Anonym skriver:
Uha, endnu et bagholdsangreb og SF er rasende. Han havde håbet på forsoning når han kom hjem, og nu påstår han pludselig at jeg er ude efter hans penge og hans ting og begyndte at pege ting ud i lejligheden som vi har købt sammen, for resten er hans! Han svinger mellem kølig afvisning og frustreret raseri. Ringer til en masse mennesker bag lukkede døre osv. Jeg er bekymret for om det er advokaten eller lignende han ringer til...
Jonte har været SÅ træt i eftermiddag og har grædt hjerteskærende siden kl 19.30 hvor han kom i seng, kun afbrudt når vi går rundt emd ham på armen og vugger ham 
Sidder alene og ser TV i stuen mens han har forskanset sig på kontoret, hold da kæft hvor bliver det bare en lang måned...
Jeg synes det er helt vildt at han kan opfatte dig som sådan et menneske efter at have elsket dig og været sammen med dig i flere år. Kan det være kommentarer fra andre der giver ham anledninger til disse beskyldninger.. Det er jo crazy.. Jeg kunne som en anden også skriver slet ikke se dig som penge grisk eller materialistisk. Lad ham endelig tage de ting han har købt for egne penge, du klaret dig uden dem alligevel.
Jeg ved slet ikke hvad han kan gøre eller ikke gøre med advokater osv. Håber ikke han bruger dirty tricks... Og synes det er meget mærkeligt at han skal snakke så privat.. Hva så når denne måned er omme, hvaså? Har en af jer så fundet noget andet og hvad med J?
Sender dig et kæmpe kram
Anmeld