Har et spørgsmål ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

Kris89

mybaby-girl skriver:

Ja, okay .. skal nok også lade vær med at tænke for meget over det Kan prøve søndag, hvis jeg ikk får min mens ..

hmm. nu begynder mine graviditets symptomer også at dukke op ... Åh håber ikke det bare er psyken der spiller mig et puds...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

mybaby-girl

Kris89 skriver:

hmm. nu begynder mine graviditets symptomer også at dukke op ... Åh håber ikke det bare er psyken der spiller mig et puds...

Nej, det må vi lig krydse finger for at den ikk gør ....

Anmeld

18. juli 2011

Kris89

Hejsa...

vil da lige høre om du har testet positiv???

Anmeld

19. juli 2011

mybaby-girl

Kris89 skriver:

Hejsa...

vil da lige høre om du har testet positiv???

Hey ..

Jeg har regnet ud at jeg har en lidt længere cyklys så jeg kan forvente mens i morgen onsdag, så jeg skal vente til på søndag Jeg er en af dem der har et godt program på min mobil til at holde styr på sådan noget

Hva med dig ?? hvornår var det du skal teste ????

Anmeld

19. juli 2011

Kris89

mybaby-girl skriver:

Hey ..

Jeg har regnet ud at jeg har en lidt længere cyklys så jeg kan forvente mens i morgen onsdag, så jeg skal vente til på søndag Jeg er en af dem der har et godt program på min mobil til at holde styr på sådan noget

Hva med dig ?? hvornår var det du skal teste ????

Kan forhåbentlig teste positiv i morgen  tog en test idag, men negativ...

Her i eftermiddag havde jeg så ægløsnings lign. udflåd... ved ikke lige hvad der sker, om min cyklus er gået helt i ged, eller det bare er sådan noget graviditetshalløj... HÅBER DET SIDSTE

Anmeld

19. juli 2011

mybaby-girl

Kris89 skriver:

Her i eftermiddag havde jeg så ægløsnings lign. udflåd... ved ikke lige hvad der sker, om min cyklus er gået helt i ged, eller det bare er sådan noget graviditetshalløj... HÅBER DET SIDSTE

heh, ja okay .. Jeg skal nok krydse finger for dig

Jeg har også haft en lidt underlig dag med underlivet, haft mens lign. smerter, men efter min cyklys på min mobil, så skulle jeg jo også have min mens. i morgen ... Nu må vi ses hva der sker ..

Anmeld

19. juli 2011

Kris89

mybaby-girl skriver:

heh, ja okay .. Jeg skal nok krydse finger for dig

Jeg har også haft en lidt underlig dag med underlivet, haft mens lign. smerter, men efter min cyklys på min mobil, så skulle jeg jo også have min mens. i morgen ... Nu må vi ses hva der sker ..

er nu næsten sikker på jeg havde ægløsning idag så nu er jeg tilbage til at være gravid 2+0 i stedet for 4+2 tvivler stærkt på positiv test i morgen (når den nu var negativ idag)

så nu kender jeg ikk rigtig min testdag andet end om fjorten dage ca.

krydser fingre for dig

Anmeld

20. juli 2011

mybaby-girl

Kris89 skriver:

er nu næsten sikker på jeg havde ægløsning idag så nu er jeg tilbage til at være gravid 2+0 i stedet for 4+2 tvivler stærkt på positiv test i morgen (når den nu var negativ idag)

så nu kender jeg ikk rigtig min testdag andet end om fjorten dage ca.

krydser fingre for dig

Ja okay ..

Så må du nok hellere vente med at teste, hvis du er sikker på du havde ægløsning i dag

Jaa, har ikk fået mit lort endnu

Anmeld

20. juli 2011

Carina1977

Kris89 skriver:

Sidst jeg var gravid, havde jeg også en hel del ægløsnings lignende udflåd. Så det kunne nemt forveksles med ægløsning. Så mist ikke modet helt endnu

Anmeld

20. juli 2011

Kris89

Carina1977 skriver:

Sidst jeg var gravid, havde jeg også en hel del ægløsnings lignende udflåd. Så det kunne nemt forveksles med ægløsning. Så mist ikke modet helt endnu

Åh det lyder godt den var stadig bragende negativ her til morgen  men sdist jeg testede kom der kun en meget svag streg på 30. dagen, så må prøve igen om et par dage... men hellere ægløsning igår end mens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.