linemus skriver:
Nej, hvor spændende. Selvom der er dejligt derude i skoven, virker det også lidt isoleret. Har I nogle nærmere planer, eller er det for tidligt?
Knus
Det er nemlig lige det: Her er dejligt om sommeren, når her myldrer med turister og alle er glade og ens venner kommer på ferie herude, men om vinteren - dvs. fra september til april er her bare trist. Kedeligt, trist og ensomt.
Vi har begge haft boligbreve i et par boligforeninger i Århus siden vi var 15, så de er ved at være gamle, fede og svært værdifulde. Så vi har været på hjemmesiderne og se, hvor vi stod placeret på forskellige huse i byen og sørme om vi ikke står rigtig pænt til huse, der både er større end det vi bor i nu, har egen have, 4-5 værelser, kælder og sidst, men ikke mindst ikke koster særlig meget mere end vi giver min far, for at bo her!

Oven i det kan vi så pludselig få boligsikring også, så det er simpelthen så skønt, som det overhovedet kan være. Ingen af os kan rigtig forstå, hvorfor vi aldrig før har undersøgt den mulighed. Vi har bare taget for givet, at vi ikke havde en chance for at betale os fra noget som helst andet end en lille, ond lejlighed og jeg har bare ikke gidet at flytte i lejlighed igen og slet ikke med et lille barn.
Så vi skriver os snart på venteliste og så er det bare at vente og se, hvornår vi får drømmeboligen på Trøjborg, i Århus N eller i Viby.

Vi regner med, at der går mellem et og to år og det er også bedst for min far, for det er ikke særligt godt for ham, hvis han skal til at sælge huset her, imens boligpriserne er så lave, som de er.
Anmeld