Vi tager den liiige igen - hvad siger vægten? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

Kofoed.

***S*** skriver:

Hahah! Det er os noget fis den skal være SÅ uærlig!!  Vi kan jo heller ikke bruge de tal til noget!!

Nej nemlig, men tror den står på kur efter fødselen, magter ikke det uvenskab i alt for lang tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

ønskeprinsesse2011

Katte87 skriver:

Hej piger.

Jeg sidder her og keder mig en smule  Og så var jeg egentlig bare nysgerrig efter at høre, hvordan det går med vægten hos jer andre?

Og er det i det hele taget noget i tjekker?

Jeg vejer mig selv hver lørdag (nogle gange også lidt hist og pist). Egentlig ikke fordi jeg er hysterisk eller noget, men jeg synes bare, det er meget rart at holde øje med. Jeg kan også tydeligt se på både fødder og vægt, når jeg har vand i kroppen.

Min vægt stod meget stille i starten, og havde efter de første 20 uger kun sagt +2-3 kg. (startede så også med at tabe 2 kg)
SÅ gik det lige pludseligt stærkt med ½-1 kg om ugen. Og så gik det sq i stå igen

Lige nu siger vægten + 7-8,5 kg - det veksler lidt fra uge til uge med alt det vand. Men jeg er egentlig meget tilfreds og ikke bekymret. Jeg har stadig fedt på kroppen og blyppen vejer godt til!  (Ved 28+6 blev han målt til at veje 1668g    .)

her siger vægten +6kg og jeg er i uge 30+1

Anmeld

8. juli 2011

Frejsmor

Her til morgen sagde vægten +4,5kg, og jeg er 28+5..

Det er jeg egentlig okay tilfreds med lige pt.. Men da jeg er en rund pige i forvejen så skal jeg helst ikke tage aaalt for meget ekstra på, så tror det er ved at være på tide at holde lidt igen med al den slik og is altså..

Anmeld

8. juli 2011

MarieLouise

Her siger vægten +9 kg

Anmeld

8. juli 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Her hedder det stadig minu 10kg faktisk 11.3 kg men spiser heller ikke mere end lige nok til ikke at være sulten hele tiden pga kvalmen og mine dejlige plukveer

Puuh, det lyder godt nok lidt vildt! Har du slet ikke kunne holde noget i dig?

Anmeld

8. juli 2011

Ka+Ma=Be

Nynne88 skriver:

Jeg har taget lidt over 10 kg på - havde jeg sidste gang jeg vejede mig. Lægen sagde til mig at jeg roligt kunne tage 10 mere på, da jeg var meget lille til at starte med. 

Er dog spændt på, hvor meget vand der kommer i kroppen nu her 

Så er du en af de heldige! hehe. Det er jo kun fint, hvis man ikke har så mange fedtdepoter

Anmeld

8. juli 2011

Ka+Ma=Be

LOUISEHOBRO skriver:

Min vægt siger + 12 kg hvilket frustrerer mig rigtig meget. Medmit 1. barn tog jeg 12 kg på i alt og med nr.2 tog jeg 16 kg på ialt. Og nu er jeg kun uge 28+2 og allerede 12 kg så jeg kan jo godt regne ud at det nok bliver omkring 20 kg i alt. Men "det gode" er at jeg nu har så memget kvalme og bliver dårlig af at spise så meget, så vægten går slet ikke så hurtigt nu som den gjorde i starten:-)

Den tendens har jeg godt hørt fra andre flergangsgravide Men hvis det går til baby og lidt fedtdepoter er det jo ok Og hvis man kan komme af med det man ikke vil beholde hehe.

Jeg er godt nok spændt på, hvordan det går med vægten når man har født.

Anmeld

8. juli 2011

Jemion

Er dybt uvenner med vores vægt, hver gang jeg stiger på den kommer den med et nyt og højere tal end sidst sidst jeg var på min værste fjende sagde den + 15 kg Er 32+0 idag puha synes med den fart vægten har på hvad skal det ikke ende med

Anmeld

8. juli 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Puuh, det lyder godt nok lidt vildt! Har du slet ikke kunne holde noget i dig?

jo nu, men ikke de første knap 3 måneder der lå jeg bare og lå. Nu får jeg jo piller mod opkast/kvalme og så har vi bare lavet hele vores livsstil om det gør jo selvfølgelig også en hel del.

Anmeld

9. juli 2011

morpåthurø

Katte87 skriver:

Den tendens har jeg godt hørt fra andre flergangsgravide Men hvis det går til baby og lidt fedtdepoter er det jo ok Og hvis man kan komme af med det man ikke vil beholde hehe.

Jeg er godt nok spændt på, hvordan det går med vægten når man har født.

Ja det er rigtig træls. Min læge synes ikke det er voldsomt hvad jeg har taget på..."det er jo også 3. gang" siger hun. Det kan sgu godt være det er 3. gang men jeg VIL af med det hele igen bagefter så behøver der da ikke være alt for meget unødvendigt at arbejde med. Med min 1. dreng tog de 3 måneder før jeg var "nede" på startvægten igen og med 2. dreng tog det 11 måneder og DET skal det IKKE tage denne gang-  så er jeg bare for at jeg får en depression.

Min mand siger på sin egen meget søde og helt ærlige måde at  det hele er "faldet en etage" efter 2 graviditeter og fødsler. Og det er da ganske rigtig. Mindre babser, mere løs mave og bredere hofter...  Er noget spændt på hvordan det bliver nu efter 3. gang, men som de  fleste siger så sætter det da sit præg på kroppen at få 3. børn på godt 4 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.