Hej,
Vi var til NF den 1. juli (totalt irriterende at vi ikke kunne komme til en uge før - da havde jeg nemlig fødselsdag og hele familien samlet, så det kunne have været godt at kunne sige det der, men pyt, det kom til sidst ud
)
Vores scanning gik rigtigt godt, rigtig behagelig kvinde der viste os babyen fra flere vinkler. Begge arme og ben var hvor de skulle være og længen var 4,78cm. Meget skægt her efterfølgende har min mand kommet i tanke om at det er den præcise længde for ladet på hans autotransporter (4meter og 78cm) 11 uger og 4 dage da henne da vi var til scanningen. Vores bevægede sig dog ikke så meget, hvilket gjorde scanning meget nemt at finde den og måle den. Vores risiko er 1:17.000 - så det må siges at være kanon gode ods.
Super dejligt at se den, nu glæder jeg mig bare til at kunne mærke den og skulle se den igen til MS (misdannellsesscanning).. der desværre først er den 5/9.. øv der er lang tid til.
Det var også en super oplevelse for min mand - han startede med at sidde og kigge på skærmen scanningsdamen sad ved - altså hen over mig der lå der på briksen. *prik prik* også viste jeg ham skærmen i loftet. Nej hvor blev det virkeligt for ham også da han så den. Så dejligt.
Min termin blev rykket fra den 9. januar til den 16. så vi er godt tilfredse. 
Hygge til jer alle
Anmeld