ligment smerter eller hva de nu hedder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.787 visninger
55 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

rogerrasch

hvor slemme var jeres ligment smerter?? min var da godt nok slemme igår det var helt vildt så ondt det gjorde i alt omkring underlivet, så ville da lige høre hvor slemme jeres er/var 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Fru Aagaard

Jeg er 10 + 6 idag, og mine har været MEGET slemme, meget værre end mens.

Min mave er dog også vokset meget, så det kan jo have lidt at sige. Men, tit har jeg troet at nu mister jeg, eller nu dør jeg af smerter. De har været så slemme jeg hverken kunne stå eller gå. Men, de er gået over, og babyen har det fantastisk i mors mave.

Måtte jo lige ind g lure hvor langt henne du er. Men, det normalt - så længe du ikke bløder.

Anmeld

1. juli 2011

Fenja09

Jeg har haft ligamentsmerter på et "rimeligt niveau" fra starten af - nogle gange værre end andre, men til at holde ud. Jeg kan nu mærke at de tager til jo længere hen jeg kommer i graviditeten, men tror at mine smerter skyldes en blanding af ligamentsmerter og plukkeveer.

/Fenja

Anmeld

1. juli 2011

ønskebørn74

rogerrasch skriver:

hvor slemme var jeres ligment smerter?? min var da godt nok slemme igår det var helt vildt så ondt det gjorde i alt omkring underlivet, så ville da lige høre hvor slemme jeres er/var 

Jeg er idag 4+5 og mine er også begyndt... Både milde og indimellem avs... Det er så skønt at mærke der sker noget...

Anmeld

1. juli 2011

Mikkel's mor <3

mine var så slemme at vå måtte på fg da de troede det var veer avav.. og fik at vide at det var normalt at de godt kunne gøre ligeså nas som veer gør..

Anmeld

1. juli 2011

Madam Blå

Jeg havde meget slemme ligamentsmerter i starten. Var til lægen og hun ringede efter en ambulance, da hun mistænkte at jeg havde en graviditet udenfor livmoderen.. Så de var temmelig slemme. Men afslapning og varmepude hjalp en del, syntes jeg

Kan stadig have lidt, men slet ikke lige så slemt, som de første ti uger.

God bedring med dem

Anmeld

1. juli 2011

Emily2012<3

Jeg er kun 5+ og i nat vågnede jeg med smerter der var meget værre end mens smerter og badet i sved, så jeg tænkte bare at NU forsvinder min lille klat..

MEN jeg bløder heldigvis ikke. 

Anmeld

1. juli 2011

MaybeBaby

Jojo, dem kender jeg alt til! I starten var det ikke såååå galt igen. Men nu er jeg 28+4 og har lært at gå tur med hunden efter at have spist is a no-go. Så kan de gøre så ondt, at man bliver nødt til at stå heeeelt stille og bande indvendigt. Men synes de kommer sådan i bølger havde dem dog ikke rigtigt i slutningen af 1. trimester og starten af 2. Men det er forskelligt

Anmeld

1. juli 2011

Mira0911

rogerrasch skriver:

Jeg har kun prøvet engang her i anden graviditet, at smerterne gik helt ned ved lysken og låret... Jeg måtte ligge mig i sengen med en varmepude og blev så skidt at jeg kastede op... 

Har heldigvis ikke oplevet det siden... 

Anmeld

1. juli 2011

TbCp

Jeg får nogle gevaldige jag... især når jeg griner, eller jeg skal rejse mig fra sofaen eller en stol... AAAAVV:.. kæmpe jag ned i lysken... kom vist til at bande ret højlydt ind imellem....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.