Hej tøsepiger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.769 visninger
31 svar
0 synes godt om
8. december 2008

birgittemarie

øøøh, hej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2008

Ny mor

Hej søde BM - Hvordan går det med jer?

Kh Birgitte

Anmeld

8. december 2008

birgittemarie

Ja, jeg havde så lige oprettet et langt anonymt indlæg, som valgte at blive sat på med mig anyways, så det var jo dejligt... Ved ikke lige, hvordan jeg skal forklare mig nu...

Nå f#ck it, her kommer det så alligevel med visse modifikationer:

Nu vil jeg lige forsøge mig med en mindre update, for jeg har savnet jer såååå længe og villet skrive småting også længe, men ikke gjort det, fordi jeg gerne lige ville give jer en forklaring på, hvorfor jeg ikke har været her i al for lang tid.

Som I måske kan huske fik husbond en depression for et par måneder siden og siden da er her sket et utal af ubehageligheder, men nu tror jeg efterhånden, det er ved at gå nogenlunde igen.
Han har haft sit liv oppe til den helt store vask og det indebar bla. at han forlod mig og lillepølsen d. 21. november på en meget voldsom måde.
Han er dog hjemme igen nu og vi har fået snakket en masse ting igennem og han lader til at have det meget bedre efter den storeksplosion.

Men det er altså i store træk derfor jeg ikke har været her og ikke har deltaget i jeres snakke om stort og småt, selvom jeg har haft meget lyst til at kaste et par kommentarer i ny og næ.

Og så må I undskylde alle de ting, jeg ikke har været her for.

Stort knus fra mig

Anmeld

8. december 2008

birgittemarie

Ny mor skriver:

Hej søde BM - Hvordan går det med jer?

Kh Birgitte

Hej kæreste Birgitte

Ja, det går jo så meget bedre, men jeg kunne godt have undværet de sidste par måneder...

Jeg har savnet dig

Knus fra Birgitte

Anmeld

8. december 2008

Rasmine

Du skal da overhovedet ikke undskylde noget.
Du kunne være væk i ½ år for min skyld (men jeg ville savne dig) og så stadig komme tilbage. Du vil jo altid være en del af juli!!!

Jeg har det med jer, som med mange gamle veninder:
Vi har måske ikke den store kontakt til hverdag, men når vi så endelig ses, går der ½ minut, og så snakker vi som om vi lige var sammen igår,
-Kender I det?

Anmeld

8. december 2008

Ny mor

birgittemarie skriver:

Ja, jeg havde så lige oprettet et langt anonymt indlæg, som valgte at blive sat på med mig anyways, så det var jo dejligt... Ved ikke lige, hvordan jeg skal forklare mig nu...

Nå f#ck it, her kommer det så alligevel med visse modifikationer:

Nu vil jeg lige forsøge mig med en mindre update, for jeg har savnet jer såååå længe og villet skrive småting også længe, men ikke gjort det, fordi jeg gerne lige ville give jer en forklaring på, hvorfor jeg ikke har været her i al for lang tid.

Som I måske kan huske fik husbond en depression for et par måneder siden og siden da er her sket et utal af ubehageligheder, men nu tror jeg efterhånden, det er ved at gå nogenlunde igen.
Han har haft sit liv oppe til den helt store vask og det indebar bla. at han forlod mig og lillepølsen d. 21. november på en meget voldsom måde.
Han er dog hjemme igen nu og vi har fået snakket en masse ting igennem og han lader til at have det meget bedre efter den storeksplosion.

Men det er altså i store træk derfor jeg ikke har været her og ikke har deltaget i jeres snakke om stort og småt, selvom jeg har haft meget lyst til at kaste et par kommentarer i ny og næ.

Og så må I undskylde alle de ting, jeg ikke har været her for.

Stort knus fra mig

ARRGGG, hvor lyder det som en møj-tid i har været igennem......Men at du er "tilbage" og har overskud til at skrive er skønt! Det må være tegn på i er kommet over det værste!!!!! Nogle gange skal man helt ned og vende for at få rystet op i sit liv, så det igen kan lande til det bedre.....håber det er det, der er ved at ske for jer

Knus og god energi til jer alle 3!
Birgitte

Anmeld

8. december 2008

birgittemarie

Mebach skriver:

Du skal da overhovedet ikke undskylde noget.
Du kunne være væk i ½ år for min skyld (men jeg ville savne dig) og så stadig komme tilbage. Du vil jo altid være en del af juli!!!

Jeg har det med jer, som med mange gamle veninder:
Vi har måske ikke den store kontakt til hverdag, men når vi så endelig ses, går der ½ minut, og så snakker vi som om vi lige var sammen igår,
-Kender I det?

Det kender jeg godt. Sådan har jeg det også med jer og mine andre kompisser.

Men nøj, hvor er det rart at blande sig og tale med jer igen

Anmeld

8. december 2008

birgittemarie

ARRGGG, hvor lyder det som en møj-tid i har været igennem......Men at du er "tilbage" og har overskud til at skrive er skønt! Det må være tegn på i er kommet over det værste!!!!! Nogle gange skal man helt ned og vende for at få rystet op i sit liv, så det igen kan lande til det bedre.....håber det er det, der er ved at ske for jer

Knus og god energi til jer alle 3!
Birgitte

Jeg tror bestemt, at det er det, der er sket og at det - selvom jeg den onde hyleme godt kunne have undværet det - var nødvendigt og nok skal føre noget godt med sig.

Og tusind tak for knus og energi

Anmeld

8. december 2008

linemus

Hej søde BM

Hvor er jeg glad for at høre, at han er kommet hjem igen. Jeg håber nu, som Ny mor, at I har nået toppen, og det nu kun kan blive bedre igen, men jeg synes, du lyder optimistisk nu. Åh, hvor jeg håber, du er blevet glad igen, og han også har fundet tilbage til sit rigtig jeg.

Igen igen masser af kram

Blev jo slet ikke færdig... Selvfølgelig skal du ikke undskylde for noget som helst herinde. Du må jo skrive lige så meget eller lige så lidt som du kan og vil - vi er her stadig lige meget. Altid. Men jeg er rigtig glad for at se dig skrive igen

Anmeld

8. december 2008

Loggidut

ja du pippede jo lidt om det...så jeg vil bare lige hyle velkommen tilbage, og hvor er det bare fedt du er tilbage...

håber i har fået det bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.