Tørrehænder hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

Chillien

Nåhja.. Og spis fiskeolie... Det gør altså også en forskel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

B&J

MaleneS2011baby<3 skriver:

det hjælper den også på, min kæreste har ogsåbrugt den når han fik tørre hænder efter olie osv..

uhh fantastisk jeg må bare ud og kigge og skrive alle de gode cremer op i har skrevet og se hvad der er bedst

Anmeld

26. juni 2011

Lou87

Har hørt cosborg er godt..

Men vil anbefale dig en hånd peeling af og til også..
Jeg selv bruger aloe veras håndsæbe og ganske alm sukker.
Gnider de to ting godt sammen i og på hænderne.. og skylder det herefter bare af med vand - ens hænder er som en dejlig barnenumse og så afslutter med en aloe vera håndcreme, som både findes i alm og ekstra rig

Anmeld

26. juni 2011

B&J

Chillien skriver:

Har ikk læst alle indlæg..

Prøv med noget kokosoile.. ekstra jomfru kokosolie... Det er fast ved stuetemepratur men smelter så snart man få det i hånde...

Put evt. lidt olie i lunkent vand og sid med hænderne i det i 10 minutters tid... Eller bare fedt hænderne godt ind hver aften du går i seng... Jeg synes det er utroligt lækkert at bruge... Og kan man lide kokos er duften bare et stort plus..

okay lyder spænde det havde jeg aldrig hørt om det kunne da være en god ide og helt nyt

Anmeld

26. juni 2011

B&J

camilla28 skriver:

activ fås på apoteket  penaten køber jeg i foerdepark i børneafdelingen  de har mange fantastiske produkter til børn

Mange tak hvor er du sød

Anmeld

26. juni 2011

B&J

Chillien skriver:

Nåhja.. Og spis fiskeolie... Det gør altså også en forskel...

tror ikke jeg må spise det fiskeolie efter min operation tror jeg desværre ikke lige den vil være med til

Anmeld

26. juni 2011

B&J

mth1987 skriver:

Er det muligt for dig at bruge sprit i stedet for at vaske en gang i mellem. Det er lidt bedre for huden.

uh nej det tør jeg slet ikke da vi var på sygehuset da jeg havde fået min dreng mine hænder blev helt helt tørre af det de er lidt mærkelige

Anmeld

26. juni 2011

Prinsessens'Mor<3

B&J skriver:

uhh fantastisk jeg må bare ud og kigge og skrive alle de gode cremer op i har skrevet og se hvad der er bedst

jeg fandt lige hvad den hedder, den hedder: Vaseline, intensive care - Healthy hand and nail..

http://www.amazon.com/Vaseline-Intensive-Lotion-Healthy-10-5oz/dp/B000960QK4

kan også fås i butikkerne, men det er den jeg foretrækker..

Anmeld

26. juni 2011

B&J

Lou87 skriver:

Har hørt cosborg er godt..

Men vil anbefale dig en hånd peeling af og til også..
Jeg selv bruger aloe veras håndsæbe og ganske alm sukker.
Gnider de to ting godt sammen i og på hænderne.. og skylder det herefter bare af med vand - ens hænder er som en dejlig barnenumse og så afslutter med en aloe vera håndcreme, som både findes i alm og ekstra rig

taak... jeg vil helt klart prøve det med håndsæben det lyder som en rigtig god ide også en ny håndcrem for vil have hænder som børne numser

Anmeld

26. juni 2011

B&J

MaleneS2011baby<3 skriver:

jeg fandt lige hvad den hedder, den hedder: Vaseline, intensive care - Healthy hand and nail..

http://www.amazon.com/Vaseline-Intensive-Lotion-Healthy-10-5oz/dp/B000960QK4

kan også fås i butikkerne, men det er den jeg foretrækker..

den dufter godt men den giver desværre ingen ting her hjemme mine hænder bliver bed med at være tørre desværre ellers 1000tak for rådet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.