men hun vil dælme ikke have dem på!

Han nærmest nød at have dem på
Havde troet, at han ville flå dem af, så jeg stod klar til at gribe min søsters briller  

Anmeld

12. juli 2011

Ranarupta

michella80 skriver:

Og tak da

Synes at vi er så heldige herinde med alle de lækre unger, vi holder os

Anmeld

12. juli 2011

Barbamama

Ranarupta skriver:

Han nærmest nød at have dem på
Havde troet, at han ville flå dem af, så jeg stod klar til at gribe min søsters briller  

Godt så!!! Ja det var da fedt at få skærmet lidt. Vi har købt Hello Kitty solbriller til Carla som hun var SÅ forelsket i. Men skal hun have dem på? NEJ DA!!!

Anmeld

12. juli 2011

Barbamama

Ranarupta skriver:

Og tak da

Synes at vi er så heldige herinde med alle de lækre unger, vi holder os

Ja de er bare de dejligste!!!

Anmeld

12. juli 2011

Rosa

michella80 skriver:

Hvor er de bare gode!!!! Han ser da bare happy happy ud! Dejlige unge!!!

Ja, han er en glad dreng - det manglede også bare, han var næsten ikke til at hiiiive smil ud af de første maaange måneder... 

Anmeld

12. juli 2011

Barbamama

Rosa skriver:

Ja, han er en glad dreng - det manglede også bare, han var næsten ikke til at hiiiive smil ud af de første maaange måneder... 

Ha ha ha nej så skylder han  

Anmeld

12. juli 2011

Barbamama

Rosa skriver:

Har du forresten set hvor grove Katrine og jeg er i zoo-tråden??? Nu må du ikke skælde os for meget ud

Anmeld

12. juli 2011

Rosa

michella80 skriver:

Har du forresten set hvor grove Katrine og jeg er i zoo-tråden??? Nu må du ikke skælde os for meget ud

Øhhh, nej - men jeg chekker den straks og vender tilbage med en ordentlig røffel hvis I ikke arter jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.