Hvordan er det gået med NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

TbCp

CmarianN skriver:

Helluuuu ladies 

Så kom vi igennem NF også.

Det var en fantastisk oplevelse. Junior lå helt perfekt til scanning, så det gik faktisk ret hurtig. 

Risikotal var lave, så fik dem ikke engang, hun synes ikke jeg kunne bruge dem til noget, så det tager jeg som noget positivt!

Min termin er rykket en dag frem, så nu har jeg termin samme dag som TbCp  28.01.2012 

Ihhhh hvor fantastisk!!!!

Hvor er den sød

Helt fantastisk oplevelse ikke?

Og så må vi se hvem der kommer først i mål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

CmarianN

TbCp skriver:

Ihhhh hvor fantastisk!!!!

Hvor er den sød

Helt fantastisk oplevelse ikke?

Og så må vi se hvem der kommer først i mål

Jo det var så stor og skøn en oplevelse :-) Har da bare lyst til at blive scannet igen og igen :-) Hehe ja det er spændende at se hvem der føder først!!!!

Anmeld

21. juli 2011

Nitz - <3 David

Ved godt det er en "gammel" tråd.. Men syns lige alligevel jeg ville skrive..

Jeg var til NF d. 13. juli.. Det gik super fint.. Alt så helt perfekt ud.. En aktiv lille bandit.. Der bestemt ikke syns at sygeplejersken skulle trykke på hans/hendes bolig.. hun havde faktis lidt svært ved at måle fra hovede til hale.. Fordi h*n ikke ville ligge stille.. Hun var nød til at se banditten i 3D. Fordi den "fryser" billedet.. så hun kunne tage et billede af ryggen..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juli 2011

CmarianN

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Ved godt det er en "gammel" tråd.. Men syns lige alligevel jeg ville skrive..

Jeg var til NF d. 13. juli.. Det gik super fint.. Alt så helt perfekt ud.. En aktiv lille bandit.. Der bestemt ikke syns at sygeplejersken skulle trykke på hans/hendes bolig.. hun havde faktis lidt svært ved at måle fra hovede til hale.. Fordi h*n ikke ville ligge stille.. Hun var nød til at se banditten i 3D. Fordi den "fryser" billedet.. så hun kunne tage et billede af ryggen..

Tillykke med den lille frække bandit ;-)

Anmeld

26. juli 2011

Møn-Mor

Sikke fine bebser i har sat billeder ind af .

Jeg var til NF-skanning d. 13. juli og mit risiko tal var 1:16683, så det var jo rigtig rigtig fint.

Den lille ville ikke ligge ordentlig til et af målene, så sygeplejersken måtte skubbe og skubbe med skanneren til den lille, hvilket den vidst ikke var tilfreds med og tog sin hånd op til panden, som om den tænkte: "Jesus Christ, så lad mig dog være, nu lå jeg lige så godt i min svømmepøl" hehe.

Er et billede af guldklumpen:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juli 2011

Sheena

Hej,

Vi var til NF den 1. juli (totalt irriterende at vi ikke kunne komme til en uge før - da havde jeg nemlig fødselsdag og hele familien samlet, så det kunne have været godt at kunne sige det der, men pyt, det kom til sidst ud )

Vores scanning gik rigtigt godt, rigtig behagelig kvinde der viste os babyen fra flere vinkler. Begge arme og ben var hvor de skulle være og længen var 4,78cm. Meget skægt her efterfølgende har min mand kommet i tanke om at det er den præcise længde for ladet på hans autotransporter (4meter og 78cm) 11 uger og 4 dage da henne da vi var til scanningen. Vores bevægede sig dog ikke så meget, hvilket gjorde scanning meget nemt at finde den og måle den. Vores risiko er 1:17.000 - så det må siges at være kanon gode ods.

Super dejligt at se den, nu glæder jeg mig bare til at kunne mærke den og skulle se den igen til MS (misdannellsesscanning).. der desværre først er den 5/9.. øv der er lang tid til.

Det var også en super oplevelse for min mand - han startede med at sidde og kigge på skærmen scanningsdamen sad ved - altså hen over mig der lå der på briksen. *prik prik* også viste jeg ham skærmen i loftet. Nej hvor blev det virkeligt for ham også da han så den. Så dejligt.

Min termin blev rykket fra den 9. januar til den 16. så vi er godt tilfredse.

Hygge til jer alle

Anmeld

27. juli 2011

Vivian87

Jeg vil også være med

Det er efterhånden ved at være et stykke tid siden vi var til NF, men alligevel Alt var som det skulle være og lillefisen var bare helt perfekt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.