Hej tøsepiger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2008

BellaT

Hej BM.

Hvor er det godt at I er på den anden side af den ubehagelige periode. Det lyder godt nok ikke rart, det I har været igennem.

Skønt at have dig tilbage.Og du skal da slet ikke undskylde noget som helst. Juli'07 vil bestå for evigt!! (efterfulgt af cheerleading og høje juhu-råb, he he). Også selvom vi ind imellem har korte eller lange pauser.

Knus og tanker fra Helle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2008

ivfmarie

Hej sødeste BM!
Hvor har jeg dog savnet dig - du har bare været helt væk! Men nu forstår jeg dit fravær. Der er selvfølgelig ikke overskud til andet end simpel overlevelse, når ens verden ramler.
Jeg er enormt shokket, og heldigvis også lettet over at læse dit indlæg - godt at det ser lysere ud nu! Måske er det rigitgt at man skal gå så gruelig meget ondt i gennem for at finde ægte lykke? Jeg håber, og tror at I nu er kommet tættere på lykken.

Og så skal I også tættere på storbyen - nice!! Som Linemusen skriver, så er der skønt i skoven, men også noget isoleret - og selvom du har svært ved det pulserende liv i byens gader, så tror jeg nu at det er godt at have mulighed for at mingle lidt med andre mennesker, eller i det mindste bare at belure tilfælige forbipasserende .

Har du set at Malte inviterer alle juli(og juni og august)-ungerne til juletræf i sit nye hus den 21 december?? Du og lillepølsen er hjertelig velkomne. Michael er også velkommen, der er godt nok ikke andre fædre med - men hvis det er Michael der skal køre, så er det da synd hvis han skal sidde og kukkelure i bilen mens vi andre hygger!!

Anyways... fedt at høre fra dig igen søde skat - jeg har savnet dig, og tænkt meget på dig!

Marie

Anmeld

10. december 2008

birgittemarie

linemus skriver:

Nej, hvor spændende. Selvom der er dejligt derude i skoven, virker det også lidt isoleret. Har I nogle nærmere planer, eller er det for tidligt?

Knus

Det er nemlig lige det: Her er dejligt om sommeren, når her myldrer med turister og alle er glade og ens venner kommer på ferie herude, men om vinteren - dvs. fra september til april er her bare trist. Kedeligt, trist og ensomt.

Vi har begge haft boligbreve i et par boligforeninger i Århus siden vi var 15, så de er ved at være gamle, fede og svært værdifulde. Så vi har været på hjemmesiderne og se, hvor vi stod placeret på forskellige huse i byen og sørme om vi ikke står rigtig pænt til huse, der både er større end det vi bor i nu, har egen have, 4-5 værelser, kælder og sidst, men ikke mindst ikke koster særlig meget mere end vi giver min far, for at bo her!

Oven i det kan vi så pludselig få boligsikring også, så det er simpelthen så skønt, som det overhovedet kan være. Ingen af os kan rigtig forstå, hvorfor vi aldrig før har undersøgt den mulighed. Vi har bare taget for givet, at vi ikke havde en chance for at betale os fra noget som helst andet end en lille, ond lejlighed og jeg har bare ikke gidet at flytte i lejlighed igen og slet ikke med et lille barn.

Så vi skriver os snart på venteliste og så er det bare at vente og se, hvornår vi får drømmeboligen på Trøjborg, i Århus N eller i Viby.

Vi regner med, at der går mellem et og to år og det er også bedst for min far, for det er ikke særligt godt for ham, hvis han skal til at sælge huset her, imens boligpriserne er så lave, som de er.

Anmeld

10. december 2008

Nadi

Ja det er skønt at se dig tilbage, og som Bacon skriver, hvis du havde været væk i 100 år så var du stadig en del af juli

Anmeld

10. december 2008

Marco2

Så vi skriver os snart på venteliste og så er det bare at vente og se, hvornår vi får drømmeboligen på Trøjborg, i Århus N eller i Viby.

JAAAHHHHH BM. Kom til VIBY. Her er dejligt!

Hvor er det henne i Viby at I kan få hus?

AG - som vil ÆLSKE at få BM tættere på!

Anmeld

10. december 2008

birgittemarie

Lene76 skriver:

for pokker da bm... godt at høre at du er på igen.... jeg er i dråby imellem jul og nytår måske vi sku lave en legeaftale en formiddag???

og fedt at i flytter tætter på os igen, århus er jo osse en fed by.

Stort kram fra Lene

Århus er den bedste by! Og et hus i Århus må være LYKKEN, så man både kan få plads til at være alene, gå ud i sin have og samtidig have muligheden for at være selskabelig med sine venner og gå ud at handle og gå i legestue med Lillepølsen og gå til mødregruppetræfs med den eneste mødregruppe, man gider at se og gå i biffen og arbejde og alt muligt andet dejligt, der nu engang involverer andre mennesker.
Jeg glæder mig helt vildt!!

Det lyder rigtig hyggeligt med en legeaftale mellem jul og nytår!! Jeg er bare ikke helt sikker på, at det kan lade sig gøre endnu, for julen er altid irriterende tætpakket hos os med julefrokoster hos alle mine halvsøskende og alle hold bedsteforældre, men lad os lige snakkes ved om det, når vi kommer lidt tættere på jul, for jeg vil rigtig gerne se jer!

Stort knus fra Birgitte

Anmeld

10. december 2008

birgittemarie

BellaT skriver:

Hej BM.

Hvor er det godt at I er på den anden side af den ubehagelige periode. Det lyder godt nok ikke rart, det I har været igennem.

Skønt at have dig tilbage.Og du skal da slet ikke undskylde noget som helst. Juli'07 vil bestå for evigt!! (efterfulgt af cheerleading og høje juhu-råb, he he). Også selvom vi ind imellem har korte eller lange pauser.

Knus og tanker fra Helle...

Hej søde Helle

Nej, det har været noget argt møg, men vi kom heldigvis igennem dem - håber og tror jeg - så nu har jeg lidt tankevirksomhed til overs igen, som selvfølgelig skal bruges på jer, mine yndlingspiger

Stort knus fra Birgitte

Anmeld

10. december 2008

birgittemarie

Nadi skriver:

Ja det er skønt at se dig tilbage, og som Bacon skriver, hvis du havde været væk i 100 år så var du stadig en del af juli

Det er dejligt at høre

Anmeld

10. december 2008

birgittemarie

Marco2 skriver:

JAAAHHHHH BM. Kom til VIBY. Her er dejligt!

Hvor er det henne i Viby at I kan få hus?

AG - som vil ÆLSKE at få BM tættere på!

Uuuuh, jeg ville også elske at bo i nærheden af dig og Emily! NØJ, hvor kunne det blive hyggeligt! Jeg kiggede lige og det drejer sig om Bøgeskovparken, hømosevej, Lykkeholms Allé og Høvænget. Mine svigerforældre bor i Vårkjær Parken og vi har mange af vores venner boende rundt omkring i Viby også, så det kunne være ret perfekt.
Kender du de veje, jeg nævnte ovenfor?

Anmeld

10. december 2008

ka li ja

Hej BM!!!
hvor har jeg savnet dig!!
sikke da en lorte omgang at komme igennem. man er helt færdig imen, og hold kæft det er synd for ungerne!!
men dejligt at hører i finder ud af det igen
vi har også lige været inde i en lorte periode, men er også ved at finde ud af tingene igen
kommer du op til marolle d 21??

kæmpe knus fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.