Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu er jeg en der vasker meget hænder pga. det arbejde jeg havde fordi vi rørte ved hunde ben osv. men også nu vasker jo hænder når jeg er på wc mad osv og mine hænder er ved at dø og drikker masser af væske så det er heller ikke der for øv
ej de er meget tørre og jeg kan bare ikke finde cremen der kan hjælpe...
håber nogle kan hjælpe mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: Nu er jeg en der vasker meget hænder pga. det arbejde jeg havde fordi vi rørte ved hunde ben osv. men også nu vasker jo hænder når jeg er på wc mad osv og mine hænder er ved at dø og drikker masser af væske så det er heller ikke der for øv ej de er meget tørre og jeg kan bare ikke finde cremen der kan hjælpe... håber nogle kan hjælpe mig
Prøv med Cosborg til tørre hænder. Fås i Matas. Lidt pebret pris, men pengene værd
Amandas-mor skriver: Prøv med Cosborg til tørre hænder. Fås i Matas. Lidt pebret pris, men pengene værd
Pyt med prisen bare det kan hjælpe på mine hænder hader det så meget især når man gnider dem mod hinanden og man kan høre de er tørre øv altså
Jeg bruger alm. decubal, det er dejlig fedt!
Mine hænder er dog kun tørre om vinteren men der krakelere de så også. Men jeg bruger alle mulige cremer Elisabeth Arden, nivea, Matas glycerin creme og aloe vera creme. Derma eller hvad de hedder er også gode
Mange af dem har jeg prøvet umm det er sku en jungle man skal igennem
Miss T skriver: Jeg bruger alm. decubal, det er dejlig fedt!
Okay smiler
ja bare den ikke er for fed medt på dagen men inden jeg skal sove får de et godt lag så de kan suve om natten
B&J skriver: Okay smiler ja bare den ikke er for fed medt på dagen men inden jeg skal sove får de et godt lag så de kan suve om natten
jeg synes ikke, at den er for fed, den tørre hurtigt ind i huden. jeg har tendens til tør hud i hovedet og bruger den meget der.. jeg glimter i hvert fald ikke hele dagen
Miss T skriver: jeg synes ikke, at den er for fed, den tørre hurtigt ind i huden. jeg har tendens til tør hud i hovedet og bruger den meget der.. jeg glimter i hvert fald ikke hele dagen
Den i mit hovede bruger jeg den fra matas natcrem det er super god mod mit hovede også en skruppemaske så er min hud dejlig blød...
men mine hænder åhhh jeg må heller prøve den du skriver for det er så træls med tørrehænder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128