Solbrændt lille mand! AAARGH!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.298 visninger
47 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

Christine

Ej min søn er kommet hjem fra dagpleje, helt solbrændt på armene. Det kan da bare ikke passe?? Er det fordi jeg var dum nok til at give ham kortærmet T-shirt på, så han ikke skulle få hedeslag?

Synes godt nok DP burde have undgået det.. er virkelig sur og irriteret, det er bare så synd for ham. Og det er jo ikke rocket science med sol og børn osv. Suk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

hompibompi;-)

Christine skriver:

Ej min søn er kommet hjem fra dagpleje, helt solbrændt på armene. Det kan da bare ikke passe?? Er det fordi jeg var dum nok til at give ham kortærmet T-shirt på, så han ikke skulle få hedeslag?

Synes godt nok DP burde have undgået det.. er virkelig sur og irriteret, det er bare så synd for ham. Og det er jo ikke rocket science med sol og børn osv. Suk..

Øv da også Stakkels dreng

Smørrer hun ikke ungerne ind inden de går ud??

Anmeld

27. juni 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

min kærestes lillebrors søns dagpleje har at de selv skal sørge for der står solcreme til deres barn ellers får de ikke noget på...

Anmeld

27. juni 2011

Christine

hompibompi;-) skriver:

Øv da også Stakkels dreng

Smørrer hun ikke ungerne ind inden de går ud??

Og med solbrændt mener jeg selvfølgelig FORbrændt   Han må gerne få en sund kulør, men det er da ikke rød.

Øh hun siger da at hun smører dem.. men...? Jeg ved ikke lige hvad jeg skal sige til hende, er bare så tosset over det.

Anmeld

27. juni 2011

hompibompi;-)

Christine skriver:

Og med solbrændt mener jeg selvfølgelig FORbrændt   Han må gerne få en sund kulør, men det er da ikke rød.

Øh hun siger da at hun smører dem.. men...? Jeg ved ikke lige hvad jeg skal sige til hende, er bare så tosset over det.

Det lyder da som om hun har glemt at smøre ham i dag.... Uff jeg var dælme også blevet tosset hvis det var min dreng

de må da bare ikke blive skoldet

Anmeld

27. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Christine skriver:

Ej noget øv  stakkels lille prins .. Ville altså mene DP skal give solcreme på .. Altså man skal jo selv smøre dem in hjemmefra, men når de så skal ud om eftermiddagen fx. så skal hun da smøre dem in. ? sån var det i den BH jeg var i  (BH-børnehave)

Anmeld

27. juni 2011

Nessie

Der burde ligge nogle faste aftaler omkring solcreme.

I vuggestuen skal vi selv have smurt børnene ind, når de møder. Skal de ud over middag, smører pædagogerne dem ind igen.

Kan godt forstå du er vred, der burde også sættes parasoller op ved sandkassen osv.

Anmeld

27. juni 2011

miinimeal

en god ide, smør ham ind inden han kommer i DP et godt lag, over det hele, og så skal hun self også smøre ham ind, du må lige efter hende(:

Anmeld

27. juni 2011

SussieThyssen

Christine skriver:

Mener du ikke solskoldet??

Anyway...det er da utroligt uforsvarligt at DP ikke har sørget for at plastre den bette ind i solcreme eller sørge for at trolden fik lidt over sig elelr var under en parasol

Jeg ville godt nok blive flintrende gal i hovedet.

Pudder med kartoffelmel og hold øje med evt feber.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. juni 2011

A.

ja men du skal altid selv huske at smørre ham inden du afleverer ham i dp og så kan hun smørre ham senere på dagen hvis du husker medbringe krem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.