Billedtråd! Der er tvungen deltagelse!!! Ha ha ha ha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

Ranarupta

JustAnotherName skriver:

Sig mig, har han hvirvler eller en smule fald i håret?  Søde knægt!

Han har begge dele - alt afhængig af dagen

Det er meget forskelligt og hver gang, der er tilløb til fald eller svaj i håret, jubler jeg!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

JustAnotherName

Han har begge dele - alt afhængig af dagen

Det er meget forskelligt og hver gang, der er tilløb til fald eller svaj i håret, jubler jeg!  

Det ser også bare så sødt ud.

Bianca har jo ligeså mange krøller som Liva, når ikke det er så langt.
Når hun sveder eller har været i bad og håret er ved at tørre, så kommer krøllerne til syne, og er så fine. Men hvis vi klipper hende korthåret, så popper håret helt op til Tommy Seeback- lignende krøltop ...hehe.

Prøv engang at se disse gamle billeder af hende...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. juli 2011

Ranarupta

JustAnotherName skriver:

Det ser også bare så sødt ud.

Bianca har jo ligeså mange krøller som Liva, når ikke det er så langt.
Når hun sveder eller har været i bad og håret er ved at tørre, så kommer krøllerne til syne, og er så fine. Men hvis vi klipper hende korthåret, så popper håret helt op til Tommy Seeback- lignende krøltop ...hehe.

Prøv engang at se disse gamle billeder af hende...

Årh, hvor er det bare sødt!!!

Anmeld

13. juli 2011

Barbamama

mrs X skriver:

Ih I har sådanne skønne børn! og så er i ret fjollede hæhæ I like!!

Anmeld

13. juli 2011

Barbamama

Pernilleh skriver:

Ih altså,siden du spørger så pæntMen nu er det jo laaang tid siden der har været en billedtråd egentlig,så der er mange!Bare lige en advarsel

Hold da op hvor er han bare blevet stor!!! Og han ser lige så dejlig ud som jeg husker ham!!! He he.. Og JA det ER lang tid siden!

Anmeld

13. juli 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

Malucca i stoooooor sandkasse og ved stooooor vandpytte

Nååårh!!! Hun er bare så sød altså!!!!

Anmeld

13. juli 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Det er egentligt vildt, når nu vi er en del brugere herinde, at man kender hinanden, og hinandens børn så godt efterhånden, at de bare kan genkendes og placeres uden videre.
Fx. på denne side scrolede jeg nedefra, og opefter. Så jeg så dine billeder, inden jeg kom op til starten af dit indlæg og kunne se din profil - og jeg vidste godt med det samme, at det var dig og din kønne sønnike

Ja det er lidt vildt!

Anmeld

13. juli 2011

JustAnotherName

michella80 skriver:

Ja det er lidt vildt!

Anmeld

13. juli 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
michella80 skriver:

Hold da op hvor er han bare blevet stor!!! Og han ser lige så dejlig ud som jeg husker ham!!! He he.. Og JA det ER lang tid siden!

Årh,tak,sødeDet er altid rart at høre at de er vokset,det lægger man ikke rigtig mærke til selv

Anmeld

13. juli 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
JustAnotherName skriver:

Det er egentligt vildt, når nu vi er en del brugere herinde, at man kender hinanden, og hinandens børn så godt efterhånden, at de bare kan genkendes og placeres uden videre.
Fx. på denne side scrolede jeg nedefra, og opefter. Så jeg så dine billeder, inden jeg kom op til starten af dit indlæg og kunne se din profil - og jeg vidste godt med det samme, at det var dig og din kønne sønnike

ÅhJa,du har bare så ret,vi er jo nærmest som familie,det er helt fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.