twinboys skriver:
Ejjjj lille pus...
Her hos mig ja jeg er dagplejer... beder jeg forældrene smøre børnene hjemmefra...
Jeg har købt en fælles solcreme til alle børnene og de bliver smurt om formiddagen og igen om eftermiddagen når de står op af middagsluren...og ved ekstra behov
Kan slet ikke forstå at dagplejeren ikke sørger for det...
Majbritt
Det er så ærgeligt, for hun er ellers en super dagplejemor som vi har været glade for, men jeg synes godt nok hun må have haft hovedet under armen.
Det lyder som om du har samme aftale med dine dp børns forældre, som vi har med hende.. men min søn sagde at han ikek blev smurt (det betyder jo ikke helt at det passer, en 3 årig dreng siger jo så meget). Og min søn tåler faktisk sol normalt, så tænker at de har været helt uden skygge i de kritiske timer og hvis han så ikke engang havde creme på, så....
Men hun har åbenbart en praktikant (det har vi så ikke fået at vide før) for tiden, så måske blev hun distraheret.. men det kan min lille dreng jo ikke bruge til så meget.
Men tænker du ikke også at det lyder vildt at have små børn på stranden uden skygge fra 12-15? Det forstår jeg ikke hvis hun gør... igen.
Anmeld