Maven 19+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ja jeg er også selv RET chokeret over hvor hurtigt tiden går. Tiden må åbenbart flyve afsted når man har en del at se til

Ja altså ALLE omkring mig tror det bliver en pige hos os, så jeg er helt opsat på de sikkert allesammen tar fejl og det bliver en dreng, hehe.

Men mest af alt glæder jeg mig bare til endnu en scanning hvor jeg skal se lidt mere og forhåbentlig en vågen baby

Jeg håber dog lidt på at i får kønnet af vide selvom du helst ikke vil vide det, synes det ville være hyggeligt at vide om i får en lille dreng eller pige, hehe.

Hehe jeg er bare glad uanset hvad det bliver. Bare det er en sund og rask baby med godt temperament. 

Hvis vi får det afvide, er det ikke sikkert vi siger det videre. Vi må se 

Lige nu synes jeg at der er laaangt til fredag morgen, ha!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Mira0911

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Vi tog et for en lille uge siden for sjov, og det virker! Så det gør vi nok fortsat ind imellem 

Anmeld

6. juli 2011

Chalala85

Smukke, smukke pige Nøj hvor du bære det smukt

Anmeld

6. juli 2011

Ja jeg er også selv RET chokeret over hvor hurtigt tiden går. Tiden må åbenbart flyve afsted når man har en del at se til

Ja altså ALLE omkring mig tror det bliver en pige hos os, så jeg er helt opsat på de sikkert allesammen tar fejl og det bliver en dreng, hehe.

Men mest af alt glæder jeg mig bare til endnu en scanning hvor jeg skal se lidt mere og forhåbentlig en vågen baby

Jeg håber dog lidt på at i får kønnet af vide selvom du helst ikke vil vide det, synes det ville være hyggeligt at vide om i får en lille dreng eller pige, hehe.

Det betyder forresten ikke at jeg ikke er nysgerrig, og gerne vil vide hvad du gemmer derinde! 

Manden har en ide om hvad vi får, og det har jeg også men det holder vi for os selv. Han ved ikke engang hvad jeg tror, hehe! 

Anmeld

6. juli 2011

Sof

Tusind tak! Hvad med dig mave???  

Kan lige få lagt de nyeste billeder ind, så skal jeg nok lave en tråd 

Anmeld

6. juli 2011

Chalala85 skriver:

Smukke, smukke pige Nøj hvor du bære det smukt

Tusind tak skattepige  

Anmeld

6. juli 2011

Sof skriver:

Kan lige få lagt de nyeste billeder ind, så skal jeg nok lave en tråd 

JUHUUUU!! 

Anmeld

6. juli 2011

Chalala85

Tusind tak skattepige  

Hihi

Anmeld

6. juli 2011

Dansker I Holland

Dagens mavebillede. Synes der er sket rigtig meget den sidste uge! 

Er 19+0 og skal til MD fredag. Håber alt er fint! 

Ihhh hvor er du bare SMUK gravid altså Det var osse på tide at det blev din tur til at vise et mave billede frem, for NØJ hvor har jeg dog glædet mig til det hvor er du fin altså Er sikker på at ALT er ok ved MD hehe... Har du mærket liv endnu ?

Sussie

Anmeld

6. juli 2011

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Ihhh hvor er du bare SMUK gravid altså Det var osse på tide at det blev din tur til at vise et mave billede frem, for NØJ hvor har jeg dog glædet mig til det hvor er du fin altså Er sikker på at ALT er ok ved MD hehe... Har du mærket liv endnu ?

Sussie

Tusind tak søde . Hvor er du sød altså!!

Har et par tråde herinde med billeder fra tidligere, men nu ligner det en rigtig gravid mave. Den er vokset meget den sidste uge!! 

Håber du har ret, at alt er ok! 

Ja jeg har mærket lidt liv ind imellem. Jeg var tidligt ude, og faktisk allerede i 16+ kunne jeg mærke lidt. Glæder mig til det bliver mere og flere gange/mere konstant. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.