The honeymoon is definetely over :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

sarahb

Søde... Jeg er ikke 100 på hvem du er, men har en go ide.
Og hvis det er dig så er jeg i CHOK! Jeg havde det slet ikke på fornemmelsen. Overhoved.
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige!
Jeg ved fra mig selv og min mand at vi også har utrolig meget brug for vores venner og dem har vi hver for sig, så vi besøger og har besøg hver for sig. Og hvis der går for mange dage eller en ude hvor inden af os har været på venne besøg , så siger jeg.... OOOOOmer skal du ikk ud i dag? Så skal jeg ha mig en hygge dag alene. Så hvis din mand slet ikke har noget netværk og alt er på dine skuldre og du er hans netværk, sociale, kone, ven ja ALT. Så ville jeg også føle mig rigtig PRESSET! Specielt når man selv er en modsat person! Så ligger der også en eller anden dårlig samvittighed over at man selv gerne vil ud meget mere end ens partner. Men søde hvordan og hvorledes før i blev gift? Var det det samme eller?
Ved han hvor gralt det står til og at du tænker på at stoppe her?
Jeg føler rigtig meget med dig, ham,jer og hele situationen. Han er jo ikke et svin eller har gjort noget forkert, det er bare ikke en match made in heaven!
Du må endelig skrive og lukke op for alt så du kan få afklaret dine tanker osv.

Stort kram til dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Skouboe

Jeg har desværre ikke nogen løsning og jeg må sige at du virker mentalt indstillet på at det er slut, så jeg tror desværre heller ikke der er nogen løsning. Hvis du allerede har lukket døren til forholdet kan ingen former for gode råd eller terapi hjælpe jer.

Den eneste der kan ændre på hans adfærd er ham selv og det kræver at han ønsker en ændring. Hvis ikke, så sker der ikke noget.

Vi har tilsvarende personlighedsprofiler herhjemme bare med omvendt fortegn. Jeg er introvert og han er extrovert og det har taget lang tid og en kæmpe indsats fra os begge at få det til at glide. Det er svært, hårdt og extremt grænseoverskridende at søge en kontakt med andre mennesker man i bund og grund ikke føler man har lyst til eller ønsker, men hvis man gør en indsats kan det lade sig gøre, og man får jo også udvidet sin komfortzone, men det tager lang tid og nogle ting ændrer sig aldrig.

Jeg synes du skal starte med at finde ud af om du overhovedet ønsker at lægge mere i forholdet, eller om det i virkeligheden er slut. Derefter må du så tage en snak med ham og finde ud af hvordan I så gør det.

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Søde... Jeg er ikke 100 på hvem du er, men har en go ide.
Og hvis det er dig så er jeg i CHOK! Jeg havde det slet ikke på fornemmelsen. Overhoved.
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige!
Jeg ved fra mig selv og min mand at vi også har utrolig meget brug for vores venner og dem har vi hver for sig, så vi besøger og har besøg hver for sig. Og hvis der går for mange dage eller en ude hvor inden af os har været på venne besøg , så siger jeg.... OOOOOmer skal du ikk ud i dag? Så skal jeg ha mig en hygge dag alene. Så hvis din mand slet ikke har noget netværk og alt er på dine skuldre og du er hans netværk, sociale, kone, ven ja ALT. Så ville jeg også føle mig rigtig PRESSET! Specielt når man selv er en modsat person! Så ligger der også en eller anden dårlig samvittighed over at man selv gerne vil ud meget mere end ens partner. Men søde hvordan og hvorledes før i blev gift? Var det det samme eller?
Ved han hvor gralt det står til og at du tænker på at stoppe her?
Jeg føler rigtig meget med dig, ham,jer og hele situationen. Han er jo ikke et svin eller har gjort noget forkert, det er bare ikke en match made in heaven!
Du må endelig skrive og lukke op for alt så du kan få afklaret dine tanker osv.

Stort kram til dig!

Jeg tror godt du ved hvem jeg er.. 

Han har en klar ide, og er ligeså ked af det og skræmt som mig. Det var lidt bedre før vi blev gift, det er som jeg skriver, som om han har sat sig 20kg tungere i sofaen efter vi fik ringe på. 

Han er en vidunderlig mand, han er så uendeligt trofast og kærlig, men der er småting som aldrig ar klikket 100%, men som man ser gennem fingre med når man er forelsket. Vores humor f.eks. er ikke sådan 100/100, og han er brændende liberal, hvor jeg jo er ræverød. Det afspejler sig klart i de værdier vi forsøger at videregive, hvor han f.eks. lægger vægt på at man for enhver pris skal tjene mange penge, og måler sig selv ud fra dette, så er jeg mere hippie-agtig og rykker på at man for enhver pris skal brænde for det man laver - ingen af delene er 100% realistiske hele tiden, men det er nu engang dem vi er, og uenighederne er tydelige, især efter der kom et barn, og MEGET tydelige nu hvor vi blev gift... Hans gæster bestod af hans familie på 3 personer og EN ven. De resterende 30 personer er min familie og mine venner. Mine venner arrangerede en storslået fælles polterabend med bustur i SMUKbussen rundt i landet, han har ikke engang hørt fra sine endnu, fik allernådigst en buket fra sit arbejde. Mine venner skrev en sang til os til brylluppet, stillede op og spillede til dans natten lang og hans familie skulle så presses til at hjælpe med oprydningen dagen efter. 

Vi er bare SÅ forskellige og jeg troede aldrig at det kunne komme til at fylde så voldsomt som det gør lige pludselig, men jeg har det elendigt i kroppen, spiser ikke, ryger alt for mange cigaretter og flygter ind i computeren ved hver eneste lejlighed. Jeg ved bare at det er begyndelsen til enden og jeg hader det - men samtidigt glæder jeg mig til det er overstået. 

Anmeld

26. juni 2011

sarahb

Anonym skriver:

Jeg tror godt du ved hvem jeg er.. 

Han har en klar ide, og er ligeså ked af det og skræmt som mig. Det var lidt bedre før vi blev gift, det er som jeg skriver, som om han har sat sig 20kg tungere i sofaen efter vi fik ringe på. 

Han er en vidunderlig mand, han er så uendeligt trofast og kærlig, men der er småting som aldrig ar klikket 100%, men som man ser gennem fingre med når man er forelsket. Vores humor f.eks. er ikke sådan 100/100, og han er brændende liberal, hvor jeg jo er ræverød. Det afspejler sig klart i de værdier vi forsøger at videregive, hvor han f.eks. lægger vægt på at man for enhver pris skal tjene mange penge, og måler sig selv ud fra dette, så er jeg mere hippie-agtig og rykker på at man for enhver pris skal brænde for det man laver - ingen af delene er 100% realistiske hele tiden, men det er nu engang dem vi er, og uenighederne er tydelige, især efter der kom et barn, og MEGET tydelige nu hvor vi blev gift... Hans gæster bestod af hans familie på 3 personer og EN ven. De resterende 30 personer er min familie og mine venner. Mine venner arrangerede en storslået fælles polterabend med bustur i SMUKbussen rundt i landet, han har ikke engang hørt fra sine endnu, fik allernådigst en buket fra sit arbejde. Mine venner skrev en sang til os til brylluppet, stillede op og spillede til dans natten lang og hans familie skulle så presses til at hjælpe med oprydningen dagen efter. 

Vi er bare SÅ forskellige og jeg troede aldrig at det kunne komme til at fylde så voldsomt som det gør lige pludselig, men jeg har det elendigt i kroppen, spiser ikke, ryger alt for mange cigaretter og flygter ind i computeren ved hver eneste lejlighed. Jeg ved bare at det er begyndelsen til enden og jeg hader det - men samtidigt glæder jeg mig til det er overstået. 

Yes i know nu!
SØDE!!!!!
Det virker til at du har taget beslutningen og så må du arbejde på at komme derhen hvor du vil og måske hurtigst muligt så der ikke opstår dårlig stemning og det hele bliver endnu mere Røv end det er nu!
Jeg ved at der flyver en helveds masse tanker gennem hoved på dig nu, om hvordan og hvorledes det hele skal fungere og der er jo også den samvittighed om hva dælen han skal hvis det stopper her. for så har han jo slet ikk nogle..
Ja der er meget der glider meget nemmere når man bare er forelsket og blåøjet, men når hverdagen melder sig så kan man godt få et kæmpe chok. Jeg havde siddet i samme situation hvis vi ikke havde været sammen 5 år inden vi flyttede sammen hvor vi virkelig lærte hinanden at kende ind til benet, for vi var også modsætninger men heldigvis med de samme grund principper. Og heldigvis er vi vokset i en endnu større helhed også som vi er blevet ældre.

Søde hvis beslutningen er taget inderst inde så gør du det bedst i at få det afslutttet ordenligt og på en god måde inden det kører af sporret.
Jeg ville ønske at alt ordnede sig og jeg kunne sige en helt masse der kunne få jer til at blive sammen, men jeg kan bare mærke på dig du er afklaret så det vil jeg ikke presse på med.
Vil du ikke godt hvis du har brug for det skrive!

Jeg sender dig virkelig alle mine tanker og gode energier! Spis en masse chokolade og drik mathilde så du ka få lidt i maven og få noget sul på kroppen søde

Anmeld

26. juni 2011

Mira0911

Bliver ked af det på dine vejne... Jeg er ret sikker på du nok skal klare det, hvis det går den ene eller anden vej... Du har os herinde til at læsse af på og vi er der for dig søde ven! 

Anmeld

26. juni 2011

AnneBJ

sarahb skriver:

Yes i know nu!
SØDE!!!!!
Det virker til at du har taget beslutningen og så må du arbejde på at komme derhen hvor du vil og måske hurtigst muligt så der ikke opstår dårlig stemning og det hele bliver endnu mere Røv end det er nu!
Jeg ved at der flyver en helveds masse tanker gennem hoved på dig nu, om hvordan og hvorledes det hele skal fungere og der er jo også den samvittighed om hva dælen han skal hvis det stopper her. for så har han jo slet ikk nogle..
Ja der er meget der glider meget nemmere når man bare er forelsket og blåøjet, men når hverdagen melder sig så kan man godt få et kæmpe chok. Jeg havde siddet i samme situation hvis vi ikke havde været sammen 5 år inden vi flyttede sammen hvor vi virkelig lærte hinanden at kende ind til benet, for vi var også modsætninger men heldigvis med de samme grund principper. Og heldigvis er vi vokset i en endnu større helhed også som vi er blevet ældre.

Søde hvis beslutningen er taget inderst inde så gør du det bedst i at få det afslutttet ordenligt og på en god måde inden det kører af sporret.
Jeg ville ønske at alt ordnede sig og jeg kunne sige en helt masse der kunne få jer til at blive sammen, men jeg kan bare mærke på dig du er afklaret så det vil jeg ikke presse på med.

Jeg sender dig virkelig alle mine tanker og gode energier! Spis en masse chokolade og drik mathilde så du ka få lidt i maven og få noget sul på kroppen søde

Kloge ord!

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Yes i know nu!
SØDE!!!!!

Tusind, tusind tak! Du er fantastisk sød - og klog!!! Skriver i morgen, er i seng. Og igen . tak 

Anmeld

27. juni 2011

Barbamama

Det gør altid ondt på mig når nogen går fra hinanden.... Det er ærgerligt at I ikke skal have jeres drømmeliv sammen, når det ellers var det I begge havdre regnet med. Knus

Anmeld

27. juni 2011

sarahb

Anonym skriver:

Tusind, tusind tak! Du er fantastisk sød - og klog!!! Skriver i morgen, er i seng. Og igen . tak 

Det var SÅ lidt, til hver en tid søde!
Håber du har fået sovet lidt og er klar på en ny dag.
Du får lige et boost energi fra mig med dette kram Og brug os/mig alt du har brug for!

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Det var SÅ lidt, til hver en tid søde!
Håber du har fået sovet lidt og er klar på en ny dag.
Du får lige et boost energi fra mig med dette kram Og brug os/mig alt du har brug for!

Yes, jeg fik et par timer mellem 2 og 6  Skal til køretime i dag så jeg kan komme i gang med 4. () køreprøve. Det er virkelig ikke for smart med mig for tiden. Startede dagen med at sende drengene afsted og så knækkede jeg mig i håndvasken mens jeg børstede tænder  - nerver? I think so! 

Det der lige nu fylder meget er, at der jo kommer til at gå nogle måneder med at skrive specialet færdigt, før vi tager nogen definitiv beslutning. Men om nogle uger skal vi en uge til hans hjemland og bo hos svigermor/-far  Han skal så på arbejde i dagtimerne så jeg og sønikke får dejlige 10 timer alene med mine svigerforældre HVER dag... Det kan nærmest ikke undgås at de lugter lunten, og svigermor vil jo smovse sig i detaljer hvis hun kan komme til det... Og 2 uger efter kommer hun så herned og skal bo i 11 dage!!!! Hun skal babysitte mens vi arbejder på en festival som frivillige, så vi kan komme hjem på skøre tidspunkter og også feste lidt. Lur mig om det ikke også bliver hårdt.. pyha!  Når man ikke ligefrem er "in lååååve", så er Svigermor simpelthen bare ikke et hit man vil høre på repeat, vel? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.