Vi tager den liiige igen - hvad siger vægten? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.190 visninger
48 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

Ka+Ma=Be

Hej piger.

Jeg sidder her og keder mig en smule  Og så var jeg egentlig bare nysgerrig efter at høre, hvordan det går med vægten hos jer andre?

Og er det i det hele taget noget i tjekker?

Jeg vejer mig selv hver lørdag (nogle gange også lidt hist og pist). Egentlig ikke fordi jeg er hysterisk eller noget, men jeg synes bare, det er meget rart at holde øje med. Jeg kan også tydeligt se på både fødder og vægt, når jeg har vand i kroppen.

Min vægt stod meget stille i starten, og havde efter de første 20 uger kun sagt +2-3 kg. (startede så også med at tabe 2 kg)
SÅ gik det lige pludseligt stærkt med ½-1 kg om ugen. Og så gik det sq i stå igen

Lige nu siger vægten + 7-8,5 kg - det veksler lidt fra uge til uge med alt det vand. Men jeg er egentlig meget tilfreds og ikke bekymret. Jeg har stadig fedt på kroppen og blyppen vejer godt til!  (Ved 28+6 blev han målt til at veje 1668g    .)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Ka+Ma=Be

FEHLER sorry

Anmeld

7. juli 2011

Mira0911

Keder mig også en smule.... så kan vi da få en samtale ud af det... 

Jeg vejer mig bare sådan lidt hist og her.... 

Jeg er 29+3 og har taget +22 kg på... 

Anmeld

7. juli 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Keder mig også en smule.... så kan vi da få en samtale ud af det... 

Jeg vejer mig bare sådan lidt hist og her.... 

Jeg er 29+3 og har taget +22 kg på... 

Det er satme imponerende Hvor meget tog du på ved sidste graviditet?

Har en veninde der ved sidste fødsel tog omkring 20 kg på - og smed dem alle igen lige efter  Ret vildt. Nu er hun gravid igen, og det samme mønster tegner sig.

Anmeld

7. juli 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Det er satme imponerende Hvor meget tog du på ved sidste graviditet?

Har en veninde der ved sidste fødsel tog omkring 20 kg på - og smed dem alle igen lige efter  Ret vildt. Nu er hun gravid igen, og det samme mønster tegner sig.

Synes dælme også det er vildt... Med Julie tog jeg 18 kg på under hele forløbet... Og smed ca. 10 kg ved fødslen.... 

Det vildt med de kg'er... 

Anmeld

7. juli 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Synes dælme også det er vildt... Med Julie tog jeg 18 kg på under hele forløbet... Og smed ca. 10 kg ved fødslen.... 

Det vildt med de kg'er... 

Ja det er sq lidt vildt Vil dog sige, at du bærer det flot. Ville aldrig gætte, at det var så mange kg vi talte om.

Er det ikke herre surrealistisk at tabe sig så hurtigt! Altså det der med, at så er maven bare væk og man har bebsen i stedet.

Anmeld

7. juli 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Ja det er sq lidt vildt Vil dog sige, at du bærer det flot. Ville aldrig gætte, at det var så mange kg vi talte om.

Er det ikke herre surrealistisk at tabe sig så hurtigt! Altså det der med, at så er maven bare væk og man har bebsen i stedet.

Tak skal du have...  

Da jeg fødte Julie, kunne folk kunne finde ud af at sige "Skal du føde igen?" Jeg havde stadig lidt mave efter fødslen, vil sige jeg nok lignede en som var halvvejs... 

Jo det er vildt underligt faktisk at smide en del kg og så sidde med en bebs bagefter... Det er også det skønneste... Så skal man ikke døje med det ene eller andet... 

Anmeld

7. juli 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Tak skal du have...  

Da jeg fødte Julie, kunne folk kunne finde ud af at sige "Skal du føde igen?" Jeg havde stadig lidt mave efter fødslen, vil sige jeg nok lignede en som var halvvejs... 

Jo det er vildt underligt faktisk at smide en del kg og så sidde med en bebs bagefter... Det er også det skønneste... Så skal man ikke døje med det ene eller andet... 

Eeej hvor tarveligt! Det ville jeg ikke tage pænt hehe.

Ej jeg ved jo også godt, at maven ikke bare er helt væk Men jeg synes bare det virker så vildt, at der ryger så mange kg lige pludseligt. Og ja, at man ligepludselig kan alt det man ikke kunne før  Det glæder jeg mig nok lidt til

Maven er godt nok lidt i vejen efterhånden. Og manden går hele tiden ind i den

Anmeld

7. juli 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Eeej hvor tarveligt! Det ville jeg ikke tage pænt hehe.

Ej jeg ved jo også godt, at maven ikke bare er helt væk Men jeg synes bare det virker så vildt, at der ryger så mange kg lige pludseligt. Og ja, at man ligepludselig kan alt det man ikke kunne før  Det glæder jeg mig nok lidt til

Maven er godt nok lidt i vejen efterhånden. Og manden går hele tiden ind i den

Det var virkelig tarveligt... Var også lige ved at fyre noget tilbage, meeen kunne ikke tillade mig det, da hun er overvægtig... 

Glæder mig også meget til det hele er overstået og jeg kan nyde tøsen... 

Maven er dælme også i vejen her, helt vildt... Jeg kan ikke hjælpe Julie med at rydde op på hendes værelse eller i stuen når hun er færdig med at lege... 

Synes faktisk alt er hårdt nu... Nu skal jeg også holde mig ro... Så det er faktisk det eneste jeg laver... 

Anmeld

7. juli 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Det var virkelig tarveligt... Var også lige ved at fyre noget tilbage, meeen kunne ikke tillade mig det, da hun er overvægtig... 

Glæder mig også meget til det hele er overstået og jeg kan nyde tøsen... 

Maven er dælme også i vejen her, helt vildt... Jeg kan ikke hjælpe Julie med at rydde op på hendes værelse eller i stuen når hun er færdig med at lege... 

Synes faktisk alt er hårdt nu... Nu skal jeg også holde mig ro... Så det er faktisk det eneste jeg laver... 

Uhh, jeg glæder mig også!!!

Synes du det var hårdest 1. eller 2. gang? Jeg har nemlig tænkt meget over det der, med at kunne hjælpe sit mindste barn - der må være mange ting som er ekstra besværlige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.