Maven 19+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Frøken J.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Dagens mavebillede. Synes der er sket rigtig meget den sidste uge! 

Er 19+0 og skal til MD fredag. Håber alt er fint! 

Det må være en fejl! Du kan da ikke allerede være så langt henne! Hold nu op, tiden går stærkt Men smuk er du, med mavsen! Der er virkelig sket noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Frøken J. skriver:

Det må være en fejl! Du kan da ikke allerede være så langt henne! Hold nu op, tiden går stærkt Men smuk er du, med mavsen! Der er virkelig sket noget

Hihi!  Det er helt skørt ikke søde? Og tak  Er der nyt fra dig? 

Anmeld

6. juli 2011

Sakris

TUSIND TAK SØDE!  Ja tiden går mega stærkt. 

Altså manden vil rigtig gerne vide kønnet, jeg vil ikke. MEN jeg har ikke tænkt mig at kigge væk til MD, og kan vi se det så er det sådan. Om vi så fortæller andre om det hvis vi ved det, er jeg ikke sikker på. Her tænker jeg primært på familien. Når de plager bliver jeg stædig den anden vej! 

Vi havde også overvejet at holde kønnet hemmeligt, men det kunne vi ikke finde ud af, så det blev navnet der blev holdt hemmeligt istedet for! Ej hvor er det spændende... Det er lige om lidt halvvejs. Glæder mig SÅ meget til at se din skønne baby til nov/dec (forhåbentlig nov :-)

Anmeld

6. juli 2011

Sakris skriver:

Vi havde også overvejet at holde kønnet hemmeligt, men det kunne vi ikke finde ud af, så det blev navnet der blev holdt hemmeligt istedet for! Ej hvor er det spændende... Det er lige om lidt halvvejs. Glæder mig SÅ meget til at se din skønne baby til nov/dec (forhåbentlig nov :-)

Jeg holder også på November 

Anmeld

6. juli 2011

Kay

Sikke en fin mave

Anmeld

6. juli 2011

Kay skriver:

Sikke en fin mave

Tusind tak 

Anmeld

6. juli 2011

Jemion

Hvor er du bare smuk gravid Den sidder så flot på dig

Anmeld

6. juli 2011

Jemion skriver:

Hvor er du bare smuk gravid Den sidder så flot på dig

Tusind tak søde 

Anmeld

6. juli 2011

Frøken J.

Hihi!  Det er helt skørt ikke søde? Og tak  Er der nyt fra dig? 

Jo! Synes seriøst det var i går, du testede positiv, det er slet ikke til at forstå

Tjah, kommer an på hvad du mener med nyt? Oprettede tråd om min 3D scanning i går, ved ikke om du har set den Og mavebilleder kommer lige straks.

Anmeld

6. juli 2011

Frøken J. skriver:

Jo! Synes seriøst det var i går, du testede positiv, det er slet ikke til at forstå

Tjah, kommer an på hvad du mener med nyt? Oprettede tråd om min 3D scanning i går, ved ikke om du har set den Og mavebilleder kommer lige straks.

Nej har ikke set den, havde simpelthen så travlt igår. Jeg glæder mig til at se billeder!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.