Har et spørgsmål ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.833 visninger
59 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

mybaby-girl

Har for nogle uger siden mistet i uge 10 og jeg blevet undersøgt og fik afvide at hvis der skete noget, så skulle jeg kontakte min læge, jeg er så kommet i tvivl, da jeg her senere på dagen skulle i svømmehal, og skal skifte til badetøj og ser at jeg har brunligt udflåd i mit trusseindlæg, og det er næsten fyldt, er der andre der har haft det og hvordan og hvorledes ?????

På forhånd tak ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Kris89

fik du taget blodprøver?

jeg mistede 20 juni også uge 10. jeg fik taget blodprøver af tre gange hvorefter jeg fik at vide, at hvis ikke tallene var faldet som de skulle, ville jeg blive kontaktet, men hørte ikke fra dem

Jeg blødte kraftigt, men tidsmæssigt kun en uge som alm. mens. herefter har jeg ikke haft andet end alm. udflåd...

Anmeld

10. juli 2011

mybaby-girl

Kris89 skriver:

fik du taget blodprøver?

jeg mistede 20 juni også uge 10. jeg fik taget blodprøver af tre gange hvorefter jeg fik at vide, at hvis ikke tallene var faldet som de skulle, ville jeg blive kontaktet, men hørte ikke fra dem

Jeg blødte kraftigt, men tidsmæssigt kun en uge som alm. mens. herefter har jeg ikke haft andet end alm. udflåd...

OKay ... Nej det fik jeg ikke taget .

Jeg blødte om natten, ringede til læge næste morgen, og fik en tid og hun kiggede og sendte mig på sygehuset og jeg kom på sygehuset og de scannede mig og sagde at det var dødt og "den" var ikke mere end uge 7, og derefter fik jeg piller med hjem .. Og en uge efter blev jeg kigget efter og alt hva ok ...

Anmeld

10. juli 2011

Miss T

Det kan være at det er din krop, der er ved at frastøde fostret.

Hcg skal gerne gradvist foretage sig og det kan de tjekke via blodprøver.

Anmeld

10. juli 2011

Kris89

mybaby-girl skriver:

OKay ... Nej det fik jeg ikke taget .

Jeg blødte om natten, ringede til læge næste morgen, og fik en tid og hun kiggede og sendte mig på sygehuset og jeg kom på sygehuset og de scannede mig og sagde at det var dødt og "den" var ikke mere end uge 7, og derefter fik jeg piller med hjem .. Og en uge efter blev jeg kigget efter og alt hva ok ...

vil mene du bør kontakte lægen. om ikke andet så for at høre om ikke de vil tage blodprøver for at tjekke om tallene falder.

har du blødt? altså frastødt fosteret? jeg begyndte at bløde kraftigt og kom derfor på sygehud og blev scannet, allerede inden var jeg kommet af med en "klump" som jeg er helt sikker på var fosteret og ganske rigtigt, min livmoder var helt tom

herefter kom der to klatter mere, men efter en uge stoppede blødningen og satser på jeg bare er startet på en ny cyklus.

Anmeld

10. juli 2011

mybaby-girl

Kris89 skriver:

vil mene du bør kontakte lægen. om ikke andet så for at høre om ikke de vil tage blodprøver for at tjekke om tallene falder.

har du blødt? altså frastødt fosteret? jeg begyndte at bløde kraftigt og kom derfor på sygehud og blev scannet, allerede inden var jeg kommet af med en "klump" som jeg er helt sikker på var fosteret og ganske rigtigt, min livmoder var helt tom

herefter kom der to klatter mere, men efter en uge stoppede blødningen og satser på jeg bare er startet på en ny cyklus.

Jeg bøldte om natten torsdag til fredag, og på sygehuset sagde de at min krop havde selv afstødt fosteret, og derfor fik jeg piller med hjem til at hjælpe af med det sidste og der kom alle klumper og hva der ellers er og blev ved med at bløde efter en uge skulle jeg til undersøgelse, og alt hva fint og blødte ca en uge efter ...

Anmeld

10. juli 2011

Kris89

hmm... hvor lang tid er det siden siger du? prøver i stadig at blive gravide, for hvis det er ca. to uger siden, kan det jo være et nyt æg der har sat sig fast

Anmeld

10. juli 2011

mybaby-girl

Miss T skriver:

Det kan være at det er din krop, der er ved at frastøde fostret.

Hcg skal gerne gradvist foretage sig og det kan de tjekke via blodprøver.

Jeg mistede d. 17 juni, så forstet er der jo ikke mere .. og fik af vide til min undersøgelse at jeg ville bløde ca en uge efter og der stoppede det også ..

Hvordan kan jeg så begynde at bløde nu, medmindre det er mit "lort" der kommer nu ???

Anmeld

10. juli 2011

mybaby-girl

Kris89 skriver:

hmm... hvor lang tid er det siden siger du? prøver i stadig at blive gravide, for hvis det er ca. to uger siden, kan det jo være et nyt æg der har sat sig fast

Okay

Mistede d. 17 juni .. Jamen vi bruger ikke beskyttelse og det kommer når det kommer, siger vi

Kan man godt bløde hvis et æg har sat sig fast ??

Anmeld

10. juli 2011

Kris89

mybaby-girl skriver:

Okay

Mistede d. 17 juni .. Jamen vi bruger ikke beskyttelse og det kommer når det kommer, siger vi

Kan man godt bløde hvis et æg har sat sig fast ??

nogle oplever en lille "pletblødning" når ægget sætter sig fast og med SA d. 17. kan det jo sådan set sagtens passe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.