Hvordan er det gået med NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

-Sigrid-

CmarianN skriver:

Dejligt at høre :-) Tillykke med det!!!!

Mange tak, er stadig SÅ stolt over resultatet og vores krølle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Fru Aagaard

Vi var til NF-scanning torsdag d. 14 juli. Min termin blev ikke rykket, stadig d. 21 januar 2012

Den var helt perfekt Den slå kolbøtter, vinkede og krydsede sine ben og drillede scanningsdamen

Risiko var 1: 9600 ca, og dermed usandsynlig lav sagde hun. Det kunne ikke være bedre

Faren og moren fældte en tåre, og vores store datte var pavestolt over at se sin lillebror eller lillesøster

Ihh, det var en fantastisk oplevelse, helt unik og specielt at se igen

Anmeld

17. juli 2011

CmarianN

Fru Aagaard skriver:

Vi var til NF-scanning torsdag d. 14 juli. Min termin blev ikke rykket, stadig d. 21 januar 2012

Den var helt perfekt Den slå kolbøtter, vinkede og krydsede sine ben og drillede scanningsdamen

Risiko var 1: 9600 ca, og dermed usandsynlig lav sagde hun. Det kunne ikke være bedre

Faren og moren fældte en tåre, og vores store datte var pavestolt over at se sin lillebror eller lillesøster

Ihh, det var en fantastisk oplevelse, helt unik og specielt at se igen

Hvor må I være glade og lettet :-) hjertelig tillykke!!!!

Anmeld

17. juli 2011

CmarianN

Pøj pøj i morgen TbCp :-)

Anmeld

18. juli 2011

TbCp

CmarianN skriver:

Pøj pøj i morgen TbCp :-)

1000 tak kommer lige med en lille opdatering

Anmeld

18. juli 2011

TbCp

Så var vi også afsted til nakkefoldsscanning.... jeg holdt bare vejret til jeg så den lille bevæge sig.. puhhh det føltes som lang tid

Hun havde først lidt svært ved at scanne, da jeg fik kejsersnit sidste gang og arret var lidt i vejen, men enedleig så vi den lille spjætte rundt, trille, slå kolbøtter og strække sine ben

75 mm. var den nu. Jeg havde selv regnet ud at termin måtte være omkring 27. januar, min læge sagde det var 1. februar, men til scanningen blev det så fastsat til d. 28. januar

Mit risikotal lå rigtig fint... 7800... jeg er jo et par år over 30 så havde faktisk regnet med at få et lavere tal... så vi er glade!

Og så lige et lille billede fra idag 12 + 2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juli 2011

kekp

Tillykke med den fine scanning. Ihh det er bare sådan en dejlig følelse når man har fået at vide at alt ser fint ud og man har et lille billede af vidunderet i hånden:0)

Anmeld

18. juli 2011

CmarianN

TbCp skriver:

Så var vi også afsted til nakkefoldsscanning.... jeg holdt bare vejret til jeg så den lille bevæge sig.. puhhh det føltes som lang tid

Hun havde først lidt svært ved at scanne, da jeg fik kejsersnit sidste gang og arret var lidt i vejen, men enedleig så vi den lille spjætte rundt, trille, slå kolbøtter og strække sine ben

75 mm. var den nu. Jeg havde selv regnet ud at termin måtte være omkring 27. januar, min læge sagde det var 1. februar, men til scanningen blev det så fastsat til d. 28. januar

Mit risikotal lå rigtig fint... 7800... jeg er jo et par år over 30 så havde faktisk regnet med at få et lavere tal... så vi er glade!

Og så lige et lille billede fra idag 12 + 2

Altså Tina, hvor er det smukt og skønt og dejligt at læse :-) Sikke lettet I må være. Hjertelig tillykke!! Nu vil jeg også bare holde vejret indtil vi har set junior i morgen formiddag ;-)

Anmeld

18. juli 2011

TbCp

CmarianN skriver:

Altså Tina, hvor er det smukt og skønt og dejligt at læse :-) Sikke lettet I må være. Hjertelig tillykke!! Nu vil jeg også bare holde vejret indtil vi har set junior i morgen formiddag ;-)

Det var fantastisk glæd dig!!!!! Jeg glæder mig til en Update fra dig!

Anmeld

19. juli 2011

CmarianN

Helluuuu ladies 

Så kom vi igennem NF også.

Det var en fantastisk oplevelse. Junior lå helt perfekt til scanning, så det gik faktisk ret hurtig. 

Risikotal var lave, så fik dem ikke engang, hun synes ikke jeg kunne bruge dem til noget, så det tager jeg som noget positivt!

Min termin er rykket en dag frem, så nu har jeg termin samme dag som TbCp  28.01.2012 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.