Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: Pyt med prisen bare det kan hjælpe på mine hænder hader det så meget især når man gnider dem mod hinanden og man kan høre de er tørre øv altså
Pyt med prisen bare det kan hjælpe på mine hænder hader det så meget især når man gnider dem mod hinanden og man kan høre de er tørre øv altså
Ja det kender jeg godt. Jeg har virkelig også bøvlet meget med tørre hænder...men den creme der den hjælper meget. Faktisk det eneste jeg har fundet som virkelig hjalp. Og så er den uden parfume og parabener De har også en creme mod tørre hæle og fodsåler som er helt mirakuløs hvis det var noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
penaten og activ er de storer hit herhjemme da bege børn har tørrer kinder og manden altid tørrer hænder
Amandas-mor skriver: Ja det kender jeg godt. Jeg har virkelig også bøvlet meget med tørre hænder...men den creme der den hjælper meget. Faktisk det eneste jeg har fundet som virkelig hjalp. Og så er den uden parfume og parabener De har også en creme mod tørre hæle og fodsåler som er helt mirakuløs hvis det var noget
Jeg skal da vist lige en tur rundt i byen imorgen så mine hænder kan få det godt
tak for rådet
camilla28 skriver: penaten og activ er de storer hit herhjemme da bege børn har tørrer kinder og manden altid tørrer hænder
Ihhh taak jeg skal virkelig ud og prøve nogle nye former for crem
nu kan jeg selvfølgelig ikke lige huske hvad den hedder, men kan godt finde ud af det hvis det er, men da jeg var lille fik jeg meget tørre og sprækkede hænder om vinteren.. Men jeg købte noget hånd creme i en lyserød tube til hånd og negle..
det eneste som duer ved mig er carbamid 5%
B&J skriver: Ihhh taak jeg skal virkelig ud og prøve nogle nye former for crem
activ fås på apoteket penaten køber jeg i foerdepark i børneafdelingen de har mange fantastiske produkter til børn
B&J skriver: Nu er jeg en der vasker meget hænder pga. det arbejde jeg havde fordi vi rørte ved hunde ben osv. men også nu vasker jo hænder når jeg er på wc mad osv og mine hænder er ved at dø og drikker masser af væske så det er heller ikke der for øv ej de er meget tørre og jeg kan bare ikke finde cremen der kan hjælpe... håber nogle kan hjælpe mig
Nu er jeg en der vasker meget hænder pga. det arbejde jeg havde fordi vi rørte ved hunde ben osv. men også nu vasker jo hænder når jeg er på wc mad osv og mine hænder er ved at dø og drikker masser af væske så det er heller ikke der for øv
ej de er meget tørre og jeg kan bare ikke finde cremen der kan hjælpe...
håber nogle kan hjælpe mig
Har ikke læst andre svar så undskyld hvis nogle har forslået det:
Hand and nails (hvis du ikke allerede har forsøgt)
Har du prøvet den simple creme Nivea.. Den brugte min far, og det hjalp meget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128