Har et spørgsmål ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

mybaby-girl

Kris89 skriver:

nogle oplever en lille "pletblødning" når ægget sætter sig fast og med SA d. 17. kan det jo sådan set sagtens passe

Okay, ja så håber vi da og finger ...

Det er jo sådan set kun 3 uger siden ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Kris89

mybaby-girl skriver:

Okay, ja så håber vi da og finger ...

Det er jo sådan set kun 3 uger siden ..

ja. og med ægløsning ca. 2 uger efter første mens dag som her har været din SA og så sætter ægget sig fast efter 1 uge så passer det jo

hvis ellers du har "normal" cyklus ville jeg tage en test igen omkring d. 17 juli det kunne jo være

selv tager jeg en test igen d. 20 juli, eltså 30. dage efter SA

Anmeld

10. juli 2011

mybaby-girl

ja. og med ægløsning ca. 2 uger efter første mens dag som her har været din SA og så sætter ægget sig fast efter 1 uge så passer det jo

hvis ellers du har "normal" cyklus ville jeg tage en test igen omkring d. 17 juli det kunne jo være

selv tager jeg en test igen d. 20 juli, eltså 30. dage efter SA

heh, jeg er ikke helt med på den med ægløsning to efter mens ... ????  Det vil sige at man går ud fra SA er min mens ??

Men jeg sys at jeg har hørt et eller andet sted fra at HGC stadig findes i kroppen ?

Anmeld

10. juli 2011

Kris89

mybaby-girl skriver:

heh, jeg er ikke helt med på den med ægløsning to efter mens ... ????  Det vil sige at man går ud fra SA er min mens ??

Men jeg sys at jeg har hørt et eller andet sted fra at HGC stadig findes i kroppen ?

tror det er forskelligt hvornår hormonet er helt ude af kroppen efter SA.

Men der er flere herinde der har taget positiv test 4 uger efter SA.

Når du har din mens kommer din ægløsning ca. 2 uger efter første mens dag.

din menstruation har denne gang været en SA, men du kan stadig tælle den dag du havde SA som din første mens dag.

så hvis det var d. 17 skulle du jo have ægløsning omkring d. 1 juli. (dette er jo beregnet på en alm cyklus på mener det er 28 dage.)

En uge efter ægløsning ca. sætter ægget sig fast og her oplever nogen (jeg gør ikke) en lille blødning. og det kan jo godt passe i hvert fald indenfor et par dage....

Anmeld

10. juli 2011

mybaby-girl

tror det er forskelligt hvornår hormonet er helt ude af kroppen efter SA.

Men der er flere herinde der har taget positiv test 4 uger efter SA.

Når du har din mens kommer din ægløsning ca. 2 uger efter første mens dag.

din menstruation har denne gang været en SA, men du kan stadig tælle den dag du havde SA som din første mens dag.

så hvis det var d. 17 skulle du jo have ægløsning omkring d. 1 juli. (dette er jo beregnet på en alm cyklus på mener det er 28 dage.)

En uge efter ægløsning ca. sætter ægget sig fast og her oplever nogen (jeg gør ikke) en lille blødning. og det kan jo godt passe i hvert fald indenfor et par dage....

Okay, forstår nu ..

Jeg må prøve at teste d. 17 og se hva den siger ..

Ved min første graviditet mener jeg ikk at jeg fik plet blødning, men det kan vel ændre sig ??

Anmeld

10. juli 2011

PernilleogDennis

Vil da lige sige at jeg blev gravid 13 dage efter min SA i marts, så det kan sagtens lade sig gøre.. Jeg blødte også et par dage efter min æl så jeg troede at det var min mens, men babyen er stadig i min mave og kommer til Dec. <3

Anmeld

10. juli 2011

Kris89

jeg tror absolut ikke det behøver at være ens... har kun været gravid den ene gang så ekspert kan man vidst ikke kalde mig men mener at have hørt flere, hvor deres graviditeter var fuldstændig forskellige...

håber det bedste for dig

Anmeld

10. juli 2011

mybaby-girl

PernilleogDennis skriver:

Vil da lige sige at jeg blev gravid 13 dage efter min SA i marts, så det kan sagtens lade sig gøre.. Jeg blødte også et par dage efter min æl så jeg troede at det var min mens, men babyen er stadig i min mave og kommer til Dec. <3

Okay ... Dejligt for jer og tillykke

Vi må håbe det bedste om ikk ndet, så prøver vi igen, hehe ..

Anmeld

10. juli 2011

mybaby-girl

Kris89 skriver:

jeg tror absolut ikke det behøver at være ens... har kun været gravid den ene gang så ekspert kan man vidst ikke kalde mig men mener at have hørt flere, hvor deres graviditeter var fuldstændig forskellige...

håber det bedste for dig

jaa, det er jo det

Tak og  lige måde og tak for hjælpen

Anmeld

10. juli 2011

PernilleogDennis

mybaby-girl skriver:

Okay ... Dejligt for jer og tillykke

Vi må håbe det bedste om ikk ndet, så prøver vi igen, hehe ..

Tak.
Krydser fingre for dig/jer ihvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.