Hvornår sover Jeres guldklumper i alderen af 8 mdr.??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

Nadia&Daniel

kamtok skriver:

Ha ha - tror aldrig at han vil lytte efter mig - han er en strid lille bissebørste
Jeg blev sat igang pga. meget svær bækkenløsning, og han var 30 timer under vejs, efter vandet var gået

Ej okay, kan godt høre det var frivillig tvang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

kamtok

Nadia&Daniel skriver:

Ej okay, kan godt høre det var frivillig tvang

Ha ha, ja det kan man vist roligt kalde det

Fik du vækket Laura fra formiddagsluren?

Anmeld

5. juli 2011

Ranarupta

Nadia&Daniel skriver:

Laura sover okay fint om dagen.. Nogle dage sover hun 6 timers lur (fordelt på 2 lure), andre dage gider hun næsten ikke sove om dagen. Hun får aftensmad kl. 18 - og nu kommer problemet så.. Hun er ikke træt før kl. 22.. Vi havde en god rutine med at hun kom i seng kl. 20 - og så sov hun til næste morgen.. Men nu sover hun først kl. 22, og vågner enten kl. 5 eller 6.30..

Hvornår sover Jeres på 8 mdr.???

Albert blev (og bliver) lagt senest kl.19. Selvfølgelig kan det blive senere, men det er sjældent.
Og så vågner han omkring kl.6.

Har I prøvet at lægge hende før - selvom hun ikke virker træt? 

Anmeld

5. juli 2011

dollygirl

Årh lyder præcis som min søn. Lige meget hvor meget han sover om dagen så er han først træt ved 22 tiden . Har lagt ham i seng før men han kravler væk og gider ikke

Anmeld

5. juli 2011

6800

Nadia&Daniel skriver:

Laura sover okay fint om dagen.. Nogle dage sover hun 6 timers lur (fordelt på 2 lure), andre dage gider hun næsten ikke sove om dagen. Hun får aftensmad kl. 18 - og nu kommer problemet så.. Hun er ikke træt før kl. 22.. Vi havde en god rutine med at hun kom i seng kl. 20 - og så sov hun til næste morgen.. Men nu sover hun først kl. 22, og vågner enten kl. 5 eller 6.30..

Madicken vågner omkring kl 8.00, sover igen ved 11 tiden, hvor hun tager ca 1½ time, sover igen ved 16 tiden, hvor hun sover ca 1 time, og puttes til nat kl 21

Anmeld

5. juli 2011

Clisolka

Nadia&Daniel skriver:

Isabella på 8 mrd. sover en lille lur om formiddagen fra 9-10 - det er meget forskelligt om hun hugger en time eller 2. 

Hun tager en lur om eftermiddagen med sin far, hvor hun også kan tage 1-2 timer (ved godt det er en dårlig vane) 

Vi lægger hende kl. 19.30-20 - alt efter hvor træt hun er. Nogle dage siger hun selv til før 

Så primært sover hun igennem fra 19.30 til 7-8 om morgenen

Anmeld

5. juli 2011

Nadia&Daniel

kamtok skriver:

Ha ha, ja det kan man vist roligt kalde det

Fik du vækket Laura fra formiddagsluren?

Ja, det gjorde jeg..

Status i dag:

Morgenlur kl. 8.30-10 (vækkede hende - da vi skulle have lavet pas til hende)

Frokost kl. 12

Middagslur kl. 12.30-15 (skulle lige til at vække hende, men hun lå halv vågn, og vågede selv efter få min.)

Anmeld

5. juli 2011

Nadia&Daniel

Ranarupta skriver:

Albert blev (og bliver) lagt senest kl.19. Selvfølgelig kan det blive senere, men det er sjældent.
Og så vågner han omkring kl.6.

Har I prøvet at lægge hende før - selvom hun ikke virker træt? 

Det gjorde vi igår - hun starter med at lege med hendes bamse og derefter bliver hun sur og græder..

Anmeld

5. juli 2011

Nadia&Daniel

lillepuller skriver:

Årh lyder præcis som min søn. Lige meget hvor meget han sover om dagen så er han først træt ved 22 tiden . Har lagt ham i seng før men han kravler væk og gider ikke

Anmeld

5. juli 2011

kamtok

Nadia&Daniel skriver:

Ja, det gjorde jeg..

Status i dag:

Morgenlur kl. 8.30-10 (vækkede hende - da vi skulle have lavet pas til hende)

Frokost kl. 12

Middagslur kl. 12.30-15 (skulle lige til at vække hende, men hun lå halv vågn, og vågede selv efter få min.)

Sådan!  

Håber at hun falder i søvn tidligere i aften så Glæder mig til en update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.