Ja, jeg havde så lige oprettet et langt anonymt indlæg, som valgte at blive sat på med mig anyways, så det var jo dejligt... Ved ikke lige, hvordan jeg skal forklare mig nu...
Nå f#ck it, her kommer det så alligevel med visse modifikationer:
Nu vil jeg lige forsøge mig med en mindre update, for jeg har savnet jer såååå længe og villet skrive småting også længe, men ikke gjort det, fordi jeg gerne lige ville give jer en forklaring på, hvorfor jeg ikke har været her i al for lang tid.
Som I måske kan huske fik husbond en depression for et par måneder siden og siden da er her sket et utal af ubehageligheder, men nu tror jeg efterhånden, det er ved at gå nogenlunde igen.
Han har haft sit liv oppe til den helt store vask og det indebar bla. at han forlod mig og lillepølsen d. 21. november på en meget voldsom måde.
Han er dog hjemme igen nu og vi har fået snakket en masse ting igennem og han lader til at have det meget bedre efter den storeksplosion.
Men det er altså i store træk derfor jeg ikke har været her og ikke har deltaget i jeres snakke om stort og småt, selvom jeg har haft meget lyst til at kaste et par kommentarer i ny og næ.
Og så må I undskylde alle de ting, jeg ikke har været her for. 
Stort knus fra mig
Anmeld