Hvordan er det gået med NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.457 visninger
46 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

Carl-Emil's mor

Ja synes det kunne være hyggeligt med en lille update om hvordan det er gået de forskellige til jeres NF'er og hvordan I oplevede selve scanning 

Tænker både for dem der ikke har set baby før og får os der har set vores lille spir tidligere i forløbet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Carl-Emil's mor

MorTilJanuar skriver:

Ja synes det kunne være hyggeligt med en lille update om hvordan det er gået de forskellige til jeres NF'er og hvordan I oplevede selve scanning 

Tænker både for dem der ikke har set baby før og får os der har set vores lille spir tidligere i forløbet 

Når jamen jeg kan så starte med at fortælle om vores NF 

Den fandt sted den 4 juli 2011 og hold nu op der er sket meget sidden baby var 6+3 uger gammel  Nu ligner den en rigtig lille baby og mor tudet som en besat  så pinligt men var jo bare så fantastisk en oplevelse... Baby mente dog lige at den rigtig skulle vise os alt hvad den kunne så den dansede og dansede og dansede, vi fandt det ret sjovt og meget bekendt, men kunne ikke finde ud af hvad det var bekendt med...

I løbet af scanningen lavede baby pludselig HIGH-FIVE med sig selv  Vi så det 2 gange i slow motion og det var SÅ sejt for er der en ting babys mor rigtig tit gør så er det at hun laver High-Five med sig selv  heheh

Da vi kom jeg kom jeg pludselig i tanke om hvad dansede mindede om: I LIKE TO MOVE IT MOVE IT 

Håber I andre også har haft nogle fantastiske oplevelser og deler dem herinde 

Anmeld

5. juli 2011

TbCp

MorTilJanuar skriver:

Når jamen jeg kan så starte med at fortælle om vores NF 

Den fandt sted den 4 juli 2011 og hold nu op der er sket meget sidden baby var 6+3 uger gammel  Nu ligner den en rigtig lille baby og mor tudet som en besat  så pinligt men var jo bare så fantastisk en oplevelse... Baby mente dog lige at den rigtig skulle vise os alt hvad den kunne så den dansede og dansede og dansede, vi fandt det ret sjovt og meget bekendt, men kunne ikke finde ud af hvad det var bekendt med...

I løbet af scanningen lavede baby pludselig HIGH-FIVE med sig selv  Vi så det 2 gange i slow motion og det var SÅ sejt for er der en ting babys mor rigtig tit gør så er det at hun laver High-Five med sig selv  heheh

Da vi kom jeg kom jeg pludselig i tanke om hvad dansede mindede om: I LIKE TO MOVE IT MOVE IT 

Håber I andre også har haft nogle fantastiske oplevelser og deler dem herinde 

Hvor lyder det bare det bare dejligt og alt var som det skulle være? Vi skal først afsted d. 18. så der er lige lidt tid endnu

Anmeld

5. juli 2011

Carl-Emil's mor

TbCp skriver:

Hvor lyder det bare det bare dejligt og alt var som det skulle være? Vi skal først afsted d. 18. så der er lige lidt tid endnu

alt var præcis som det skulle være  og tiltrods for at jeg har levet mere usundt end nogensinde før i mit liv var baby vokset perfekt og endda 2 mm længere end gennemsnittet 

hvor dejligt, det er der jo ikke længe til 

Anmeld

5. juli 2011

TbCp

MorTilJanuar skriver:

alt var præcis som det skulle være  og tiltrods for at jeg har levet mere usundt end nogensinde før i mit liv var baby vokset perfekt og endda 2 mm længere end gennemsnittet 

hvor dejligt, det er der jo ikke længe til 

Blev din termin rykket?

Ja det er heldigvis lige om lidt Glæder mig!

Anmeld

5. juli 2011

Carl-Emil's mor

TbCp skriver:

Blev din termin rykket?

Ja det er heldigvis lige om lidt Glæder mig!

Yeaps  

Blev rykket frem til den 11 istedet for den 14 

Anmeld

5. juli 2011

TbCp

MorTilJanuar skriver:

Yeaps  

Blev rykket frem til den 11 istedet for den 14 

Årh den vej er det ok

Anmeld

5. juli 2011

Carl-Emil's mor

TbCp skriver:

Årh den vej er det ok

hahah NEJ det er det IKKE  Har fødselsdag den 7 januar selv så ville passe mig fint hvis det først var den 20 eller der omkring  men bare baby er sund og rask 

Anmeld

5. juli 2011

TbCp

MorTilJanuar skriver:

hahah NEJ det er det IKKE  Har fødselsdag den 7 januar selv så ville passe mig fint hvis det først var den 20 eller der omkring  men bare baby er sund og rask 

Nååårhh men det ville da være en dejlig gave at få

Anmeld

6. juli 2011

Carl-Emil's mor

TbCp skriver:

Nååårhh men det ville da være en dejlig gave at få

hahah jeg vil nu synes det er skrækeligt synd for baby at dele fødselsdag med sin moar, men kommer den ud den 7 januar ja så er den da mere end velkommen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.