AAAARGH!!!! Har været oppe at skændes med SF BIG TIME over skype her til middag. I aftes havde jeg en fuldstændig rædderlig nat.
Jeg måtte, på SF's ønske, sige til en gammel ven at vi ikke længere kunne ses på tomandshånd da SF var begyndt at få paranoide ideer. Han blev selvfølgelig overrasket og såret, da han har været min ven i 14 år og var med til vores bryllup og polterabend.
Derefter forsøger jeg at få tiden til at gå til søndag ved at tage med til en koncert med to venner, men tænker konstant på lille J som ligger syg oppe i SE, med feber og opkast mens jeg render rundt herhjemme og laver INGENTING af værdi!!! Jeg er hans MOR, det er sgu MIG der skal passe ham når han er syg!!! For så at føje spot til skade ender jeg med at tabe min iPhone 4 i toilettet mens jeg sidder og tisser. WTF???!!!!!!!
Mine to kammerater følger mig hjem og køber mad til mig og den ene, også en ven tilbage fra folkeskolen, bliver og sover på sofaen, da jeg var ret opløst.
Her til morgen forsøger jeg så at få fat i SF som bare er som et isbjerg fordi min ven gennem 14 år har overnattet på sofaen! Han svarer mig først timer efter at jeg har skrevet, og er simpelthen så kold og led og påstår at jeg overhovedet ikke har villet skype med J fordi jeg har haft så "travlt med mig selv" og alverdens råddenskab.
Jeg råbte og skreg ad ham til sidst, det er SÅ tydeligt at Svigermor har slået sine kløer i ham nu og min gamle SF er ved at forsvinde. Han var SÅ tarvelig i sine ræssonnementer og sin argumentation og jeg blev fuldstændigt hylet ud af den. Han skulle SKAMME sig. SKAMME SIG!!! Sidder nu og hyler af raseri og chok over hans opførsel som jeg aldrig ville have tillagt ham! Fik 30 sek skype med J, men begyndte at græde, så vi var nødt itl at stoppe. De kommer hjem i morgen og pludselig har jeg ikke skyggen af dårlig samvittighed over at have kontaktet statsamtet for info og have søgt lejligheder uden at sige noget!!!! Hvis der var skyggen af tvivl om hvad jeg ville så er den væk nu, og det ser ud til at han bruger beskidte tricks allerede nu. Suk.
Hej søde!
Og lige et undskyld til dig og de andre NS´ere over at jeg "braser" ind her!
Jeg har tænkt så meget på dig, de sidste par dage, og kan slet ikke forstå, hvordan han pludselig kan ændre sig sådan.
Jeg synes slet ikke, at han er fair - At du skal afskrive årelange venskaber, som kunne hjælpe dig i din nok hidtil sværeste periode, imens han sidder i sit land, med sin familie omkring sig, og sammen med jeres barn! Selvfølgelig har du brug for at være sammen med dine venner.. Hvad havde han tænkt sig? At du fremover skulle sidde og være alene? Ej den går altså ikke, han må fandeme forstå, at du har brug for støtte, ligesom ham! At han så vælger sin mor er hans egen sag - undskyld, men er sgu gal på dine vegne..
Søde dig, jeg håber så meget at I finder ud af det sammen som venner, når I begge har fået ro på - Især for jeres smukke barn og så må han sgu tage sig lidt sammen og forstå, at han ikke er det eneste offer her..
Jeg synes det er godt du har kontaktet statsamtet, hellere få styr på alt det praktiske med jeres barn, og så kan I efterfølgende få styr på jer som venner.. Jeg håber og ber til at det hele lykkedes for jer..
Er der ikke mulighed for, at du kan klarer lejligheden alene? Eller er den for dyr?
Sikken en masse pludder, men ville bare sige, at jeg er her for dig - ville ønske vi boede tættere på hinanden, så ville du få jordens største kram, som du har behov for! Indtil videre må du nøjes med denne
Du er altid velkommen til at kontakte mig her, på fjæs eller at bede om mit nummer!
Knus B