Billedtråd! Der er tvungen deltagelse!!! Ha ha ha ha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

Barbamama

Mira0911 skriver:

Tvunget!?! 

YES!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

sarahb

Nu siger jeg det ign. Fuck hvor ville du bare se fandens rå ud med kort hår. Michella du er en Lækker ung kvinde.. Og den silde ens fletning er bare så fin, jeg elsker dem selv, mine er bar meget mere sjusket
Hihi... Skønne billeder og en skøn carla og en fin kagemand..
Ingen billeder herfra da kameraet ligger derhjemme og ikk ka overføre fra iPhone...!

Anmeld

12. juli 2011

Vingummien

michella80 skriver:

Åh hvor er det skønne billeder!!! Især det sidste!!! For filan han ser dejlig ud!!!!

En sildebensfletning er en hvor man kun deler håret op i to. Og så tager man lidt hår fra den ene tot og lægger over i den anden og så kommer det til at se sådan ud

Mange tak og som om jeg skulle fatte noget af det der

Anmeld

12. juli 2011

Barbamama

sarahb skriver:

Nu siger jeg det ign. Fuck hvor ville du bare se fandens rå ud med kort hår. Michella du er en Lækker ung kvinde.. Og den silde ens fletning er bare så fin, jeg elsker dem selv, mine er bar meget mere sjusket
Hihi... Skønne billeder og en skøn carla og en fin kagemand..
Ingen billeder herfra da kameraet ligger derhjemme og ikk ka overføre fra iPhone...!

Tak

Hvis jeg har en dårlig dag skal jeg da bare have et par komplimenter fra dig, så kører det igen

og du spammer bare når du kan for du har også et par drønlækre unger!!!

Anmeld

12. juli 2011

Barbamama

Vingummien skriver:

Mange tak og som om jeg skulle fatte noget af det der

Ha ha ha nej det er heller ikke lige til at forklare, men det er nemmere end det lyder!

Anmeld

12. juli 2011

Vingummien

michella80 skriver:

Ha ha ha nej det er heller ikke lige til at forklare, men det er nemmere end det lyder!

hehe skal du jo sige

Anmeld

12. juli 2011

Barbamama

12. juli 2011

Vingummien

michella80 skriver:

Se her http://passionsforfashion.blogspot.com/2010/08/sildebensfletning.html

Haha jeg fatter den ik er det bare tilføldige totter?

Anmeld

12. juli 2011

Barbamama

Vingummien skriver:

Haha jeg fatter den ik er det bare tilføldige totter?

Du tager bare bagerst fra og lægger over i den modsatte tot. Hele tiden. En lille tot fra tot A til tot B! Og du tager hele tiden bagfra.

Anmeld

12. juli 2011

sarahb

michella80 skriver:

Tak

Hvis jeg har en dårlig dag skal jeg da bare have et par komplimenter fra dig, så kører det igen

og du spammer bare når du kan for du har også et par drønlækre unger!!!

Anytime...!
Når jeg kommer hjem nå jeg få lagt billeder på comp. For vi har da både været på bondegård, fodret rådyr med hånden, fodret ænder, legepladsen. Ude med løbe cyklen, aeet en sød kat og bare rå hygget...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.