Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JustAnotherName skriver: Hehe, det er også et yderst oplagt og komfortabelt sted at være, når man er sur - griner
Hehe, det er også et yderst oplagt og komfortabelt sted at være, når man er sur - griner
Hehe ja... ved ikke lige hvad der gik galt der...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uha,neglestrendspligt,så må jeg heller få lagt nogle billeder ind i morgen
Dejlige,skønne NS unger,altså
Og Michella,hold op,hvor er du bare smuk...der er ikke noget at sige til at du har fået sådan en fin Super Carla
Ih I har sådanne skønne børn! og så er i ret fjollede hæhæ I like!!
Pernilleh skriver: Uha,neglestrendspligt,så må jeg heller få lagt nogle billeder ind i morgen Dejlige,skønne NS unger,altså Og Michella,hold op,hvor er du bare smuk...der er ikke noget at sige til at du har fået sådan en fin Super Carla
Tak jeg kan jo næsten ikke tåle det. Ha ha ha. Men ja Carla er en lækkermås!
Og ja må vi SÅ lige få nogle billeder af dejlige Alexander!!!
michella80 skriver: Tak jeg kan jo næsten ikke tåle det. Ha ha ha. Men ja Carla er en lækkermås! Og ja må vi SÅ lige få nogle billeder af dejlige Alexander!!!
Ih altså,siden du spørger så pæntMen nu er det jo laaang tid siden der har været en billedtråd egentlig,så der er mange!Bare lige en advarsel
michella80 skriver: Så bliver I sgu spammet!!! Og der er navlestrengspligt til at vise sine dejlige unger frem. Her kommer lidt af hvert. Der er lidt fra en togtur på vej til fest. Lidt billeder fra Carlas fødselsdag og så lige et enkelt billede af en stolt dame der har lært at lave sildebensfletning! Det skulle jeg da lige have et billede af!
Så bliver I sgu spammet!!! Og der er navlestrengspligt til at vise sine dejlige unger frem.
Her kommer lidt af hvert. Der er lidt fra en togtur på vej til fest. Lidt billeder fra Carlas fødselsdag og så lige et enkelt billede af en stolt dame der har lært at lave sildebensfletning! Det skulle jeg da lige have et billede af!
Malucca
med franskfletning ;)
Malucca i stoooooor sandkasse og ved stooooor vandpytte ;)
Ranarupta skriver: Lige lidt fra mobilen:
Lige lidt fra mobilen:
Sig mig, har han hvirvler eller en smule fald i håret? Søde knægt!
Rose <3 skriver: Malucca i stoooooor sandkasse og ved stooooor vandpytte
Malucca i stoooooor sandkasse og ved stooooor vandpytte
Hahaha, ja, det kan der være noget om. Hvor sødt! Børn er så kære
Pernilleh skriver: Ih altså,siden du spørger så pæntMen nu er det jo laaang tid siden der har været en billedtråd egentlig,så der er mange!Bare lige en advarsel
Det er egentligt vildt, når nu vi er en del brugere herinde, at man kender hinanden, og hinandens børn så godt efterhånden, at de bare kan genkendes og placeres uden videre.Fx. på denne side scrolede jeg nedefra, og opefter. Så jeg så dine billeder, inden jeg kom op til starten af dit indlæg og kunne se din profil - og jeg vidste godt med det samme, at det var dig og din kønne sønnike
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128