Update på skilsmisserodet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

sarahb

Anonym skriver:

Nej, jeg smed hende ud - bad hende simpelthen om at tage hjem igen selvom vi skulle have hygget i går aftes. Jeg kunne ikke bære at lytte til hendes meninger og bekymringer - så var det bedre bare at være alene. Men hun skal hente dem i lufthavnen senere, og jeg vil jo gerne med, så det er lige en times køretur alene med hende, og en time hjem med dem begge to - christ!!!

OMG, det er lidt ligesom en dårlig film at sidde der... HMM mon stemningen bliver en smuuule anspændt..
Hvornår er de hjemme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

OMG, det er lidt ligesom en dårlig film at sidde der... HMM mon stemningen bliver en smuuule anspændt..
Hvornår er de hjemme...

De lander 14.40, så vi kører kl 14... 

Anmeld

3. juli 2011

sarahb

Anonym skriver:

De lander 14.40, så vi kører kl 14... 

Held og lykke sødeste.

Håber på en ok update...

Kram

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

Vi er hjemme, lillen er glad og træt og nu affodret og piver lidt i vognen inden han forhåbentlig falder i søvn. Der er en indtil videre fin stemning herhjemme, men vi er jo heller ikke i gang med at snakke endnu. Min mor gav mig en undskyldning i bilen og forhåbentlig strammer hun sig op fra nu af og støtter i stedet for at male fanden på væggen...

To be continued... 

Anmeld

3. juli 2011

<3

Anonym skriver:

Vi er hjemme, lillen er glad og træt og nu affodret og piver lidt i vognen inden han forhåbentlig falder i søvn. Der er en indtil videre fin stemning herhjemme, men vi er jo heller ikke i gang med at snakke endnu. Min mor gav mig en undskyldning i bilen og forhåbentlig strammer hun sig op fra nu af og støtter i stedet for at male fanden på væggen...

To be continued... 

Godt at høre! Håber det holder!

Anmeld

3. juli 2011

sarahb

Anonym skriver:

To be continued... 

Det er jeg fandme glad for at høre..Det er godt hun tog sig sammen! Det fortjener du kun...

Ha en god aften.. Og husk at være stærk som du er!!!

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

Uha, endnu et bagholdsangreb og SF er rasende. Han havde håbet på forsoning når han kom hjem, og nu påstår han pludselig at jeg er ude efter hans penge og hans ting og begyndte at pege ting ud i lejligheden som vi har købt sammen, for resten er hans! Han svinger mellem kølig afvisning og frustreret raseri. Ringer til en masse mennesker bag lukkede døre osv. Jeg er bekymret for om det er advokaten eller lignende han ringer til... 

Jonte har været SÅ træt i eftermiddag og har grædt hjerteskærende siden kl 19.30 hvor han kom i seng, kun afbrudt når vi går rundt emd ham på armen og vugger ham 

Sidder alene og ser TV i stuen mens han har forskanset sig på kontoret, hold da kæft hvor bliver det bare en lang måned... 

Anmeld

3. juli 2011

millemai

Uha, endnu et bagholdsangreb og SF er rasende. Han havde håbet på forsoning når han kom hjem, og nu påstår han pludselig at jeg er ude efter hans penge og hans ting og begyndte at pege ting ud i lejligheden som vi har købt sammen, for resten er hans! Han svinger mellem kølig afvisning og frustreret raseri. Ringer til en masse mennesker bag lukkede døre osv. Jeg er bekymret for om det er advokaten eller lignende han ringer til... 

Jonte har været SÅ træt i eftermiddag og har grædt hjerteskærende siden kl 19.30 hvor han kom i seng, kun afbrudt når vi går rundt emd ham på armen og vugger ham 

Sidder alene og ser TV i stuen mens han har forskanset sig på kontoret, hold da kæft hvor bliver det bare en lang måned... 

Hvor er det bare dumt af SF at reagere sådan. Tror dog desværre det er en normal reaktion, når man føler sig magtesløs. Det eneste han nu kan styre er de praktiske foranstaltninger og det er også her han kan gøre dit liv besværligt.

Efter at have set dine indlæg lejlighedsvis gennem et par år, føler jeg mig ret sikker når jeg siger, at du er ligeglad med tingene. Så bare giv ham de "sejre".

I skal naturligvis have lavet en god ordning i forhold til samværet - forhåbenligt er han der begyndt at reagere mere hensigtsmæssigt og tænker på alles trivsel (især J's). I modsat fald må du kontakte en advokat, men det bliver forhåbenligt ikke nødvendigt.

Men for nu håber jeg bare du hurtigt får en lejlighed. Det hjælper vist ikke nogen af jer, at I skal gå op og ned af hinanden. Og stakkels lille J... er han stadig syg, eller tror du det er spændingerne han opfanger?

Anmeld

3. juli 2011

Barbamama

Hvor er det bare synd for jeres lille dreng. Han kan jo mærke at det hele er anspændt og forkert.... Der er ikke noget at sige til han græder.... Lille mand....

Anmeld

3. juli 2011

<3

Ja stakkels bettefis Der er intet til at sige til at han græder... Kan du ikke rejse noget før?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.