ligment smerter eller hva de nu hedder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

rogerrasch

ønskebarn74 skriver:

Kender det for godt!!!!

Er så glad for at babelutterne viser mega tegn... Har fået tydelige blodårer tykke og fine... Så som lægen siger er HCG kommet godt deropaf selvom det ikke hvar så højt til BPen...

ja det er træls sådan noget men sådan er det jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Øst

ønskebarn74 skriver:

Kender det for godt!!!!

Er så glad for at babelutterne viser mega tegn... Har fået tydelige blodårer tykke og fine... Så som lægen siger er HCG kommet godt deropaf selvom det ikke hvar så højt til BPen...

Er os 5+2 i dag.. og jeg har det som om jeg skal have min menstruation men det er slet ik så meget som det i skriver om... og mine brystvorter er lidt ømme, men det er så også det eneste jeg kan mærke  er en smule nervøs for at det er et dårligt tegn?

Anmeld

6. juli 2011

rogerrasch

Øst skriver:

Er os 5+2 i dag.. og jeg har det som om jeg skal have min menstruation men det er slet ik så meget som det i skriver om... og mine brystvorter er lidt ømme, men det er så også det eneste jeg kan mærke  er en smule nervøs for at det er et dårligt tegn?

det mens ligende smerter er meget normalt når man ikke er længere henne så er der de der mens smerter og uro i maven så bare rolig

Anmeld

6. juli 2011

Øst

rogerrasch skriver:

det mens ligende smerter er meget normalt når man ikke er længere henne så er der de der mens smerter og uro i maven så bare rolig

puha! Tusind tak.. 

igår var der ikke nogen og i dag er der mange.. ligesom der plejer inden mens... så er lidt rundforvirret 

Anmeld

6. juli 2011

ønskebørn74

Øst skriver:

Slet ikke det er meget individuelt hvor meget man mærker... Mine kommer før for jeg har været gravid flere gange... Første gang jeg var gravid kom de senere...

Anmeld

7. juli 2011

rogerrasch

Øst skriver:

puha! Tusind tak.. 

igår var der ikke nogen og i dag er der mange.. ligesom der plejer inden mens... så er lidt rundforvirret 

hehe kan jeg godt forstå. jeg var også meget bekymret da jeg havde det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.