Fuck!!!!
Det havde jeg ikke lige forventet, men hva fuck bilder han sig ind! Jeg forstår godt han er super presset lige nu og det hele er noget møg og skide svært, men fra det og så gå derud hvor det hele skal råbes, skriges og svines til. Det havde jeg sgu ikk troet...
Søde det er sgu okay at du prøve at holde dig beskæftiget de her dage g at du bliver trøstet og tage af. Det er da klart det er hvad man har brug for...! Være omgive af mennesker der kan få tankerne bare en smule væk.
Og du skal slet ikk ha dårlig samvittighed over du søger lejlighed, statsamtet osv osv hvor hvis han først begynder med beskidte tricks, så må du have alle kortene tæt på kroppen og udnytte alle muligheder di har for At skabe stabilitet og være klar på at det diffinitivt er slut og i skal gå hver til sit.
Og din mor, ja.... Har det skidt med at sige noget dårligt om folks mødre, meeeen synes ikke hun kan være det bekendt.. Slet ikk når hun burde støtte dig i alt det her og være din rock...! Hive dig op når du er nede og støtte dig i dine beslutninger.. Håber hin ændre sit synspunkt så hun kan de det hele fra din side.. Og se hvad dine behov er... Og at det er noget der gør at du kan klare dagene uden J.
Fuck hvor er jeg bare træls ove det har taget denne drastiske drejning. Og vil gerne høre hva han ha at sige og gøre når de er hjemme igen...
Søde jeg sender dig alverdens kram og styrke...
Glæd dig til at se J og tænk ikke på andet end hvor rart det bliver at holde ham og kysse og kramme ham helt flad..
Tænk på hans ansigt når han set sin mor han har savnet og han smil til hans mor som betyder alt i verden for ham...
Kys og kram...!
Anmeld