ligment smerter eller hva de nu hedder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2011

ønskebørn74

Pullemulle skriver:

Ej hvor sjovt Men folk er jo så forskellige, og alligevel er det lige nyt for alle

Du har helt ret... Og jeg kunne havde været meget yngere... Vi har forsøgt i over 10år...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

Pullemulle

ønskebarn74 skriver:

Du har helt ret... Og jeg kunne havde været meget yngere... Vi har forsøgt i over 10år...

Så kan man da ikke andet end sige "KÆMPE TILLYKKE MED AT DET ENDELIG ER JERES TUR!!! "

Anmeld

2. juli 2011

rogerrasch

Madam Blå skriver:

Ja, jeg havde næsten konstant ondt. Især i den ene side.. Havde svært ved at gå, fordi jeg næsten krampede sammen af smerte. Men der var heldigvis intet galt er nu 21+1 med en dejlig lille pige

det er lige præcis sådan jeg havde det, det gjorde så ondt at jeg næsten ikke kunne gå men har også kun haft det den ene dag, har gået i 2 dage nu uden nogen somhelst smerter 

Anmeld

2. juli 2011

Mikkel's mor <3

rogerrasch skriver:

oh yeah noget lignende dem jeg havde, de gjorde nemlig også så ondt, at jeg tænkte at hvis veerne er kraftigere vil jeg helst ikke føde hehe 

det er ingenting i forhold til veer.. smiler..

Anmeld

2. juli 2011

Madam Blå

rogerrasch skriver:

det er lige præcis sådan jeg havde det, det gjorde så ondt at jeg næsten ikke kunne gå men har også kun haft det den ene dag, har gået i 2 dage nu uden nogen somhelst smerter 

Puha, det er ikke sjovt. Og man bliver så bekymret, når man får så ondt. Men heldigvis er det ganske normalt. Dejligt, at det er gået over hos dig

Anmeld

2. juli 2011

rogerrasch

Madam Blå skriver:

Puha, det er ikke sjovt. Og man bliver så bekymret, når man får så ondt. Men heldigvis er det ganske normalt. Dejligt, at det er gået over hos dig

ja det er kanon dejligt men det kommer nok igen på et eller andet tidspunkt kunne jeg forestille mig

Anmeld

2. juli 2011

rogerrasch

Mikkel's mor <3 skriver:

det er ingenting i forhold til veer.. smiler..

hehe tak for oplysningen fra en der i forvejen er mega bange for at føde hehe

Anmeld

2. juli 2011

Madam Blå

rogerrasch skriver:

ja det er kanon dejligt men det kommer nok igen på et eller andet tidspunkt kunne jeg forestille mig

Ja, lidt kan man mærke til det nogle gange. Mit har ikke været slemt siden uge 10-12 ca. Kan få ondt i 10 min. max nu - så  det er jo super Er slet ikke plaget eller generet af det længere

Anmeld

2. juli 2011

rogerrasch

Madam Blå skriver:

Ja, lidt kan man mærke til det nogle gange. Mit har ikke været slemt siden uge 10-12 ca. Kan få ondt i 10 min. max nu - så  det er jo super Er slet ikke plaget eller generet af det længere

det er jo kanon fedt hvis det kommer til at forløbe sådan

Anmeld

2. juli 2011

ønskebørn74

rogerrasch skriver:

hvor slemme var jeres ligment smerter?? min var da godt nok slemme igår det var helt vildt så ondt det gjorde i alt omkring underlivet, så ville da lige høre hvor slemme jeres er/var 

Har du dem hver dag??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.