Christine skriver:
Ej min søn er kommet hjem fra dagpleje, helt solbrændt på armene. Det kan da bare ikke passe?? Er det fordi jeg var dum nok til at give ham kortærmet T-shirt på, så han ikke skulle få hedeslag?
Synes godt nok DP burde have undgået det.. er virkelig sur og irriteret, det er bare så synd for ham. Og det er jo ikke rocket science med sol og børn osv. Suk..

Jeg havde præcis det samme problem sidste sommer i børnehaven, hvor Sophia blev solbrændt. Oven i købet havde jeg en tube solcrem i Sophias taske, som pædagogerne kunne smøre på hendes hud, hvis hun skulle ud i det gode vejr.
Jeg fik at vide, at jeg jo bare kunne have fortalt dem i forvejen, at solcremem var i hendes taske - så de var altså min skyld, at lille min datter var blevet solbrændt!. Øh, kan de ikke tænke selv! Det er jo ret nærliggende, at solcremen er i hendes taske. Hvor skulle jeg ellers have lagt det? Desuden har børnehaven jo også selv solcrem - når det er børnehaven, der passer ungerne, så er det vel også deres ansvar, hvis de bliver solbrændte?
Synes godt nok, at det er frækt, at de ikke kan indrømme deres fejl istedet for indirekte at beskylde mig for at være en dårlig mor 
Anmeld