Vi tager den liiige igen - hvad siger vægten? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Uhh, jeg glæder mig også!!!

Synes du det var hårdest 1. eller 2. gang? Jeg har nemlig tænkt meget over det der, med at kunne hjælpe sit mindste barn - der må være mange ting som er ekstra besværlige.

Jeg vil sige for mig er det her anden gang der er hårdeste... Jeg kan ikke være der 100% for Julie, selvom jeg virkelig kæmper for det... 

Jeg kan ikke bære hende, eller løfte hende op på puslebordet eller op i sin højstol... Hun ved så tilgengæld når hun er alene hjemme med mig, står der en skammel ved højstolen og puslebordet, så kommer hun selv op og ned uden jeg skal prøve på at løfte hende... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

SaNiNa

Her hedder det stadig minu 10kg faktisk 11.3 kg men spiser heller ikke mere end lige nok til ikke at være sulten hele tiden pga kvalmen og mine dejlige plukveer

Anmeld

8. juli 2011

Nynne88

Jeg har taget lidt over 10 kg på - havde jeg sidste gang jeg vejede mig. Lægen sagde til mig at jeg roligt kunne tage 10 mere på, da jeg var meget lille til at starte med. 

Er dog spændt på, hvor meget vand der kommer i kroppen nu her 

Anmeld

8. juli 2011

mamiolvi

+6 kg

Anmeld

8. juli 2011

morpåthurø

Min vægt siger + 12 kg hvilket frustrerer mig rigtig meget. Medmit 1. barn tog jeg 12 kg på i alt og med nr.2 tog jeg 16 kg på ialt. Og nu er jeg kun uge 28+2 og allerede 12 kg så jeg kan jo godt regne ud at det nok bliver omkring 20 kg i alt. Men "det gode" er at jeg nu har så memget kvalme og bliver dårlig af at spise så meget, så vægten går slet ikke så hurtigt nu som den gjorde i starten:-)

Anmeld

8. juli 2011

***S***

Godmorgen.

Min vægt siger +6kg. Det er jeg meget tilfreds med, jeg her ikke fået mere appetit efter jeg er blevet gravid. Så spiser som jeg hele tiden har gjort!  

Vand i kroppe har jeg heldigvis ikke oplevet endnu, kun lidt hævede fødder efter en laang og hård arbejdsdag. Så håber jeg slipper. 

Ha en dejlig fredag.  Nu står den Vig festival.

Anmeld

8. juli 2011

Kofoed.

Var til jordemoder igår, hvor jeg blev vejet (gør det ikke herhjemme mere). +16 kg, de 12 af dem er taget på siden den 3. maj, puha... Og tøsen vejer jo kun 1300 gram. Skidt.

Så jeg er rart meget uvenner med vægten, den påstår f*ndme er jeg mega fed

Anmeld

8. juli 2011

***S***

Kofoed33 skriver:

Var til jordemoder igår, hvor jeg blev vejet (gør det ikke herhjemme mere). +16 kg, de 12 af dem er taget på siden den 3. maj, puha... Og tøsen vejer jo kun 1300 gram. Skidt.

Så jeg er rart meget uvenner med vægten, den påstår f*ndme er jeg mega fed

"Ja så er det venskab ovre!! Du kan åbenbart ikke være ærlig!??! Uærlighed er det værste jeg ved!- En ting  er at pynte lidt på sandheden, med at lægge ekstra til!?? Fy for F..... altså!! Så klare jeg mig bedre uden!! Så kære BADEVÆGT, indtil du vil være ærlig overfor mig og lader vær med jævnligt at lægge mere på, så vil jeg ikke have dig som ven!!"

Anmeld

8. juli 2011

Kofoed.

"Ja så er det venskab ovre!! Du kan åbenbart ikke være ærlig!??! Uærlighed er det værste jeg ved!- En ting  er at pynte lidt på sandheden, med at lægge ekstra til!?? Fy for F..... altså!! Så klare jeg mig bedre uden!! Så kære BADEVÆGT, indtil du vil være ærlig overfor mig og lader vær med jævnligt at lægge mere på, så vil jeg ikke have dig som ven!!"

Lige mine ord, udover jeg kun har min wii fit, men den ligger også hele tiden mere til. Og efter den rundende de 100, så gider jeg sgu ikke mere, det tror jeg smiplethen ikke på.

Anmeld

8. juli 2011

***S***

Kofoed33 skriver:

Lige mine ord, udover jeg kun har min wii fit, men den ligger også hele tiden mere til. Og efter den rundende de 100, så gider jeg sgu ikke mere, det tror jeg smiplethen ikke på.

Hahah! Det er os noget fis den skal være SÅ uærlig!!  Vi kan jo heller ikke bruge de tal til noget!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.