Har et spørgsmål ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

Kris89

mybaby-girl skriver:

Ja okay ..

Så må du nok hellere vente med at teste, hvis du er sikker på du havde ægløsning i dag

Jaa, har ikk fået mit lort endnu

Spænende krydser fingre for dig  du må endelig smide en opdatering når testdagen kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

mybaby-girl

Kris89 skriver:

Spænende krydser fingre for dig  du må endelig smide en opdatering når testdagen kommer

Gør jeg gerne

Anmeld

25. juli 2011

mybaby-girl

Kris89 skriver:

Halløjsa, så fik jeg testet idag, og den sagde negativ ...
Så vi forsætter endnu, hva med dig ??

Anmeld

26. juli 2011

Kris89

mybaby-girl skriver:

Halløjsa, så fik jeg testet idag, og den sagde negativ ...
Så vi forsætter endnu, hva med dig ??

øv øv øv

Jeg tror jeg havde ægløsning sidste uge i stedet, så negative tests, men håb allerede om fjorten dage igen

Anmeld

26. juli 2011

mybaby-girl

Kris89 skriver:

øv øv øv

Jeg tror jeg havde ægløsning sidste uge i stedet, så negative tests, men håb allerede om fjorten dage igen

Ja øv !
Hvordan kan du vide at du havde ægløsning ??

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at min mens. kom bar en enkelt gang, så jeg vidste hvor jeg stod, for min mave opfører sig lidt mærkeligt, og det er lidt træls, når jeg ikk ved hva der er galt, hvis der overhovedet er noget galt ...

Anmeld

26. juli 2011

Kris89

mybaby-girl skriver:

Ja øv !
Hvordan kan du vide at du havde ægløsning ??

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at min mens. kom bar en enkelt gang, så jeg vidste hvor jeg stod, for min mave opfører sig lidt mærkeligt, og det er lidt træls, når jeg ikk ved hva der er galt, hvis der overhovedet er noget galt ...

jamen havde tykt gennemsigtig slim, som kunne trækkes... og så havde jeg sådan nogle stikkende mavesmerter...

ved heller ikke med sikkerhed det var det, men det bilder jeg mig ind og så er jeg forhåbentlig 3+0 idag

Anmeld

27. juli 2011

mybaby-girl

Kris89 skriver:

jamen havde tykt gennemsigtig slim, som kunne trækkes... og så havde jeg sådan nogle stikkende mavesmerter...

ved heller ikke med sikkerhed det var det, men det bilder jeg mig ind og så er jeg forhåbentlig 3+0 idag

Ja okay, lad os krydse finger for det

Anmeld

4. august 2011

mybaby-girl

Kris89 skriver:

Halløjsa

Så fik jeg jo min mens d. 27 juli, så nu begynder vi forfra

Hvordan står det til med dig ???

Anmeld

4. august 2011

Kris89

mybaby-girl skriver:

Halløjsa

Så fik jeg jo min mens d. 27 juli, så nu begynder vi forfra

Hvordan står det til med dig ???

intet nyt overhovedet... burde være 4+2/3, men ingen mens og negative tests. tager en test i morgen tidlig og er den stadig negativ, ringer jeg til lægen og hører om der kan være noget galt, når jeg ikk har haft min mens siden 20 juni... hvis den mens så bare kom, så man kunne komme videre....

Anmeld

4. august 2011

mybaby-girl

Kris89 skriver:

intet nyt overhovedet... burde være 4+2/3, men ingen mens og negative tests. tager en test i morgen tidlig og er den stadig negativ, ringer jeg til lægen og hører om der kan være noget galt, når jeg ikk har haft min mens siden 20 juni... hvis den mens så bare kom, så man kunne komme videre....

Ja det er nemlig det .. Jeg er glad for min mens kom, for så nu ved jeg hvor jeg står til næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.