Har et spørgsmål ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

mybaby-girl

Så har jeg været til læge, og hun tjekkede og hun sagde at det kunne være fra såret oppe i livmoderen ... Hun ville ikke tage blodprøve ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

liwsmor

mybaby-girl skriver:

Har for nogle uger siden mistet i uge 10 og jeg blevet undersøgt og fik afvide at hvis der skete noget, så skulle jeg kontakte min læge, jeg er så kommet i tvivl, da jeg her senere på dagen skulle i svømmehal, og skal skifte til badetøj og ser at jeg har brunligt udflåd i mit trusseindlæg, og det er næsten fyldt, er der andre der har haft det og hvordan og hvorledes ?????

På forhånd tak ..

Jeg vil sige efter jeg tabt 4dage efter var det også bare sådan noget brunt der kom ud

Anmeld

11. juli 2011

mybaby-girl

liwsmor skriver:

Jeg vil sige efter jeg tabt 4dage efter var det også bare sådan noget brunt der kom ud

Okay .. jeg blødte en uge efter jeg havde tabt .. og har haft pause en uge, og så begyndte det at være bruntligt udflåd ..

Anmeld

11. juli 2011

mybaby-girl

liwsmor skriver:

Okay .. jeg blødte en uge efter jeg havde tabt .. og har haft pause en uge, og så begyndte det at være bruntligt udflåd ..

Anmeld

11. juli 2011

liwsmor

mybaby-girl skriver:

Okay det kan jeg dersværre ikke svarer på hvorfor ..

Anmeld

12. juli 2011

mybaby-girl

Kris89 skriver:

nogle oplever en lille "pletblødning" når ægget sætter sig fast og med SA d. 17. kan det jo sådan set sagtens passe

Hej igen ...
Nu er jeg begyndt at få ondt i venstre side af maven/underliv .. Har du selv mærket det eller ???

Anmeld

12. juli 2011

Kris89

mybaby-girl skriver:

Hej igen ...
Nu er jeg begyndt at få ondt i venstre side af maven/underliv .. Har du selv mærket det eller ???

hej... nej har jeg ikke umiddelbart. sys min mave har skabt sig åndsvagt siden ca. ægløsning, men tror det er min hjerne der spilder mig et puds... desværre...

sidst mærkede jeg nemlig ingenting.

men man kan jo få menstruations lign. smerter nu her selvom man er gravid... du kan vel egentlig også teste allerede søndag, hvis din mens ikke er kommet inden

Anmeld

12. juli 2011

mybaby-girl

Kris89 skriver:

hej... nej har jeg ikke umiddelbart. sys min mave har skabt sig åndsvagt siden ca. ægløsning, men tror det er min hjerne der spilder mig et puds... desværre...

sidst mærkede jeg nemlig ingenting.

men man kan jo få menstruations lign. smerter nu her selvom man er gravid... du kan vel egentlig også teste allerede søndag, hvis din mens ikke er kommet inden

Ja, okay .. skal nok også lade vær med at tænke for meget over det Kan prøve søndag, hvis jeg ikk får min mens ..

Anmeld

12. juli 2011

Kris89

mybaby-girl skriver:

Ja, okay .. skal nok også lade vær med at tænke for meget over det Kan prøve søndag, hvis jeg ikk får min mens ..

Det kan også nemt være den er der

jeg tør bare ikke personligt stole på at det er detmin krop fortæller mig... selvom mange af symptomerne er der... bare ikke den vigtigste og den jeg havde mest (ømme bryster) men sidst kom den også først omkring uge 6...

tror jeg vil snyde lidt og prøve en test mandag (egentlig først 30 dage siden SA onsdag i næste uge)....

har købt et kæmpe lager teste, så den har bare af at være der

Anmeld

13. juli 2011

Kris89

Kris89 skriver:

Det kan også nemt være den er der

jeg tør bare ikke personligt stole på at det er detmin krop fortæller mig... selvom mange af symptomerne er der... bare ikke den vigtigste og den jeg havde mest (ømme bryster) men sidst kom den også først omkring uge 6...

tror jeg vil snyde lidt og prøve en test mandag (egentlig først 30 dage siden SA onsdag i næste uge)....

har købt et kæmpe lager teste, så den har bare af at være der

hmm. nu begynder mine graviditets symptomer også at dukke op ... Åh håber ikke det bare er psyken der spiller mig et puds...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.