Hvordan er det gået med NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

TbCp

MorTilJanuar skriver:

hahah ja du blev også scannet omkring samme tidspunkt som mig sidst og der lignede min også bare en cashew med et hjerte der hamrede afsted  heheh 

Nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

CmarianN

MorTilJanuar skriver:

Skal du også bare gøre det er SÅ fantastisk  Ville ønske jeg kunne scanne herhjemme lige når det lystede mig så jeg altid kunne se baby 

Ja det kunne jeg forestille mig ;-) hihi

Anmeld

8. juli 2011

-Sigrid-

Så, nu kommer updaten; Krøllen elsker at boogie, vise numse (sidste gang snakkede sygeplejersken om der ikke var en, så jeg var meget godt tilfreds), vifre med arme og ben og dreje rundt og rundt og rundt 

Og risikoen: usandsynlig lav 

Vores krøllede sunshine 

Lige kommet hjem fra at have ringet rundt, set baby og hentet barnevogn - total oppe og kører! 

Anmeld

8. juli 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Så, nu kommer updaten; Krøllen elsker at boogie, vise numse (sidste gang snakkede sygeplejersken om der ikke var en, så jeg var meget godt tilfreds), vifre med arme og ben og dreje rundt og rundt og rundt 

Vores krøllede sunshine 

Lige kommet hjem fra at have ringet rundt, set baby og hentet barnevogn - total oppe og kører! 

Hvor lyder det dog bare dejligt

Vi ender med at kunne danne en helt lille dansegruppe 

Anmeld

8. juli 2011

CmarianN

-Sigrid- skriver:

Vores krøllede sunshine 

Dejligt at høre :-) Tillykke med det!!!!

Anmeld

11. juli 2011

lotte32

Det er nu 14 dage siden vi var til NF, og det gik bare super

selv om vi også havde været til en tidlig trygheds-scanning, var jeg frygtelig nervøs og havde ikke sovet ordentlig i flere dage optil NF, så det var med tårer i øjnene at jeg lagde mig op på briksen, heldigvis var scannings-damen sød og skyndte sig at finde hjertelyd  og så kunne jeg slappe af igen  og alt så bare helt perfekt ud 

heldigvis er kvalmen også lettet en del og jeg er nu på samme vægt som inden jeg blev gravid... 

Lotte Ø.

Anmeld

11. juli 2011

CmarianN

lotte32 skriver:

selv om vi også havde været til en tidlig trygheds-scanning, var jeg frygtelig nervøs og havde ikke sovet ordentlig i flere dage optil NF, så det var med tårer i øjnene at jeg lagde mig op på briksen, heldigvis var scannings-damen sød og skyndte sig at finde hjertelyd  og så kunne jeg slappe af igen  og alt så bare helt perfekt ud 

heldigvis er kvalmen også lettet en del og jeg er nu på samme vægt som inden jeg blev gravid... 

Lotte Ø.

ÅH hvor skønt 

-lig tillykke!!!! 

Anmeld

11. juli 2011

CmarianN

lotte32 skriver:

Lotte Ø.

ÅH hvor skønt 

-lig tillykke!!!! 

Anmeld

12. juli 2011

lotte32

CmarianN skriver:

ÅH hvor skønt 

-lig tillykke!!!! 

Tak

Lotte Ø.

Anmeld

16. juli 2011

-Sigrid-

MorTilJanuar skriver:

Hvor lyder det dog bare dejligt

Vi ender med at kunne danne en helt lille dansegruppe 

Ja, det er meget muligt Og i ... lørdags? tror jeg at jeg kunne mærke den :O Det var sååå mærkeligt, og SÅÅ fedt! Noget med et mini indendøres spabad til krøllen, så h*n må have hygget sig meget til NF

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.