Hvordan er det gået med NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2011

-Sigrid-

MorTilJanuar skriver:

hahah jeg vil nu synes det er skrækeligt synd for baby at dele fødselsdag med sin moar, men kommer den ud den 7 januar ja så er den da mere end velkommen 

Skal til NF imorgen, og der skal I nok få en opdatering

Det der med at have fødselsdag samme dag som mor: Min far har det, og de holder bare en kæmpe fest, og så er det egentlig tit dobbelt så fedt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Skal til NF imorgen, og der skal I nok få en opdatering

Det der med at have fødselsdag samme dag som mor: Min far har det, og de holder bare en kæmpe fest, og så er det egentlig tit dobbelt så fedt! 

Bliver spændende 

Tjaaaeh sådan er der nogle der har det. min fætter og kusine har samme dag og de har ALDRIG syntes om det og de er 29 og 27 nu.. så satser på at holde termin og ikke føde på min fødselsdag 

Anmeld

7. juli 2011

-Sigrid-

MorTilJanuar skriver:

Bliver spændende 

Tjaaaeh sådan er der nogle der har det. min fætter og kusine har samme dag og de har ALDRIG syntes om det og de er 29 og 27 nu.. så satser på at holde termin og ikke føde på min fødselsdag 

Haha jeg kender følelsen

Min kærestes to brødre har fødselsdag d. 12. januar, og jeg har termin d. 14. januar

Anmeld

7. juli 2011

PiaRW

Vi var til NF den 21. juni. Vi skulle først lige vække den lille, og så begyndte den rigtig at bevæge sig. Jeg kunne slet ikke lade være med at grine DEN VAR SÅ SØD! så han kune ikke holde scanneren stille på min mave længere tid af gangen, desværre. For det var så sødt som den vred sig med arme og ben. Der var lave risikotal, og terminen blev rykket 4 dage frem så terminen hedder nu den 6. januar 2012. Men fantastisk oplevelse, glemmer det "forhåbentlig" aldrig!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juli 2011

TbCp

PiaRW skriver:

Vi var til NF den 21. juni. Vi skulle først lige vække den lille, og så begyndte den rigtig at bevæge sig. Jeg kunne slet ikke lade være med at grine DEN VAR SÅ SØD! så han kune ikke holde scanneren stille på min mave længere tid af gangen, desværre. For det var så sødt som den vred sig med arme og ben. Der var lave risikotal, og terminen blev rykket 4 dage frem så terminen hedder nu den 6. januar 2012. Men fantastisk oplevelse, glemmer det "forhåbentlig" aldrig!

Nååårh hvor er den fin

Anmeld

8. juli 2011

Carl-Emil's mor

PiaRW skriver:

Det lyder som en rigtig dejlig oplevelse for jer  og fantastisk du smed billedet med herinde...

Må da også lige ha bassen herind 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juli 2011

CmarianN

Hvor er det fine billeder :-) Glæder mig voldsomt meget til at se Junior den 19. og vise jer den :-)

Anmeld

8. juli 2011

TbCp

MorTilJanuar skriver:

Det lyder som en rigtig dejlig oplevelse for jer  og fantastisk du smed billedet med herinde...

Må da også lige ha bassen herind 

Aj hvor er det fint!!! Nu glæder jeg mig bare endnu mere til det er min tur
Sidste lignede den jo bare en cashew nød

Anmeld

8. juli 2011

Carl-Emil's mor

CmarianN skriver:

Hvor er det fine billeder :-) Glæder mig voldsomt meget til at se Junior den 19. og vise jer den :-)

Skal du også bare gøre det er SÅ fantastisk  Ville ønske jeg kunne scanne herhjemme lige når det lystede mig så jeg altid kunne se baby 

Anmeld

8. juli 2011

Carl-Emil's mor

TbCp skriver:

Aj hvor er det fint!!! Nu glæder jeg mig bare endnu mere til det er min tur
Sidste lignede den jo bare en cashew nød

hahah ja du blev også scannet omkring samme tidspunkt som mig sidst og der lignede min også bare en cashew med et hjerte der hamrede afsted  heheh 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.