Tørrehænder hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

Lou87

B&J skriver:

taak... jeg vil helt klart prøve det med håndsæben det lyder som en rigtig god ide også en ny håndcrem for vil have hænder som børne numser

velbekomme

nu er jeg selv og min mor lr forhandlere (aloe vera produkter) så har heldigvis nem tilgang til alle de lækre produkter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

B&J

Lou87 skriver:

velbekomme

nu er jeg selv og min mor lr forhandlere (aloe vera produkter) så har heldigvis nem tilgang til alle de lækre produkter

ej hvor lækkert syntes også alt det der er aloe vera i er super gode produkter

Anmeld

26. juni 2011

Lou87

B&J skriver:

ej hvor lækkert syntes også alt det der er aloe vera i er super gode produkter

Jep enig

Dog er det super træls netto og andre sælger efterligninger osv som bare slet ikk har samme virkning som så gør folk får en fordom overfor det  Men der kan jeg råde til at man kigger bag på indholdet, for der står typisk vand som noget af det første og så er det li til og kyle ud!

Anmeld

26. juni 2011

B&J

Lou87 skriver:

Jep enig

Dog er det super træls netto og andre sælger efterligninger osv som bare slet ikk har samme virkning som så gør folk får en fordom overfor det  Men der kan jeg råde til at man kigger bag på indholdet, for der står typisk vand som noget af det første og så er det li til og kyle ud!

tak det lover jeg at jeg kigger efter næste gang ved du hvad der så hvad der helst skal stå først så jeg lige får lidt viden

Anmeld

26. juni 2011

Lou87

B&J skriver:

tak det lover jeg at jeg kigger efter næste gang ved du hvad der så hvad der helst skal stå først så jeg lige får lidt viden

Du kan ihvertfald kigge efter at der skal være 30 % aloe vera i for at det er fugtgivende.. og 70 % for at det er helene!

Anmeld

27. juni 2011

B&J

Lou87 skriver:

Du kan ihvertfald kigge efter at der skal være 30 % aloe vera i for at det er fugtgivende.. og 70 % for at det er helene!

Mange mange tak det lover jeg at gå ud og kigge efter

Anmeld

27. juni 2011

Lou87

B&J skriver:

Mange mange tak det lover jeg at gå ud og kigge efter

Du kan ikk kigge efter det..
Men du kan finde en LR forhandler og holde et party hvor du kan købe det.. Ellers self bare købe det igennem sådan en forhandler De har et katalog du kan kigge i.

Nu ved jeg ik hvor du er fra, men ellers var du velkommen til og komme og kigge og afprøve

Anmeld

27. juni 2011

B&J

Lou87 skriver:

Du kan ikk kigge efter det..
Men du kan finde en LR forhandler og holde et party hvor du kan købe det.. Ellers self bare købe det igennem sådan en forhandler De har et katalog du kan kigge i.

Nu ved jeg ik hvor du er fra, men ellers var du velkommen til og komme og kigge og afprøve

kommer fra nordjylland så der er lidt langt men vil prøve at søge det på nettet så

Anmeld

27. juni 2011

Lou87

B&J skriver:

kommer fra nordjylland så der er lidt langt men vil prøve at søge det på nettet så

Hahaha ja bare en anelse

Du burde ku finde et eller andet ihvertfald, ellers kan jeg nok finde en forhandler til dig i nærheden af hvor du bor.

Anmeld

27. juni 2011

B&J

Lou87 skriver:

Hahaha ja bare en anelse

Du burde ku finde et eller andet ihvertfald, ellers kan jeg nok finde en forhandler til dig i nærheden af hvor du bor.

det må du gerne hvis du vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.