Tørrehænder hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

Tona

B&J skriver:

Pyt med prisen bare det kan hjælpe på mine hænder hader det så meget især når man gnider dem mod hinanden og man kan høre de er tørre øv altså

Ja det kender jeg godt. Jeg har virkelig også bøvlet meget med tørre hænder...men den creme der den hjælper meget. Faktisk det eneste jeg har fundet som virkelig hjalp. Og så er den uden parfume og parabener  De har også en creme mod tørre hæle og fodsåler som er helt mirakuløs hvis det var noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

camilla28

penaten og activ  er de storer hit herhjemme da bege børn har tørrer kinder og manden altid tørrer hænder

Anmeld

26. juni 2011

B&J

Amandas-mor skriver:

Ja det kender jeg godt. Jeg har virkelig også bøvlet meget med tørre hænder...men den creme der den hjælper meget. Faktisk det eneste jeg har fundet som virkelig hjalp. Og så er den uden parfume og parabener  De har også en creme mod tørre hæle og fodsåler som er helt mirakuløs hvis det var noget

Jeg skal da vist lige en tur rundt i byen imorgen så mine hænder kan få det godt

tak for rådet

Anmeld

26. juni 2011

B&J

camilla28 skriver:

penaten og activ  er de storer hit herhjemme da bege børn har tørrer kinder og manden altid tørrer hænder

Ihhh taak jeg skal virkelig ud og prøve nogle nye former for crem

Anmeld

26. juni 2011

Prinsessens'Mor<3

nu kan jeg selvfølgelig ikke lige huske hvad den hedder, men kan godt finde ud af det hvis det er, men da jeg var lille fik jeg meget tørre og sprækkede hænder om vinteren.. Men jeg købte noget hånd creme i en lyserød tube til hånd og negle..

Anmeld

26. juni 2011

Maja88

det eneste som duer ved mig er carbamid 5%

Anmeld

26. juni 2011

camilla28

B&J skriver:

Ihhh taak jeg skal virkelig ud og prøve nogle nye former for crem

activ fås på apoteket  penaten køber jeg i foerdepark i børneafdelingen  de har mange fantastiske produkter til børn

Anmeld

26. juni 2011

Mussen2

Cold creme fra avena, dem dom også laver a derma. Er super effektiv. Den er modstandsdygtig over for vand, så den holder rigtig godt! Er dyr men det mest effektive til mig, som har prøvet at hav af cremer til hænderne. Fåes på apoteket

Anmeld

26. juni 2011

tinasmor

B&J skriver:

Nu er jeg en der vasker meget hænder pga. det arbejde jeg havde fordi vi rørte ved hunde ben osv. men også nu vasker jo hænder når jeg er på wc mad osv og mine hænder er ved at dø  og drikker masser af væske så det er heller ikke der for øv

ej de er meget tørre og jeg kan bare ikke finde cremen der kan hjælpe...

håber nogle kan hjælpe mig

Har ikke læst andre svar så undskyld hvis nogle har forslået det:

Hand and nails (hvis du ikke allerede har forsøgt)

Anmeld

26. juni 2011

Mor-til-asta-09

B&J skriver:

Nu er jeg en der vasker meget hænder pga. det arbejde jeg havde fordi vi rørte ved hunde ben osv. men også nu vasker jo hænder når jeg er på wc mad osv og mine hænder er ved at dø  og drikker masser af væske så det er heller ikke der for øv

ej de er meget tørre og jeg kan bare ikke finde cremen der kan hjælpe...

håber nogle kan hjælpe mig

Har du prøvet den simple creme Nivea.. Den brugte min far, og det hjalp meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.