Maven 19+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Dansker I Holland

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tusind tak søde . Hvor er du sød altså!!

Har et par tråde herinde med billeder fra tidligere, men nu ligner det en rigtig gravid mave. Den er vokset meget den sidste uge!! 

Håber du har ret, at alt er ok! 

Ja jeg har mærket lidt liv ind imellem. Jeg var tidligt ude, og faktisk allerede i 16+ kunne jeg mærke lidt. Glæder mig til det bliver mere og flere gange/mere konstant. 

Jamen det ligger bare til min natur at være sød mod søde folk hihi... Så har jeg ikke set de andre tråde med billeder af din mave så hehe...Dejligt at du har mærket liv Så ved du da at der er noget derinde hehe....Jeg bliver simpelthen Så glad når det lykkes for andre folk og få deres ønskebaby Men mest elsker jeg at se resultatet hihi...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

VNB

hvor er du altså bare FIN!!!!!

Åh suk - jeg får altså stadig lige et lille sus igennem maven hver gang jeg tænker på at du er blevet gravid! Og så endda med en øko babydet er jo bare endnu mere vildt...

ja nogle fatter jeg stadig heller ikke helt endnu at Viktor er en øko.... jeg sidder tit og kigger på ham, og tænker: "DIG har vi bare lavet helt selv, uden om alle de dårlige prognoser lægerne gav os!"

det viser bare at der får langt de fleste altså ALTID ER HÅB!

vil i egentlig vide kønnet til MD???

Anmeld

6. juli 2011

LinLin

Hvor er du fiiin

Held og lykke til MD - selvfølgelig er alt ok!

Anmeld

6. juli 2011

Sof

JUHUUUU!! 

Værsågod  

https://www.baby.dk/debat/120183pi1/foelg-en-mave/maven-med-lillebroester.aspx

Anmeld

6. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Sof skriver:

Værsågod  

SUK, jeg kan ikke åbne dit link... Kunne jeg heller ikke med det forleden. Hvad sker der 

Anmeld

6. juli 2011

Sof skriver:

Værsågod  

Nå, hvis jeg manuelt kopiere linket så kan jeg godt se det! 

Anmeld

6. juli 2011

Sakris

Dagens mavebillede. Synes der er sket rigtig meget den sidste uge! 

Er 19+0 og skal til MD fredag. Håber alt er fint! 

Åh, du har da bare den smukkeste lille mave! Hvor er tiden gået stærkt! UGE 20! Vildt!

Har ikke lige læst tråden, så vover at spørge om I vil have kønnet af vide?

Anmeld

6. juli 2011

Sakris skriver:

Åh, du har da bare den smukkeste lille mave! Hvor er tiden gået stærkt! UGE 20! Vildt!

Har ikke lige læst tråden, så vover at spørge om I vil have kønnet af vide?

TUSIND TAK SØDE!  Ja tiden går mega stærkt. 

Altså manden vil rigtig gerne vide kønnet, jeg vil ikke. MEN jeg har ikke tænkt mig at kigge væk til MD, og kan vi se det så er det sådan. Om vi så fortæller andre om det hvis vi ved det, er jeg ikke sikker på. Her tænker jeg primært på familien. Når de plager bliver jeg stædig den anden vej! 

Anmeld

6. juli 2011

DAs mor skriver:

Hvor er du fiiin

Held og lykke til MD - selvfølgelig er alt ok!

Tusind tak!  Ja jeg tror også på at alt er ok. Har ikke på noget tidspunkt været nervøs for om noget skulle være galt, mere end den alm, bekymring/nysgerrighed der følger med. Har en god følelse! 

Anmeld

6. juli 2011

VNB skriver:

hvor er du altså bare FIN!!!!!

Åh suk - jeg får altså stadig lige et lille sus igennem maven hver gang jeg tænker på at du er blevet gravid! Og så endda med en øko babydet er jo bare endnu mere vildt...

ja nogle fatter jeg stadig heller ikke helt endnu at Viktor er en øko.... jeg sidder tit og kigger på ham, og tænker: "DIG har vi bare lavet helt selv, uden om alle de dårlige prognoser lægerne gav os!"

det viser bare at der får langt de fleste altså ALTID ER HÅB!

vil i egentlig vide kønnet til MD???

Det er SÅ fedt når man pludselig står der med en økobaby. Jeg kan slet ikke vente til jeg møder det bette pus, men må lige være tålmodig lidt endnu! 

Ja det er sgu vildt at tænke på, at det er lykkes for nogle af os helt naturligt. Nogle gange kan eksperterne kun gisne. Heldigvis 

Kan godt forstå du kan sidde og være helt betaget ved tanken om at i har lavet ham helt uden hjælp.  Det er fedt, mest af alt fordi det virkelig føles som et mirakel. 

Du har helt ret, det viser nemlig at der er håb for de fleste, og hvor er det dog dejligt! 

Manden vil gerne vide kønnet, jeg vil ikke. Men jeg kigger ikke væk til MD, og ser vi det så der/får det afvide så er det ok. Kan så være vi ikke fortæller andre om det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.