ligment smerter eller hva de nu hedder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2011

Mikkel's mor <3

rogerrasch skriver:

hehe tak for oplysningen fra en der i forvejen er mega bange for at føde hehe

arr sorry .. der findes jo heldigvis epidural (staves?!) guds have til os kvinder
Ej jeg syntes ikke det er så slemt at føde.. jo gu gør det ondt som en i helvede, men der kommer jo heldigvis noget smukt ud af det. og det er jo kun veerne der gør nas.. fødslen er ikke slem (presse perioden)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

modesty

Jeg er 25+5 i dag og har slet ikke haft nogen... Her de sidste to dage har jeg dog mærket en smule ømhed ved inderlårene og lidt jag omkring maven, både lidt ude i siden og længere inde midt på. Samtidig med at maven har været lidt "stram" i det (hvis det giver mening). I nat vågnede jeg med ondt i (spise)-maven og her til morgen har jeg det fint. Jeg tænker om det måske har været ligament-smerter? At livmoderen har taget et "spring" i størrelse over de sidste dage?

Anmeld

3. juli 2011

rogerrasch

Mikkel's mor <3 skriver:

arr sorry .. der findes jo heldigvis epidural (staves?!) guds have til os kvinder
Ej jeg syntes ikke det er så slemt at føde.. jo gu gør det ondt som en i helvede, men der kommer jo heldigvis noget smukt ud af det. og det er jo kun veerne der gør nas.. fødslen er ikke slem (presse perioden)

ja okay tak det hjalp en del 

Anmeld

3. juli 2011

rogerrasch

ønskebarn74 skriver:

Har du dem hver dag??

nej har kun haft dem den ene dag 

Anmeld

3. juli 2011

ønskebørn74

rogerrasch skriver:

nej har kun haft dem den ene dag 

Mine kommer heller ikke hver dag... Og dine var slemme, så du har taget dig et ordentligt ryk på en gang..

Anmeld

3. juli 2011

rogerrasch

ønskebarn74 skriver:

Mine kommer heller ikke hver dag... Og dine var slemme, så du har taget dig et ordentligt ryk på en gang..

ja det må man da nok sige 

Anmeld

3. juli 2011

ønskebørn74

rogerrasch skriver:

ja det må man da nok sige 

Men er det ikke bare skønt... Nyder selv hvert tegn på graviditeten...  

Anmeld

3. juli 2011

Mikkel's mor <3

rogerrasch skriver:

ja okay tak det hjalp en del 

det var godt

Anmeld

4. juli 2011

rogerrasch

ønskebarn74 skriver:

Men er det ikke bare skønt... Nyder selv hvert tegn på graviditeten...  

jo det er skønt bestemt lige fortiden hvor jeg er symtomfri  er jeg ikke vild glad for at være efter jeg har aboteret før

Anmeld

4. juli 2011

ønskebørn74

rogerrasch skriver:

jo det er skønt bestemt lige fortiden hvor jeg er symtomfri  er jeg ikke vild glad for at være efter jeg har aboteret før

Kender det for godt!!!!

Er så glad for at babelutterne viser mega tegn... Har fået tydelige blodårer tykke og fine... Så som lægen siger er HCG kommet godt deropaf selvom det ikke hvar så højt til BPen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.