Maven 19+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.893 visninger
68 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Dagens mavebillede. Synes der er sket rigtig meget den sidste uge! 

Er 19+0 og skal til MD fredag. Håber alt er fint! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

ønskebørn74

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hold nu op hvor er du bare smuk gravid!!! Sikke en flot mave og hvat af god numse!!! Hot mama!!!

Anmeld

6. juli 2011

Tropez

super lækker mavse der, den er godt nok flot rund,glæder mig til at høre om MD, vil i vide kønnet 

Anmeld

6. juli 2011

ønskebarn74 skriver:

Hold nu op hvor er du bare smuk gravid!!! Sikke en flot mave og hvat af god numse!!! Hot mama!!!

Tak søde  Hihi numsen er som den altid har været  Strit strit  . Man er vel sydlænding! 

Vi hepper på dig smukke

Anmeld

6. juli 2011

Tropez skriver:

super lækker mavse der, den er godt nok flot rund,glæder mig til at høre om MD, vil i vide kønnet 

Tusind tak!  Manden vil gerne vide kønnet, jeg vil egentlig ikke. MEN, jeg har nok ikke tænkt mig at kigge væk hvis de kan se det til MD. Vil jo gerne se bebs. .

Om vi så fortæller kønnet videre, må tiden vise  

Anmeld

6. juli 2011

Mira0911

Rigtig smuk mave!! Det klær dig... 

Anmeld

6. juli 2011

Tropez

Tusind tak!  Manden vil gerne vide kønnet, jeg vil egentlig ikke. MEN, jeg har nok ikke tænkt mig at kigge væk hvis de kan se det til MD. Vil jo gerne se bebs. .

Om vi så fortæller kønnet videre, må tiden vise  

det er rigtig, man kan godt vide kønnet uden at røbe det, håber på du får en dejlig scanning med masser af bebs på skærmen 

Anmeld

6. juli 2011

Mira0911 skriver:

Rigtig smuk mave!! Det klær dig... 

TAK!  Jeg er blevet glad for dørkarmsfotos. De viser rigtig hvor meget maven stritter efterhånden, hehe! 

Anmeld

6. juli 2011

Sofiedk

Hold da op der er sket meget siden det sidste billede for en del uger siden. Den har godt nok udviklet sig til at blive en flot smuk gravid mave hvor der ikke længere er nogen tvivl

Bliver nu altså lidt spændende om i får køn af vide eller ej. Tænk engang du allerede er halvvejs, for dælen tiden flyver afsted.

Anmeld

6. juli 2011

Tropez skriver:

det er rigtig, man kan godt vide kønnet uden at røbe det, håber på du får en dejlig scanning med masser af bebs på skærmen 

Tusind tak! Ja nu må vi se om de overhoved vil sige noget, eller kan se noget. Sidst lå baby med sammenklemte lår selv om den dansede løs. Ret imponerende, hehe. 

Men ja, måske lader vi det være en overraskelse for andre. Får det sådan lidt, når alle i familien spørger, at så bliver jeg sgu stædig den anden vej, haha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.