Vi tager den liiige igen - hvad siger vægten? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2011

Kofoed.

Jemion skriver:

Er dybt uvenner med vores vægt, hver gang jeg stiger på den kommer den med et nyt og højere tal end sidst sidst jeg var på min værste fjende sagde den + 15 kg Er 32+0 idag puha synes med den fart vægten har på hvad skal det ikke ende med

Så er vi to Men godt vi har hinanden så, når vi sådan bliver uvenner med de mekaniske ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Jemion

Kofoed33 skriver:

Så er vi to Men godt vi har hinanden så, når vi sådan bliver uvenner med de mekaniske ting

Det er altid noget man ikke er alene om de drillske vægte

Anmeld

9. juli 2011

Kofoed.

Jemion skriver:

Det er altid noget man ikke er alene om de drillske vægte

Jeps, eller det er jo lidt ondt, at man ønsker nogen at dele det med, men hva fanen, vi går bare på kur efter fødselerne

Anmeld

9. juli 2011

Jemion

Kofoed33 skriver:

Jeps, eller det er jo lidt ondt, at man ønsker nogen at dele det med, men hva fanen, vi går bare på kur efter fødselerne

Hehe ja den er ikke helt sød.. Ja vi gør så er så motiveret til at tabe de forbistrede kg bagefter Tabte 10 kg inden jeg blev gravid, så ved at de ikke er umulige at få af

Anmeld

9. juli 2011

Kofoed.

Jemion skriver:

Hehe ja den er ikke helt sød.. Ja vi gør så er så motiveret til at tabe de forbistrede kg bagefter Tabte 10 kg inden jeg blev gravid, så ved at de ikke er umulige at få af

Hihi, jeg tog 10 på, hihi. Men har også aftalt med frøken j, at vi skal på madlog sammen og så bare tabe os. Mig 35 kg so minimum og hun skal vist bare ned omkring sin start vægt, måske su også skal med i den "klub"?

Anmeld

10. juli 2011

Jemion

Kofoed33 skriver:

Hihi, jeg tog 10 på, hihi. Men har også aftalt med frøken j, at vi skal på madlog sammen og så bare tabe os. Mig 35 kg so minimum og hun skal vist bare ned omkring sin start vægt, måske su også skal med i den "klub"?

Det lyder ikke helt dårligt ide jeg skal af med en 17-18 kg bagefter indtil videre ihvertfald

Anmeld

10. juli 2011

Kofoed.

Jemion skriver:

Det lyder ikke helt dårligt ide jeg skal af med en 17-18 kg bagefter indtil videre ihvertfald

Vi laver en klub efter fødselerne, så ved vi også, hvor meget vi skal tabe os.

Anmeld

10. juli 2011

Jemion

Kofoed33 skriver:

Lyder som en plan

Anmeld

10. juli 2011

maryjane

Katte87 skriver:

Hej piger.

Jeg sidder her og keder mig en smule  Og så var jeg egentlig bare nysgerrig efter at høre, hvordan det går med vægten hos jer andre?

Og er det i det hele taget noget i tjekker?

Jeg vejer mig selv hver lørdag (nogle gange også lidt hist og pist). Egentlig ikke fordi jeg er hysterisk eller noget, men jeg synes bare, det er meget rart at holde øje med. Jeg kan også tydeligt se på både fødder og vægt, når jeg har vand i kroppen.

Min vægt stod meget stille i starten, og havde efter de første 20 uger kun sagt +2-3 kg. (startede så også med at tabe 2 kg)
SÅ gik det lige pludseligt stærkt med ½-1 kg om ugen. Og så gik det sq i stå igen

Lige nu siger vægten + 7-8,5 kg - det veksler lidt fra uge til uge med alt det vand. Men jeg er egentlig meget tilfreds og ikke bekymret. Jeg har stadig fedt på kroppen og blyppen vejer godt til!  (Ved 28+6 blev han målt til at veje 1668g    .)

Nu har jeg jo en god kamp-bmi på omkring 39, eller det havde jeg til første graviditets undersøgelse.

Sidst jeg tjekkede havde jeg tabt ca. 7 kg. Bliver kun vejet hos JM, og læge. SÅ ved ikke lige hvor lang jeg var henne der, men nok omkring uge 27-28. Gør ikke rigtigt noget for det, er kun glad for det er den vej det går med den vægt jeg har.

Anmeld

10. juli 2011

SaNiNa

Kofoed33 skriver:

Den klub vil jeg gerne med i.

Er dog så småt begynd, vi har lavet hele vores livsstil om så nu køber vi ikke brød med under 8g kostfiber i så fedtfattigt mælkeprodukter som mulig. Masser af grønt og kun 2 stk frugt om dagen pga frugtsukkeret. og det går faktisk rigtig godt det er ca ½ år siden nu.

Men det hedder sig heller ikke at vi ikke må spise et stykke kage hvis vi har lyst til det

Når vi bager så erstatter vi noget af hvedemelet med det som hedder hvidhved som har mange kostfiber i sig så bliver en hvidbolle lige pludselig lidt sund, det sammen gør vi når vi bager kager.

Det er faktisk letter end vi hvade regnet med.

Det med min motion det må kommer når jeg kan gå igen. manden løber hver 2dag.

Og så spiser vi kun det antal  kalorier (kj) som vi hver i sær må indtage om dagen.

I starten var jeg utrolig sulten hele tiden, men så er gulerødder rigtig gode dem må man jo spise lige så mange af man har lyst til.

Men efter 3-4 hvade maven vendet sig til det og nu er det bare sådan. og jeg elsker det spiser små potioner mange gange om dagen.

Nicklas får dog lov at spise lige det han har lyst til. Slik og sodavand ved han stadig ikke hvad er chips har han dog opdaget men det har vi ikke i huset.

Glæder mig til I andre også skal igang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.