Maven 19+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

ønskebørn74

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tak søde  Hihi numsen er som den altid har været  Strit strit  . Man er vel sydlænding! 

Vi hepper på dig smukke

1000 tak søde!!!..  Jeg har fundet optimist hatten frem... Min lille skat skal være i maven lige her ved mo..r... BASTA...

Jeg har lige fået en pakke ind af døren med det lækreste ventetøj... Glæder mig vildt til snart at hoppe idet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde!!!..  Jeg har fundet optimist hatten frem... Min lille skat skal være i maven lige her ved mo..r... BASTA...

Jeg har lige fået en pakke ind af døren med det lækreste ventetøj... Glæder mig vildt til snart at hoppe idet...

Det var godt. Jeg har også optimisthatten fremme, og bebs og jeg er blevet enige om at alt selvf. er ok! Uh jeg vil da se de lækkerier du køber undervejs!  Jeg har kun 1 par ventebukser, og skal købe nogle shorts, og ellers kan jeg være i det meste af det jeg har uden tale osv. 

Anmeld

6. juli 2011

otlitrom

Looking goooood, søde!! Jeg glæder mig til at følge dig resten af vejen. Jeg lover dig at livet på den anden side er mere fantastisk end du nogensinde ville turde håbe!

Anmeld

6. juli 2011

Sofiekdk skriver:

Hold da op der er sket meget siden det sidste billede for en del uger siden. Den har godt nok udviklet sig til at blive en flot smuk gravid mave hvor der ikke længere er nogen tvivl

Bliver nu altså lidt spændende om i får køn af vide eller ej. Tænk engang du allerede er halvvejs, for dælen tiden flyver afsted.

Ja det går vildt hurtigt. Synes da også det går stærkt hos Jer  Synes din mave og din baby ser perfekte ud. Ihhhh  Bliver spændende hvilken lille fis der gemmer sig i din mave! 

Anmeld

6. juli 2011

kitty skriver:

Looking goooood, søde!! Jeg glæder mig til at følge dig resten af vejen. Jeg lover dig at livet på den anden side er mere fantastisk end du nogensinde ville turde håbe!

Tak søde Kitty.  Jeg er sikker på det ikke kan beskrives med ord. Jeg glæder mig helt vildt. 

Håber i trives alle 3. Synes virkelig din dreng er super lækker! 

Anmeld

6. juli 2011

Sof

Sikke en fin mave søde, den bærer du rigtig flot 

Glæder mig til at se flere billeder og høre om MD scanningen 

Anmeld

6. juli 2011

Sof skriver:

Sikke en fin mave søde, den bærer du rigtig flot 

Glæder mig til at se flere billeder og høre om MD scanningen 

Tusind tak! Hvad med dig mave???  

Anmeld

6. juli 2011

Mira0911

TAK!  Jeg er blevet glad for dørkarmsfotos. De viser rigtig hvor meget maven stritter efterhånden, hehe! 

Hehe ja, det er faktisk en smart måde du har valgt at tage billedet på... 

Anmeld

6. juli 2011

Sofiedk

Ja det går vildt hurtigt. Synes da også det går stærkt hos Jer  Synes din mave og din baby ser perfekte ud. Ihhhh  Bliver spændende hvilken lille fis der gemmer sig i din mave! 

Ja jeg er også selv RET chokeret over hvor hurtigt tiden går. Tiden må åbenbart flyve afsted når man har en del at se til

Ja altså ALLE omkring mig tror det bliver en pige hos os, så jeg er helt opsat på de sikkert allesammen tar fejl og det bliver en dreng, hehe.

Men mest af alt glæder jeg mig bare til endnu en scanning hvor jeg skal se lidt mere og forhåbentlig en vågen baby

Jeg håber dog lidt på at i får kønnet af vide selvom du helst ikke vil vide det, synes det ville være hyggeligt at vide om i får en lille dreng eller pige, hehe.

Anmeld

6. juli 2011

Mira0911 skriver:

Hehe ja, det er faktisk en smart måde du har valgt at tage billedet på... 

Vi tog et for en lille uge siden for sjov, og det virker! Så det gør vi nok fortsat ind imellem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.