Tørrehænder hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

Lou87

B&J skriver:

det må du gerne hvis du vil

Det prøver jeg... !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

B&J

Lou87 skriver:

Det prøver jeg... !

Taak

Anmeld

27. juni 2011

Lou87

B&J skriver:

Taak

Kan umiddelbart ikk finde nogen forhandler liste..
Men du kan gå ind på dette link: http://www.lrworld.com/lrweb/index.php?id=247

Så kan du enten ringe til dem eller sende en mail og høre om en forhandler i nærheden af dig..
Det koster ikk noget og holde et homeparty og kan klart anbefale dig det så du og nogle veninder, mor, svigermor osv.. kan mødes og hygge en aften og afprøve deres produkter

Der er jo ikk kun cremer, der er også lækre parfumer, make up osv.

Anmeld

27. juni 2011

B&J

Lou87 skriver:

Kan umiddelbart ikk finde nogen forhandler liste..
Men du kan gå ind på dette link: http://www.lrworld.com/lrweb/index.php?id=247

Så kan du enten ringe til dem eller sende en mail og høre om en forhandler i nærheden af dig..
Det koster ikk noget og holde et homeparty og kan klart anbefale dig det så du og nogle veninder, mor, svigermor osv.. kan mødes og hygge en aften og afprøve deres produkter

Der er jo ikk kun cremer, der er også lækre parfumer, make up osv.

okay mange tak det vil jeg ind og kigge på lyder sååå spænde

Anmeld

27. juni 2011

Chillien

B&J skriver:

tror ikke jeg må spise det fiskeolie efter min operation tror jeg desværre ikke lige den vil være med til

Ja så må du hellere lade være med det... Men prøv med kokosolien... Det er også super godt for neglebåndende... Det hjælper ihvertfald mig meget.. Bruger det også som makeupfjerner, læbepomade og hårkur... Hvis det var noget.. Og så er det forresten også det sundeste fedt at stege i...

Det er en smule dyrt, men hvis man kan bruge det til alle de ting så vil jeg ihvertfald gerne betale lidt mere..

Man kan vist også bruge det til at få hvidere tænder med...Har ikk helt prøvet det endnu...

Anmeld

27. juni 2011

B&J

Chillien skriver:

Ja så må du hellere lade være med det... Men prøv med kokosolien... Det er også super godt for neglebåndende... Det hjælper ihvertfald mig meget.. Bruger det også som makeupfjerner, læbepomade og hårkur... Hvis det var noget.. Og så er det forresten også det sundeste fedt at stege i...

Det er en smule dyrt, men hvis man kan bruge det til alle de ting så vil jeg ihvertfald gerne betale lidt mere..

Man kan vist også bruge det til at få hvidere tænder med...Har ikk helt prøvet det endnu...

jamen det lyder jo rigtig spænde jeg må ud og finde ud af alle de ting hvad for nogle der er bedst

og mange tak for de gode råd

Anmeld

27. juni 2011

Lou87

B&J skriver:

okay mange tak det vil jeg ind og kigge på lyder sååå spænde

Alle dem jeg har været ude ved og holde party ved har også syntes det var spændende :-) og jeg har selv rigtig mange af deres ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.